Archiwalne

Netia przejęła 4 spółki internetowe

20.12.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

W dniu 19 grudnia 2007 roku Lanet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, spółka zależna Netii, nabyła udziały w czterech spółkach telekomunikacyjnych, świadczących usługi dostępu do Internetu.

Nabycie I:

  • 3.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Inet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 150.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 950.970,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt złotych), to jest 316,99 zł (słownie: trzysta szesnaście złotych 99/100) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.257 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 3.460 gospodarstw domowych.

Nabycie II:

  • 42 udziały w kapitale zakładowym spółki pod firmą Verizone Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.200 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.400 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników, 
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 685.677,42 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt siedem złotych 42/1000), to jest 16.325,653 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta dwadzieścia pięć złotych 653/1000) za jeden udział,
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.040 klientów na terenie Wrocławia, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 5.470 gospodarstw domowych.

Nabycie III:

  • 60 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Zielona Burza Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.000 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 60.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 455.040,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt pięć tysięcy czterdzieści złotych), to jest 7.584,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset osiemdziesiąt cztery złote) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 598 klientów na terenie Trzebnicy, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.430 gospodarstw domowych.

Nabycie IV:

  • 1.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą 3VNet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 394.450,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych), to jest 394,45 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery złote 45/100) za jeden udział,
  • Na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 665 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.800 gospodarstw domowych.

Spółki, których udziały zostały nabyte są operatorami sieci osiedlowych i świadczą usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Wrocławia, Brzegu, Trzebnicy k/Wrocławia. W tym celu wykorzystują technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s.

Na dzień 18 grudnia 2007 roku spółki świadczyły łącznie usługi dla 3.560 klientów, a posiadane przez nie zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę ponad 14.000 gospodarstw domowych.

Nabycie udziałów jest konsekwentną kontynuacją realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat, między innymi dzięki zakupowi lokalnych sieci osiedlowych. W tym roku, Netia zakłada przekroczenie liczby 210 tysięcy klientów szerokopasmowego Internetu i zdobycie pozycji największego dostawcy usług szerokopasmowych wśród alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych.

źródło: Netia

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Najlepsze komputery do pracy i gier - wybierz idealny model dla siebie

Najlepsze komputery do pracy i gier – wybierz idealny model dla siebie



Szukasz uniwersalnego komputera stacjonarnego lub przenośnego, który poradzi sobie i z codzienną pracą, i z najnowszymi grami? To możliwe. Wybierając sprzęt z głową, nie musisz iść na kompromisy – możesz zyskać maszynę, która sprosta każdemu zadaniu. W tym artykule pokażmy Ci, na co zwrócić uwagę i które modele są warte uwagi!



1. Praca w dzień, granie wieczorem – jeden komputer PC, dwa światy
2. Co powinien mieć dobry komputer gamingowy?
3. Te komputery z oferty Sferis warto sprawdzić
4. Czego unikać i co zyskujesz, gdy wybierzesz mądrze? czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej