Archiwalne

Netia przejęła 4 spółki internetowe

20.12.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

W dniu 19 grudnia 2007 roku Lanet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, spółka zależna Netii, nabyła udziały w czterech spółkach telekomunikacyjnych, świadczących usługi dostępu do Internetu.

Nabycie I:

  • 3.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Inet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 150.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 950.970,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt złotych), to jest 316,99 zł (słownie: trzysta szesnaście złotych 99/100) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.257 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 3.460 gospodarstw domowych.

Nabycie II:

  • 42 udziały w kapitale zakładowym spółki pod firmą Verizone Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.200 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.400 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników, 
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 685.677,42 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt siedem złotych 42/1000), to jest 16.325,653 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta dwadzieścia pięć złotych 653/1000) za jeden udział,
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.040 klientów na terenie Wrocławia, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 5.470 gospodarstw domowych.

Nabycie III:

  • 60 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Zielona Burza Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.000 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 60.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 455.040,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt pięć tysięcy czterdzieści złotych), to jest 7.584,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset osiemdziesiąt cztery złote) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 598 klientów na terenie Trzebnicy, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.430 gospodarstw domowych.

Nabycie IV:

  • 1.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą 3VNet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 394.450,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych), to jest 394,45 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery złote 45/100) za jeden udział,
  • Na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 665 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.800 gospodarstw domowych.

Spółki, których udziały zostały nabyte są operatorami sieci osiedlowych i świadczą usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Wrocławia, Brzegu, Trzebnicy k/Wrocławia. W tym celu wykorzystują technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s.

Na dzień 18 grudnia 2007 roku spółki świadczyły łącznie usługi dla 3.560 klientów, a posiadane przez nie zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę ponad 14.000 gospodarstw domowych.

Nabycie udziałów jest konsekwentną kontynuacją realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat, między innymi dzięki zakupowi lokalnych sieci osiedlowych. W tym roku, Netia zakłada przekroczenie liczby 210 tysięcy klientów szerokopasmowego Internetu i zdobycie pozycji największego dostawcy usług szerokopasmowych wśród alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych.

źródło: Netia

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej