Archiwalne

Netia z wysokim wskaźnikiem zaangażowania fanów na Facebooku

10.10.2014

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Jak pokazują wyniki wrześniowego raportu Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia znalazła się w czołówce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, pod względem zaangażowania fanów na Facebooku. Równie wysokie noty uzyskała w kategorii Najwyższy wskaźnik Relative Interactivity.

W najnowszym, wrześniowym raporcie Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia zajmuje wysokie, trzecie miejsce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, w kategorii Liczba i odsetek zaangażowanych fanów. Według kryteriów badania, zaangażowaniem określa się wejście użytkownika w interakcję z treściami na stronie. Fanpage Dropss (nowa marka Netii, oferująca tani internet jako samodzielną usługę, bez pakietów i dodatkowych opłat za utrzymanie łącza), również znalazł się w pierwszej trójce tego zestawienia.

Netia zajęła również trzecią pozycję pod względem wskaźnika Relative Interactivity – indeksu zliczającego wszystkie aktywności dziejące się w obrębie fanpage’a przy uwzględnieniu jego wielkości. Również i w tej kategorii, w czołówce znalazła się także marka Dropss, zajmując drugą pozycję w zestawieniu.

Netia, od samego początku prowadzenia aktywnej komunikacji na Facebooku, stale zajmuje czołowe miejsca wśród marek telekomunikacyjnych o najwyższym poziomie zaangażowania fanów, osiągając wskaźniki nawet kilkukrotnie wyższe niż średnia w kategorii.

„W obliczu stale malejących zasięgów organicznych postów, konsekwentnie realizujemy strategię komunikacji w mediach społecznościowych, której priorytetem nie jest już pozyskiwanie fanów, ale właśnie zwiększanie ich zaangażowania i budowanie pozytywnych relacji.” – powiedział Daniel Biegaj, kierownik zespoły e-Komunikacji w Netii.

Zaangażowanie fanów Netia uzyskuje głównie dzięki urozmaiconej komunikacji, m.in. poprzez wprowadzenie tematów miesiąca realizowanych na fanpage. Dzięki różnorodnej tematyce (ale nadal znajdującej się w obszarze zainteresowań marki) fanpage Netii unika powtarzalności - co jest niezwykle ważne przy komunikacji prowadzonej przez 365 dni w roku.

Raport Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014 zawiera rankingi 15 najlepszych stron pod względem wybranych wskaźników oraz zmianę ich pozycji w stosunku do poprzedniego zestawienia. Celem opracowania jest identyfikacja tendencji zachodzących na stronach portalu Facebook, takich jak wzrosty i spadki liczby fanów, aktywności użytkowników itp.

źródło: Netia

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News EVO_blast: dłuższa eksploatacja robotów

Coraz powszechniejsza robotyzacja procesów produkcyjnych daje nieskończone możliwości - pozwala usprawnić produkcję, maksymalnie wykorzystać czas, a także wyręczyć ludzi w trudnych i niebezpiecznych czynnościach. W przemyśle istotne znaczenie ma utrzymanie ciągłości produkcji. Nieplanowane przestoje to kosztowny problem dla wielu zakładów. Dla zachowania dobrego stanu technicznego robotów i maszyn pracujących w trudnych warunkach, bardzo duże znaczenie ma skuteczna ochrona przed działaniem czynników szkodliwych. czytaj więcej

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej

News Polubienia na FB - czy można je kupić?

Facebook niemal całkowicie zawładnął światem biznesu. Trudno byłoby znaleźć dzisiaj firmę, która nie posiada własnego konta na FB. Co właściwie dają polubienia strony i czy w ogóle warto kupić polubienia FB? Jak działa taka usługa i jak wprowadzić ją na facebooku typu fanpage? czytaj więcej