Archiwalne

Nowa marka: Plush na Kartę. Każdy znajdzie coś dla siebie. Żeby korzystać bez konsekwencji!

08.09.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

Plush na kartę” – to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym. Marka stworzona dla młodych, z którą będą mogli się utożsamić i która jest bliska ich wartościom. Młodzi otrzymują dla siebie całkowicie nowa markę, a nie tylko kolejną ofertę - więc dostają coś wyłącznie swojego, wyjątkowego i pozbawionego ograniczeń świata dorosłych. To podejście definiuje hasło i motyw przewodni komunikacji nowej marki „Bez konsekwencji”.

Nowa marka dla młodych
Dzisiaj młode osoby poszukują w każdym aspekcie życia bliskich sobie wartości i możliwości identyfikacji – stąd koncepcja stworzenia całkowicie nowej marki, która w maksymalny sposób spełni oczekiwania współczesnych młodych ludzi.

Dlatego 9 września pojawi się na rynku całkowicie nowa marka „Plush na Kartę”. To propozycja adresowana głównie do młodych osób korzystających z usług „na kartę”.

Czego właściwe chcą – zapytaliśmy ich
Chcą maksymalnie korzystać z życia, bez żadnych ograniczeń i bez konsekwencji i nawet jeśli te oczekiwania są tylko marzeniem, to wymagają od swojego otoczenia, by pomagało im je spełniać. Takie same wymagania stawiają sobie, swoim rówieśnikom, klubom, do których chodzą, filmom, jakie oglądają, muzyce, jakiej słuchają i markom, z jakich korzystają. Od tych ostatnich oczekują zaangażowania i autentycznego bycia w ich świecie. By ich intrygowały i były godne posiadania. By przedstawiana im oferta nie tylko spełniała ich oczekiwania i zaspokajała potrzeby, ale również by jej komunikacja trafiała w ich poczucie humoru i wyznawane wartości. Młodzi obserwują się nawzajem: „Wszystko co robimy ma znaczenie” – a więc marki, z jakich korzystają też mają znaczenie.

Bez konsekwencji dla młodych… z konsekwencjami dla rynku
Powstała więc nowa marka odpowiadająca na oczekiwania młodych ludzi – marka, której hasłem jest „bez konsekwencji”. Marka dopasowana do oczekiwań i potrzeb, jakie określili sami młodzi ludzie. Bez konsekwencji, bo daje swobodę wyboru. Bez konsekwencji, bo mogą rozmawiać ile chcą i z kim chcą w każdej sieci – bez limitu. Bez konsekwencji, bo mogą SMS-ować ile chcą i z kim chcą w każdej sieci bez limitu. Bez konsekwencji – bo nikt nie narzuca im jednego rozwiązania – i mogą wybrać sami to, czego chcą. I co najważniejsze – będzie ich na to stać – Plush daje najtańszy pakiet usług na rynku.

Taki właśnie jest „Plush na Kartę”, czyli nowa marka stworzona dla młodych i adresowana do młodych. Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego wszystkie działania spięte są obietnicą „braku konsekwencji”. To myśl, która definiuje zarówno przygotowanie oferty (brak konsekwencji finansowych w przypadku rozmów, SMS-ów oraz Internetu), jak i wszelkiego rodzaju aktywności komunikacyjnych.

Plush – komunikacja marki
Platforma komunikacji „Plush na Kartę” opiera się na postaci Brand Hero tzw. Plushaku, czyli pluszowym misiu, który jak większość młodej grupy docelowej nie do końca przejmuje się konsekwencjami swoich działań. Jest królem życia i urodzonym hedonistą, ma mnóstwo przyjaciół, skacze ze sceny, jeździ na longboardzie, potrafi nieźle rymować, przepada za pizzą na puszystym cieście, a jego dewizą jest „przyjemność bez konsekwencji”.

„Nowa marka to również całkowicie nowa komunikacja z klientem. Proponujemy coś całkowicie nowego i odświeżającego - komunikacja będzie otwarta, odważna i wielowątkowa. Z nowym, zdystansowanym do świata dorosłych i celebrytów bohaterem, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Nasz brand hero Plushak preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji – bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? I z tą koncepcją tożsama jest nasza oferta – pakiety usług dostosowane do potrzeb, bez limitu, bez ograniczeń, i bez konsekwencji.” – mówi Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Plush – zwiad i rozpoznanie bojem
Nadejście Plusha poprzedziły intensywne działania teaserowe. Rozpoczęły je zmiany na billboardach Plusa, na których nieznani sprawcy domalowywali sprayem wielką, czarną literę H przy nazwie Plus. Kolejnym krokiem był atak hakerski na stronę internetową operatora, na której również przy nazwie sieci pojawiło się wielkie domalowane H. Co więcej profil na Facebooku sprawiał wrażenie całkowicie przejętego przez obce osoby, i że administratorzy nie mają wpływu na pojawiające się na nim treści. Dopełnieniem akcji były zhakowane w miniony weekend spoty reklamowe Plusa w telewizji.

ps.
Koparka, która przecięła w ostatni piątek światłowód nie była w zmowie z Plusem.

Oferta
Plush na Kartę” – oferta na miarę i bez konsekwencji
To propozycja dla osób, dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie. To gotowe, najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą korzystać bez limitu z tego co wybrali i bez konsekwencji i obaw o wysokie koszty!

Dla tych, którzy chcą mieć wszystko, do wyboru są:
1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu. Jest to najtańszy zestaw usług na rynku za 35 zł na 30 dni!
2. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł na 30 dni.
3. Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł na 30 dni.

Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
1. Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych za 20 zł na 30 dni.
2. Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 15 zł na 30 dni. Najtaniej na rynku!

Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi.

Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.

Doładowania i ważność konta:
Każdy chętny może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę”, wystarczy tylko:

  • przenieść swój numer do „Plush na Kartę” i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
  • za pomocą kodu „*147*19#słuchawka” zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu”.

Kampania reklamowa
Od 9 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "Plush na Kartę”. Startuje ona wraz z wejściem oferty i pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS.

Za koncept nowej marki odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, która w lipcu tego roku wygrała obsługę segmentu prepaid Polkomtelu.

źródło: Polkomtel/Plus

Plus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa

W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

Plus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa

W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa

Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcej

Plus Plus: Gigabajty od Spider-Mana

Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcej

Plus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki

Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm

Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcej

News Biurko, przy którym miło pracować — niezbędne akcesoria papiernicze usprawniające każde zadanie

Artykuły biurowe cieszą się ostatnio coraz większą popularnością. Kolorowa papeteria, taka jak samoprzylepne karteczki zdobywa wśród pracowników biurowych duże uznanie - znacznie usprawniają pracę i pomagają ułożyć myśli podczas dużego projektu. Jednak papierowe naklejki to nie wszystko. Po jakie narzędzia warto sięgnąć, by ułatwić sobie pracę i poprawić efektywność? Sprawdźmy, co czeka na nas w sklepie papierniczym: czytaj więcej

News Jak wybrać odpowiedni serwer dedykowany?

Wybór właściwego serwera jest podstawą w prowadzeniu działalności internetowej. Jeśli źle zainwestujemy nasze pieniądze już na początku, nie pomoże nam żadna kampania marketingowa. Prowadząc dużą działalność, nasza strona musi być w stanie udźwignąć dodatkowe GB. Z pomocą przychodzą serwery dedykowane – maszyny o ogromnej mocy obliczeniowej, nieporównywalnej z serwerami VPS. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przepis na idealne wakacje w Południowym Tyrolu? Górskie szlaki, jabłkowy strudel i domowe wino w gospodarstwach Roter Hahn

W Południowym Tyrolu wakacje można spędzić na wiele sposobów. Odpoczną tu zarówno amatorzy górskich spacerów, osoby lubiące ciężką pracę podczas żniw, jak i imprezowicze poszukujący zabawy na lokalnych festynach. W gospodarstwach Roter Hahn każdy znajdzie coś dla siebie. czytaj więcej