Archiwalne

Netia z wysokim wskaźnikiem zaangażowania fanów na Facebooku

10.10.2014

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Jak pokazują wyniki wrześniowego raportu Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia znalazła się w czołówce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, pod względem zaangażowania fanów na Facebooku. Równie wysokie noty uzyskała w kategorii Najwyższy wskaźnik Relative Interactivity.

W najnowszym, wrześniowym raporcie Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014, Netia zajmuje wysokie, trzecie miejsce wśród firm z branży telekomunikacyjnej, w kategorii Liczba i odsetek zaangażowanych fanów. Według kryteriów badania, zaangażowaniem określa się wejście użytkownika w interakcję z treściami na stronie. Fanpage Dropss (nowa marka Netii, oferująca tani internet jako samodzielną usługę, bez pakietów i dodatkowych opłat za utrzymanie łącza), również znalazł się w pierwszej trójce tego zestawienia.

Netia zajęła również trzecią pozycję pod względem wskaźnika Relative Interactivity – indeksu zliczającego wszystkie aktywności dziejące się w obrębie fanpage’a przy uwzględnieniu jego wielkości. Również i w tej kategorii, w czołówce znalazła się także marka Dropss, zajmując drugą pozycję w zestawieniu.

Netia, od samego początku prowadzenia aktywnej komunikacji na Facebooku, stale zajmuje czołowe miejsca wśród marek telekomunikacyjnych o najwyższym poziomie zaangażowania fanów, osiągając wskaźniki nawet kilkukrotnie wyższe niż średnia w kategorii.

„W obliczu stale malejących zasięgów organicznych postów, konsekwentnie realizujemy strategię komunikacji w mediach społecznościowych, której priorytetem nie jest już pozyskiwanie fanów, ale właśnie zwiększanie ich zaangażowania i budowanie pozytywnych relacji.” – powiedział Daniel Biegaj, kierownik zespoły e-Komunikacji w Netii.

Zaangażowanie fanów Netia uzyskuje głównie dzięki urozmaiconej komunikacji, m.in. poprzez wprowadzenie tematów miesiąca realizowanych na fanpage. Dzięki różnorodnej tematyce (ale nadal znajdującej się w obszarze zainteresowań marki) fanpage Netii unika powtarzalności - co jest niezwykle ważne przy komunikacji prowadzonej przez 365 dni w roku.

Raport Sotrender - Fanpage Trends Polska Wrzesień 2014 zawiera rankingi 15 najlepszych stron pod względem wybranych wskaźników oraz zmianę ich pozycji w stosunku do poprzedniego zestawienia. Celem opracowania jest identyfikacja tendencji zachodzących na stronach portalu Facebook, takich jak wzrosty i spadki liczby fanów, aktywności użytkowników itp.

źródło: Netia

Netia Super-Pharm rozwija e-commerce w chmurze Netii

Już ponad milion użytkowników poznało atuty sklepu internetowego Super-Pharm. Sprawne funkcjonowanie serwisu zapewnia usługa Netia Compute - skalowalne, efektywne i bezpieczne środowisko IT, oferowane w modelu chmury obliczeniowej. czytaj więcej

Netia Netia Off Camera zbliża się wielkimi krokami

Już 28 kwietnia startuje 10. międzynarodowy festiwal filmowy Netia Off Camera. To jedno z najważniejszych wydarzeń kulturalnych tej wiosny w Polsce i naszej części Europy. Netia po raz kolejny została głównym partnerem tej imprezy. czytaj więcej

Netia NETIALINO już oficjalnie! Prezesi Netii i Kolei Dolnośląskich obrali wspólny kurs do pomagania

Prezesi Netii oraz Kolei Dolnośląskich uroczyście podpisali umowę o współpracy przy pociągu NETIALINO – połączeniu, którego nazwa jest efektem wygranej licytacji w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. czytaj więcej

Netia Większość z 200 kanałów Telewizji Osobistej Netii dostępna w HD

Do oferty Telewizji Osobistej dołączyły nowe kanały w jakości HD – Power TV HD, Nickelodeon HD oraz Top Kids HD. Z 200 kanałami ogółem i aż 103 w HD, Netia jest w ścisłej czołówce dostawców płatnej TV w Polsce. czytaj więcej

Netia Światłowody Netii rozkwitają na wiosnę

Netia rozpoczęła sprzedaż usług na łączach zmodernizowanych do standardu światłowodowego (oferta do 900 Mb/s). Pakiet: szybki internet z TV i usługą mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi oraz 1 GB danych, dostępny jest już za 69,90 zł miesięcznie! czytaj więcej

Netia Netia podłączy światłowodami blisko tysiąc szkół

Netia zawarła z Ministerstwem Cyfryzacji porozumienie, w ramach którego Spółka zapewni dostęp światłowodowy ponad 900 szkołom w całej Polsce. Wybudowana sieć zostanie następnie udostępniona operatorowi planowanej Krajowej Sieci Edukacyjnej. czytaj więcej

Netia Netii pociąg do pomagania

Ponad 105 mln zł – tyle zgromadziła w tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Swoją cegiełkę do rekordowego wyniku dołożyła także Netia. W wyniku wygranych licytacji prezydent Piły na jeden dzień stanie się pracownikiem Netii, a już w przyszłym tygodniu na torach pojawi się pociąg NETIALINO. czytaj więcej

Netia Super-Pharm rozwija e-commerce w chmurze Netii

Już ponad milion użytkowników poznało atuty sklepu internetowego Super-Pharm. Sprawne funkcjonowanie serwisu zapewnia usługa Netia Compute - skalowalne, efektywne i bezpieczne środowisko IT, oferowane w modelu chmury obliczeniowej. czytaj więcej

Netia Netia Off Camera zbliża się wielkimi krokami

Już 28 kwietnia startuje 10. międzynarodowy festiwal filmowy Netia Off Camera. To jedno z najważniejszych wydarzeń kulturalnych tej wiosny w Polsce i naszej części Europy. Netia po raz kolejny została głównym partnerem tej imprezy. czytaj więcej

Netia NETIALINO już oficjalnie! Prezesi Netii i Kolei Dolnośląskich obrali wspólny kurs do pomagania

Prezesi Netii oraz Kolei Dolnośląskich uroczyście podpisali umowę o współpracy przy pociągu NETIALINO – połączeniu, którego nazwa jest efektem wygranej licytacji w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. czytaj więcej

Netia Większość z 200 kanałów Telewizji Osobistej Netii dostępna w HD

Do oferty Telewizji Osobistej dołączyły nowe kanały w jakości HD – Power TV HD, Nickelodeon HD oraz Top Kids HD. Z 200 kanałami ogółem i aż 103 w HD, Netia jest w ścisłej czołówce dostawców płatnej TV w Polsce. czytaj więcej

Netia Światłowody Netii rozkwitają na wiosnę

Netia rozpoczęła sprzedaż usług na łączach zmodernizowanych do standardu światłowodowego (oferta do 900 Mb/s). Pakiet: szybki internet z TV i usługą mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi oraz 1 GB danych, dostępny jest już za 69,90 zł miesięcznie! czytaj więcej

Netia Netia podłączy światłowodami blisko tysiąc szkół

Netia zawarła z Ministerstwem Cyfryzacji porozumienie, w ramach którego Spółka zapewni dostęp światłowodowy ponad 900 szkołom w całej Polsce. Wybudowana sieć zostanie następnie udostępniona operatorowi planowanej Krajowej Sieci Edukacyjnej. czytaj więcej

Netia Netii pociąg do pomagania

Ponad 105 mln zł – tyle zgromadziła w tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Swoją cegiełkę do rekordowego wyniku dołożyła także Netia. W wyniku wygranych licytacji prezydent Piły na jeden dzień stanie się pracownikiem Netii, a już w przyszłym tygodniu na torach pojawi się pociąg NETIALINO. czytaj więcej

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej

News Czy lajki IG wciąż mają znaczenie dla widoczności konta?

W dzisiejszych czasach Instagram nie jest tylko platformą do dzielenia się zdjęciami, ale także narzędziem do budowania marki osobistej lub marki przedsiębiorstwa. W związku z tym wielu użytkowników Instagrama zastanawia się, jak zwiększyć widoczność swojego konta. Jeszcze do niedawna, duże wpływ na ten aspekt miały interakcje pod publikowanymi postami. Z tego powodu wielu użytkownikom zależało na uzyskiwaniu polubień i komentarzy. Czy ta strategia wciąż ma sens? Odpowiadamy. czytaj więcej