Archiwalne

Nowa marka: Plush na Kartę. Każdy znajdzie coś dla siebie. Żeby korzystać bez konsekwencji!

08.09.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

Plush na kartę” – to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym. Marka stworzona dla młodych, z którą będą mogli się utożsamić i która jest bliska ich wartościom. Młodzi otrzymują dla siebie całkowicie nowa markę, a nie tylko kolejną ofertę - więc dostają coś wyłącznie swojego, wyjątkowego i pozbawionego ograniczeń świata dorosłych. To podejście definiuje hasło i motyw przewodni komunikacji nowej marki „Bez konsekwencji”.

Nowa marka dla młodych
Dzisiaj młode osoby poszukują w każdym aspekcie życia bliskich sobie wartości i możliwości identyfikacji – stąd koncepcja stworzenia całkowicie nowej marki, która w maksymalny sposób spełni oczekiwania współczesnych młodych ludzi.

Dlatego 9 września pojawi się na rynku całkowicie nowa marka „Plush na Kartę”. To propozycja adresowana głównie do młodych osób korzystających z usług „na kartę”.

Czego właściwe chcą – zapytaliśmy ich
Chcą maksymalnie korzystać z życia, bez żadnych ograniczeń i bez konsekwencji i nawet jeśli te oczekiwania są tylko marzeniem, to wymagają od swojego otoczenia, by pomagało im je spełniać. Takie same wymagania stawiają sobie, swoim rówieśnikom, klubom, do których chodzą, filmom, jakie oglądają, muzyce, jakiej słuchają i markom, z jakich korzystają. Od tych ostatnich oczekują zaangażowania i autentycznego bycia w ich świecie. By ich intrygowały i były godne posiadania. By przedstawiana im oferta nie tylko spełniała ich oczekiwania i zaspokajała potrzeby, ale również by jej komunikacja trafiała w ich poczucie humoru i wyznawane wartości. Młodzi obserwują się nawzajem: „Wszystko co robimy ma znaczenie” – a więc marki, z jakich korzystają też mają znaczenie.

Bez konsekwencji dla młodych… z konsekwencjami dla rynku
Powstała więc nowa marka odpowiadająca na oczekiwania młodych ludzi – marka, której hasłem jest „bez konsekwencji”. Marka dopasowana do oczekiwań i potrzeb, jakie określili sami młodzi ludzie. Bez konsekwencji, bo daje swobodę wyboru. Bez konsekwencji, bo mogą rozmawiać ile chcą i z kim chcą w każdej sieci – bez limitu. Bez konsekwencji, bo mogą SMS-ować ile chcą i z kim chcą w każdej sieci bez limitu. Bez konsekwencji – bo nikt nie narzuca im jednego rozwiązania – i mogą wybrać sami to, czego chcą. I co najważniejsze – będzie ich na to stać – Plush daje najtańszy pakiet usług na rynku.

Taki właśnie jest „Plush na Kartę”, czyli nowa marka stworzona dla młodych i adresowana do młodych. Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego wszystkie działania spięte są obietnicą „braku konsekwencji”. To myśl, która definiuje zarówno przygotowanie oferty (brak konsekwencji finansowych w przypadku rozmów, SMS-ów oraz Internetu), jak i wszelkiego rodzaju aktywności komunikacyjnych.

Plush – komunikacja marki
Platforma komunikacji „Plush na Kartę” opiera się na postaci Brand Hero tzw. Plushaku, czyli pluszowym misiu, który jak większość młodej grupy docelowej nie do końca przejmuje się konsekwencjami swoich działań. Jest królem życia i urodzonym hedonistą, ma mnóstwo przyjaciół, skacze ze sceny, jeździ na longboardzie, potrafi nieźle rymować, przepada za pizzą na puszystym cieście, a jego dewizą jest „przyjemność bez konsekwencji”.

„Nowa marka to również całkowicie nowa komunikacja z klientem. Proponujemy coś całkowicie nowego i odświeżającego - komunikacja będzie otwarta, odważna i wielowątkowa. Z nowym, zdystansowanym do świata dorosłych i celebrytów bohaterem, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Nasz brand hero Plushak preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji – bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? I z tą koncepcją tożsama jest nasza oferta – pakiety usług dostosowane do potrzeb, bez limitu, bez ograniczeń, i bez konsekwencji.” – mówi Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Plush – zwiad i rozpoznanie bojem
Nadejście Plusha poprzedziły intensywne działania teaserowe. Rozpoczęły je zmiany na billboardach Plusa, na których nieznani sprawcy domalowywali sprayem wielką, czarną literę H przy nazwie Plus. Kolejnym krokiem był atak hakerski na stronę internetową operatora, na której również przy nazwie sieci pojawiło się wielkie domalowane H. Co więcej profil na Facebooku sprawiał wrażenie całkowicie przejętego przez obce osoby, i że administratorzy nie mają wpływu na pojawiające się na nim treści. Dopełnieniem akcji były zhakowane w miniony weekend spoty reklamowe Plusa w telewizji.

ps.
Koparka, która przecięła w ostatni piątek światłowód nie była w zmowie z Plusem.

Oferta
Plush na Kartę” – oferta na miarę i bez konsekwencji
To propozycja dla osób, dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie. To gotowe, najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą korzystać bez limitu z tego co wybrali i bez konsekwencji i obaw o wysokie koszty!

Dla tych, którzy chcą mieć wszystko, do wyboru są:
1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu. Jest to najtańszy zestaw usług na rynku za 35 zł na 30 dni!
2. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł na 30 dni.
3. Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł na 30 dni.

Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
1. Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych za 20 zł na 30 dni.
2. Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 15 zł na 30 dni. Najtaniej na rynku!

Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi.

Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.

Doładowania i ważność konta:
Każdy chętny może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę”, wystarczy tylko:

  • przenieść swój numer do „Plush na Kartę” i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
  • za pomocą kodu „*147*19#słuchawka” zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu”.

Kampania reklamowa
Od 9 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "Plush na Kartę”. Startuje ona wraz z wejściem oferty i pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS.

Za koncept nowej marki odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, która w lipcu tego roku wygrała obsługę segmentu prepaid Polkomtelu.

źródło: Polkomtel/Plus

Plus „Słoneczna Stacja” wakacyjna akcja w najpopularniejszych kurortach w Polsce

Moc wrażeń podczas akcji „Słoneczna Stacja”. Telewizja Polsat oraz 4FUN.TV od piątku 21 lipca, przez następne 5 tygodni, odwiedzą wybrane miejsca nad polskim morzem. Na wszystkich czeka szereg atrakcji. W programie m.in. spotkania z gwiazdami, scena muzyczna z DJ-em oraz wieczorne występy artystów. Relacje będzie można obejrzeć od 29 lipca na antenie Polsatu i 4FUN.TV oraz w kanale Super Polsat i w Szóstce. Partnerami akcji są operator sieci Plus oraz Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Plus Plus po raz drugi partnerem Sceny Kulturalnej

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus i lider technologii LTE, już po raz drugi wspiera najmocniejszy projekt kulturalny na polskim wybrzeżu, jakim jest Scena Kulturalna. W sześciu nadmorskich miastach Polski operatorzy zapewniają uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatną strefę Wi-Fi, strefę chilloutu oraz boiska do siatkówki. czytaj więcej

Plus Drużyna Grupy Polsat na III Biegu Konstancińskim im. Piotra Nurowskiego

Polsat News od lat aktywnie wspiera imprezy biegowe, relacjonując je na antenie stacji i biorąc w nich udział. Już w najbliższą niedzielę 25 czerwca drużyna „Polsat Biega” wystartuje w III Biegu Konstancińskim im. Piotra Nurowskiego. Sponsorem strategicznym tegorocznego biegu jest operator sieci Plus, a Polsat News został patronem medialnym tego wydarzenia. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB w ramach HAPPY DAYS w Sklepie Internetowym Plusa

Znów można mieć 100 GB w abonamencie za 49,99 zł w ofercie dostępnej wyłącznie na www.plus.pl. Z promocji „2x więcej GB” można skorzystać do 30 czerwca br. czytaj więcej

Plus Plus: Za pierwsze doładowanie bonus 40% gratis

Użytkownicy usług „na kartę” w sieci Plus mogą otrzymać aż 40% więcej wartości zasilenia. Z nowej promocji może skorzystać każdy klient, który zasili swoje konto na stronie www.doladuj.plus.pl i www.doladuj.plushbezlimitu.pl, a który w ciągu ostatnich 365 dni nie robił tego ani za pośrednictwem wspomnianych stron, ani w bankowości elektronicznej i w Internecie. Promocja „Pierwsze doładowanie 40% gratis” trwa do 30 grudnia br, a minimalne doładowanie to 20 zł. czytaj więcej

Plus Plus: 15 GB ekstra supersieci i zestaw Spider-Mana z gadżetami w JA+ Mix

Spider-Man, obecny od ponad miesiąca w promocjach ofert na kartę w Plusie teraz wspiera także mixa! W ofercie JA+ Mix od doładowania 30 zł, klienci znajdą specjalne zestawy Spider-Mana a w nich ekstra dodatkowe 15 GB do wykorzystania, elastyczne etui Spider-Mana na telefon, a ze smartfonem Lenovo K6 Note także okulary do wirtualnej rzeczywistości. czytaj więcej

Plus Plus: W Unii jak w domu!

Nowe zasady roamingu na terenie Unii Europejskiej dla klientów Plusa i Plusha. Nowe rozwiązanie dotyczy również oferty na kartę (prepaid).
czytaj więcej

Plus Plus: Bonus 50% do doładowania usług „na kartę” z okazji Dnia Dziecka

Promocja doładowań usług na kartę w sieci Plus, dzięki której można otrzymać 50% więcej wartości zasilenia dokonanego za pomocą kanału bankowo-internetowego. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Abonament za darmo aż do końca roku

W Plusie promocja „JA+ Abonament za darmo aż do końca roku”, dzięki której, w zależności od wybranej oferty, można nie płacić za abonament telefoniczny do końca grudnia lub do końca września. czytaj więcej

Plus DwuPak, czyli telewizja i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa do końca roku za darmo

Oferta specjalna dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu – DwuPak, czyli telewizja oraz abonament telefoniczny z rabatem, które można mieć już za niecałe 40 zł miesięcznie, a w ramach promocji do końca roku korzystać z nich za darmo. czytaj więcej

Plus „Słoneczna Stacja” wakacyjna akcja w najpopularniejszych kurortach w Polsce

Moc wrażeń podczas akcji „Słoneczna Stacja”. Telewizja Polsat oraz 4FUN.TV od piątku 21 lipca, przez następne 5 tygodni, odwiedzą wybrane miejsca nad polskim morzem. Na wszystkich czeka szereg atrakcji. W programie m.in. spotkania z gwiazdami, scena muzyczna z DJ-em oraz wieczorne występy artystów. Relacje będzie można obejrzeć od 29 lipca na antenie Polsatu i 4FUN.TV oraz w kanale Super Polsat i w Szóstce. Partnerami akcji są operator sieci Plus oraz Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Plus Plus po raz drugi partnerem Sceny Kulturalnej

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus i lider technologii LTE, już po raz drugi wspiera najmocniejszy projekt kulturalny na polskim wybrzeżu, jakim jest Scena Kulturalna. W sześciu nadmorskich miastach Polski operatorzy zapewniają uczestnikom wydarzenia m.in. bezpłatną strefę Wi-Fi, strefę chilloutu oraz boiska do siatkówki. czytaj więcej

Plus Drużyna Grupy Polsat na III Biegu Konstancińskim im. Piotra Nurowskiego

Polsat News od lat aktywnie wspiera imprezy biegowe, relacjonując je na antenie stacji i biorąc w nich udział. Już w najbliższą niedzielę 25 czerwca drużyna „Polsat Biega” wystartuje w III Biegu Konstancińskim im. Piotra Nurowskiego. Sponsorem strategicznym tegorocznego biegu jest operator sieci Plus, a Polsat News został patronem medialnym tego wydarzenia. czytaj więcej

Plus 2x więcej GB w ramach HAPPY DAYS w Sklepie Internetowym Plusa

Znów można mieć 100 GB w abonamencie za 49,99 zł w ofercie dostępnej wyłącznie na www.plus.pl. Z promocji „2x więcej GB” można skorzystać do 30 czerwca br. czytaj więcej

Plus Plus: Za pierwsze doładowanie bonus 40% gratis

Użytkownicy usług „na kartę” w sieci Plus mogą otrzymać aż 40% więcej wartości zasilenia. Z nowej promocji może skorzystać każdy klient, który zasili swoje konto na stronie www.doladuj.plus.pl i www.doladuj.plushbezlimitu.pl, a który w ciągu ostatnich 365 dni nie robił tego ani za pośrednictwem wspomnianych stron, ani w bankowości elektronicznej i w Internecie. Promocja „Pierwsze doładowanie 40% gratis” trwa do 30 grudnia br, a minimalne doładowanie to 20 zł. czytaj więcej

Plus Plus: 15 GB ekstra supersieci i zestaw Spider-Mana z gadżetami w JA+ Mix

Spider-Man, obecny od ponad miesiąca w promocjach ofert na kartę w Plusie teraz wspiera także mixa! W ofercie JA+ Mix od doładowania 30 zł, klienci znajdą specjalne zestawy Spider-Mana a w nich ekstra dodatkowe 15 GB do wykorzystania, elastyczne etui Spider-Mana na telefon, a ze smartfonem Lenovo K6 Note także okulary do wirtualnej rzeczywistości. czytaj więcej

Plus Plus: W Unii jak w domu!

Nowe zasady roamingu na terenie Unii Europejskiej dla klientów Plusa i Plusha. Nowe rozwiązanie dotyczy również oferty na kartę (prepaid).
czytaj więcej

Plus Plus: Bonus 50% do doładowania usług „na kartę” z okazji Dnia Dziecka

Promocja doładowań usług na kartę w sieci Plus, dzięki której można otrzymać 50% więcej wartości zasilenia dokonanego za pomocą kanału bankowo-internetowego. czytaj więcej

Plus Plus: JA+ Abonament za darmo aż do końca roku

W Plusie promocja „JA+ Abonament za darmo aż do końca roku”, dzięki której, w zależności od wybranej oferty, można nie płacić za abonament telefoniczny do końca grudnia lub do końca września. czytaj więcej

Plus DwuPak, czyli telewizja i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa do końca roku za darmo

Oferta specjalna dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu – DwuPak, czyli telewizja oraz abonament telefoniczny z rabatem, które można mieć już za niecałe 40 zł miesięcznie, a w ramach promocji do końca roku korzystać z nich za darmo. czytaj więcej

News Biurko, przy którym miło pracować — niezbędne akcesoria papiernicze usprawniające każde zadanie

Artykuły biurowe cieszą się ostatnio coraz większą popularnością. Kolorowa papeteria, taka jak samoprzylepne karteczki zdobywa wśród pracowników biurowych duże uznanie - znacznie usprawniają pracę i pomagają ułożyć myśli podczas dużego projektu. Jednak papierowe naklejki to nie wszystko. Po jakie narzędzia warto sięgnąć, by ułatwić sobie pracę i poprawić efektywność? Sprawdźmy, co czeka na nas w sklepie papierniczym: czytaj więcej

News Jak wybrać odpowiedni serwer dedykowany?

Wybór właściwego serwera jest podstawą w prowadzeniu działalności internetowej. Jeśli źle zainwestujemy nasze pieniądze już na początku, nie pomoże nam żadna kampania marketingowa. Prowadząc dużą działalność, nasza strona musi być w stanie udźwignąć dodatkowe GB. Z pomocą przychodzą serwery dedykowane – maszyny o ogromnej mocy obliczeniowej, nieporównywalnej z serwerami VPS. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przepis na idealne wakacje w Południowym Tyrolu? Górskie szlaki, jabłkowy strudel i domowe wino w gospodarstwach Roter Hahn

W Południowym Tyrolu wakacje można spędzić na wiele sposobów. Odpoczną tu zarówno amatorzy górskich spacerów, osoby lubiące ciężką pracę podczas żniw, jak i imprezowicze poszukujący zabawy na lokalnych festynach. W gospodarstwach Roter Hahn każdy znajdzie coś dla siebie. czytaj więcej