Archiwalne

Nowa marka: Plush na Kartę. Każdy znajdzie coś dla siebie. Żeby korzystać bez konsekwencji!

08.09.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

Plush na kartę” – to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym. Marka stworzona dla młodych, z którą będą mogli się utożsamić i która jest bliska ich wartościom. Młodzi otrzymują dla siebie całkowicie nowa markę, a nie tylko kolejną ofertę - więc dostają coś wyłącznie swojego, wyjątkowego i pozbawionego ograniczeń świata dorosłych. To podejście definiuje hasło i motyw przewodni komunikacji nowej marki „Bez konsekwencji”.

Nowa marka dla młodych
Dzisiaj młode osoby poszukują w każdym aspekcie życia bliskich sobie wartości i możliwości identyfikacji – stąd koncepcja stworzenia całkowicie nowej marki, która w maksymalny sposób spełni oczekiwania współczesnych młodych ludzi.

Dlatego 9 września pojawi się na rynku całkowicie nowa marka „Plush na Kartę”. To propozycja adresowana głównie do młodych osób korzystających z usług „na kartę”.

Czego właściwe chcą – zapytaliśmy ich
Chcą maksymalnie korzystać z życia, bez żadnych ograniczeń i bez konsekwencji i nawet jeśli te oczekiwania są tylko marzeniem, to wymagają od swojego otoczenia, by pomagało im je spełniać. Takie same wymagania stawiają sobie, swoim rówieśnikom, klubom, do których chodzą, filmom, jakie oglądają, muzyce, jakiej słuchają i markom, z jakich korzystają. Od tych ostatnich oczekują zaangażowania i autentycznego bycia w ich świecie. By ich intrygowały i były godne posiadania. By przedstawiana im oferta nie tylko spełniała ich oczekiwania i zaspokajała potrzeby, ale również by jej komunikacja trafiała w ich poczucie humoru i wyznawane wartości. Młodzi obserwują się nawzajem: „Wszystko co robimy ma znaczenie” – a więc marki, z jakich korzystają też mają znaczenie.

Bez konsekwencji dla młodych… z konsekwencjami dla rynku
Powstała więc nowa marka odpowiadająca na oczekiwania młodych ludzi – marka, której hasłem jest „bez konsekwencji”. Marka dopasowana do oczekiwań i potrzeb, jakie określili sami młodzi ludzie. Bez konsekwencji, bo daje swobodę wyboru. Bez konsekwencji, bo mogą rozmawiać ile chcą i z kim chcą w każdej sieci – bez limitu. Bez konsekwencji, bo mogą SMS-ować ile chcą i z kim chcą w każdej sieci bez limitu. Bez konsekwencji – bo nikt nie narzuca im jednego rozwiązania – i mogą wybrać sami to, czego chcą. I co najważniejsze – będzie ich na to stać – Plush daje najtańszy pakiet usług na rynku.

Taki właśnie jest „Plush na Kartę”, czyli nowa marka stworzona dla młodych i adresowana do młodych. Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego wszystkie działania spięte są obietnicą „braku konsekwencji”. To myśl, która definiuje zarówno przygotowanie oferty (brak konsekwencji finansowych w przypadku rozmów, SMS-ów oraz Internetu), jak i wszelkiego rodzaju aktywności komunikacyjnych.

Plush – komunikacja marki
Platforma komunikacji „Plush na Kartę” opiera się na postaci Brand Hero tzw. Plushaku, czyli pluszowym misiu, który jak większość młodej grupy docelowej nie do końca przejmuje się konsekwencjami swoich działań. Jest królem życia i urodzonym hedonistą, ma mnóstwo przyjaciół, skacze ze sceny, jeździ na longboardzie, potrafi nieźle rymować, przepada za pizzą na puszystym cieście, a jego dewizą jest „przyjemność bez konsekwencji”.

„Nowa marka to również całkowicie nowa komunikacja z klientem. Proponujemy coś całkowicie nowego i odświeżającego - komunikacja będzie otwarta, odważna i wielowątkowa. Z nowym, zdystansowanym do świata dorosłych i celebrytów bohaterem, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Nasz brand hero Plushak preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji – bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? I z tą koncepcją tożsama jest nasza oferta – pakiety usług dostosowane do potrzeb, bez limitu, bez ograniczeń, i bez konsekwencji.” – mówi Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Plush – zwiad i rozpoznanie bojem
Nadejście Plusha poprzedziły intensywne działania teaserowe. Rozpoczęły je zmiany na billboardach Plusa, na których nieznani sprawcy domalowywali sprayem wielką, czarną literę H przy nazwie Plus. Kolejnym krokiem był atak hakerski na stronę internetową operatora, na której również przy nazwie sieci pojawiło się wielkie domalowane H. Co więcej profil na Facebooku sprawiał wrażenie całkowicie przejętego przez obce osoby, i że administratorzy nie mają wpływu na pojawiające się na nim treści. Dopełnieniem akcji były zhakowane w miniony weekend spoty reklamowe Plusa w telewizji.

ps.
Koparka, która przecięła w ostatni piątek światłowód nie była w zmowie z Plusem.

Oferta
Plush na Kartę” – oferta na miarę i bez konsekwencji
To propozycja dla osób, dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie. To gotowe, najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą korzystać bez limitu z tego co wybrali i bez konsekwencji i obaw o wysokie koszty!

Dla tych, którzy chcą mieć wszystko, do wyboru są:
1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu. Jest to najtańszy zestaw usług na rynku za 35 zł na 30 dni!
2. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł na 30 dni.
3. Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł na 30 dni.

Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
1. Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych za 20 zł na 30 dni.
2. Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 15 zł na 30 dni. Najtaniej na rynku!

Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi.

Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.

Doładowania i ważność konta:
Każdy chętny może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę”, wystarczy tylko:

  • przenieść swój numer do „Plush na Kartę” i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
  • za pomocą kodu „*147*19#słuchawka” zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu”.

Kampania reklamowa
Od 9 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "Plush na Kartę”. Startuje ona wraz z wejściem oferty i pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS.

Za koncept nowej marki odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, która w lipcu tego roku wygrała obsługę segmentu prepaid Polkomtelu.

źródło: Polkomtel/Plus

Plus Plus: Testuj LTE Plus przez dwa miesiące za 9 zł

Od teraz nawet przez dwa miesiące każdy może sprawdzać, jak działa superszybki Internet LTE. Aż do 60 dni wydłużony zostaje okres, w którym można testować LTE Plus i LTE Plus Advanced w ofercie Plusa oraz Cyfrowego Polsatu. Promocja jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży i sklepach internetowych obu operatorów, a jedyny koszt testowania to opłata aktywacyjna w wysokości 9 zł. czytaj więcej

Plus Taniej na Ukrainę - nowa i najbardziej kompleksowa oferta dla obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce

Plus wprowadza nową promocję skierowaną do osób, które mieszkają w Polsce, ale chcą pozostawać w kontakcie ze swoimi bliskimi na Ukrainie. Wystarczy kupić starter JA+ Na Kartę i aktywować pakiet kompleksowy, by móc włączyć nową promocję i dzwonić już za 19 gr/min do ukraińskiej sieci Kyivstar, a w Polsce bez limitu. czytaj więcej

Plus Dwa razy więcej Internetu w nowych ofertach głosowych Plusa

Od 3 października 2017 klienci Plusa otrzymają „2 x WIĘCEJ INTERNETU" w ofertach usług głosowych. Według „Badania Internetu LTE PLUS 2017” przeprowadzonego przez Streetcom aż 90% ankietowanych uważa, że Internet LTE Plus jest super i daje dostęp do wszystkiego, czego potrzebują. czytaj więcej

Plus Plus: Kawa za doładowanie

Smakowita promocja od Plusa, dzięki której można otrzymać specjalny kod promocyjny uprawniający do odbioru dowolnej kawy w kawiarniach So!Coffee. Wystarczy tylko wysłać bezpłatnego SMS-a o treści KAWA na numer 80075, a następnie za pośrednictwem kanału internetowo-bankowego doładować swoje konto za minimum 30 zł. Z promocji mogą skorzystać użytkownicy wszystkich usług na kartę oraz mix w oferowanych przez operatora sieci Plus. czytaj więcej

Plus Plus: Pierwszy na rynku Duet Na Kartę

Już 4 września dostępny będzie pierwszy na polskim rynku Duet Na Kartę! To nowe rozwiązanie dla użytkowników usług prepaid, którzy mogą bez zobowiązań łączyć się w pary i korzystać z rabatów z tego tytułu. czytaj więcej

Plus Plus Music zastępuje Muzodajnię

Jeden z najpopularniejszych portali muzycznych w Polsce zostaje wzbogacony o całkowicie nowe możliwości i zaczyna działalność pod nową marką - Plus Music. Plus Music to możliwość słuchania muzyki w streamingu, a także nadal dostępne pobierania utworów na telefon lub komputer. Usługa dostępna jest w czterech wariantach, w tym w całkowicie bezpłatnego streamingu i transmisji danych dla klientów sieci Plus. Plus Music zastępuje dostępną do tej pory w sieci Plus Muzodajnię, czyli pierwszy w Polsce serwis muzycznych pozwalający na legalne pobieranie utworów. czytaj więcej

Plus JA+ MIX zawsze w kontakcie - spot kampanii reklamowej

Plus wystartował dziś z kampanią reklamowąj JA+ MIX zawsze w kontakcie. czytaj więcej

Plus Plus: Plecak za doładowanie

Plecak za doładowanie? Tak, to możliwe i to już od dziś w najnowszej promocji Plusa dla użytkowników usług na kartę oraz mix. By z niej skorzystać i otrzymać kod promocyjny uprawniający do odbioru plecaka Semi Line wystarczy tylko wysyłać na numer 80019 bezpłatnego SMS-a o treści PLECAK, a następnie za pośrednictwem kanału internetowego doładować swoje konto za minimum 50 zł. czytaj więcej

Plus Testuj Internet LTE Plus za 9 zł

Plus i Cyfrowy Polsat ponownie dają wszystkim zainteresowanym możliwość testowania najszybszego Internetu LTE za jedyne 9 zł! Teraz każdy może przekonać się, dlaczego 9 na 10 osób testujących Internet LTE Plus wskazało, że jest super do słuchania muzyki, korzystania z portali społecznościowych, oglądania wideo i grania w sieci oraz dlaczego bez wahania poleciłoby go znajomym i rodzinie. Promocja rusza już 1 sierpnia, a wraz z nią kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego. czytaj więcej

Plus Plus: Testuj LTE Plus przez dwa miesiące za 9 zł

Od teraz nawet przez dwa miesiące każdy może sprawdzać, jak działa superszybki Internet LTE. Aż do 60 dni wydłużony zostaje okres, w którym można testować LTE Plus i LTE Plus Advanced w ofercie Plusa oraz Cyfrowego Polsatu. Promocja jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży i sklepach internetowych obu operatorów, a jedyny koszt testowania to opłata aktywacyjna w wysokości 9 zł. czytaj więcej

Plus Taniej na Ukrainę - nowa i najbardziej kompleksowa oferta dla obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce

Plus wprowadza nową promocję skierowaną do osób, które mieszkają w Polsce, ale chcą pozostawać w kontakcie ze swoimi bliskimi na Ukrainie. Wystarczy kupić starter JA+ Na Kartę i aktywować pakiet kompleksowy, by móc włączyć nową promocję i dzwonić już za 19 gr/min do ukraińskiej sieci Kyivstar, a w Polsce bez limitu. czytaj więcej

Plus Dwa razy więcej Internetu w nowych ofertach głosowych Plusa

Od 3 października 2017 klienci Plusa otrzymają „2 x WIĘCEJ INTERNETU" w ofertach usług głosowych. Według „Badania Internetu LTE PLUS 2017” przeprowadzonego przez Streetcom aż 90% ankietowanych uważa, że Internet LTE Plus jest super i daje dostęp do wszystkiego, czego potrzebują. czytaj więcej

Plus Plus: Kawa za doładowanie

Smakowita promocja od Plusa, dzięki której można otrzymać specjalny kod promocyjny uprawniający do odbioru dowolnej kawy w kawiarniach So!Coffee. Wystarczy tylko wysłać bezpłatnego SMS-a o treści KAWA na numer 80075, a następnie za pośrednictwem kanału internetowo-bankowego doładować swoje konto za minimum 30 zł. Z promocji mogą skorzystać użytkownicy wszystkich usług na kartę oraz mix w oferowanych przez operatora sieci Plus. czytaj więcej

Plus Plus: Pierwszy na rynku Duet Na Kartę

Już 4 września dostępny będzie pierwszy na polskim rynku Duet Na Kartę! To nowe rozwiązanie dla użytkowników usług prepaid, którzy mogą bez zobowiązań łączyć się w pary i korzystać z rabatów z tego tytułu. czytaj więcej

Plus Plus Music zastępuje Muzodajnię

Jeden z najpopularniejszych portali muzycznych w Polsce zostaje wzbogacony o całkowicie nowe możliwości i zaczyna działalność pod nową marką - Plus Music. Plus Music to możliwość słuchania muzyki w streamingu, a także nadal dostępne pobierania utworów na telefon lub komputer. Usługa dostępna jest w czterech wariantach, w tym w całkowicie bezpłatnego streamingu i transmisji danych dla klientów sieci Plus. Plus Music zastępuje dostępną do tej pory w sieci Plus Muzodajnię, czyli pierwszy w Polsce serwis muzycznych pozwalający na legalne pobieranie utworów. czytaj więcej

Plus JA+ MIX zawsze w kontakcie - spot kampanii reklamowej

Plus wystartował dziś z kampanią reklamowąj JA+ MIX zawsze w kontakcie. czytaj więcej

Plus Plus: Plecak za doładowanie

Plecak za doładowanie? Tak, to możliwe i to już od dziś w najnowszej promocji Plusa dla użytkowników usług na kartę oraz mix. By z niej skorzystać i otrzymać kod promocyjny uprawniający do odbioru plecaka Semi Line wystarczy tylko wysyłać na numer 80019 bezpłatnego SMS-a o treści PLECAK, a następnie za pośrednictwem kanału internetowego doładować swoje konto za minimum 50 zł. czytaj więcej

Plus Testuj Internet LTE Plus za 9 zł

Plus i Cyfrowy Polsat ponownie dają wszystkim zainteresowanym możliwość testowania najszybszego Internetu LTE za jedyne 9 zł! Teraz każdy może przekonać się, dlaczego 9 na 10 osób testujących Internet LTE Plus wskazało, że jest super do słuchania muzyki, korzystania z portali społecznościowych, oglądania wideo i grania w sieci oraz dlaczego bez wahania poleciłoby go znajomym i rodzinie. Promocja rusza już 1 sierpnia, a wraz z nią kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego. czytaj więcej