Archiwalne

Nagraj własny komunikat we FreecoNet

24.07.2008

FreecoNet rozszerzył funkcjonalność swoich usług dodanych, m.in. o nowe możliwości tworzenia komunikatów głosowych.

Oprócz cieszącej się popularnością syntezy mowy, użytkownicy platformy mogą teraz wgrać gotowy komunikat dźwiękowy w formacie mp3 lub wav. Mają też do dyspozycji unikalną funkcję Click2Record, pozwalającą na nagranie komunikatu bezpośrednio z telefonu podłączonego do FreecoNet.

FreecoNet znany jest z bogatej oferty usług dodanych, którą teraz poszerzono o kolejne możliwości. Do niedawna w ramach wielopoziomowych systemów CallCenter i IVR (automatycznego powitania oraz interaktywnej obsługi dzwoniącej osoby), można było tworzyć komunikaty głosowe za pomocą innowacyjnego narzędzia - syntezy mowy. Jest to bardzo łatwy i wygodny sposób - wystarczy tylko wpisać z klawiatury komputera w panelu użytkownika pożądany komunikat. Następnie jest on odczytywany w czasie rzeczywistym przez wirtualnego lektora. Teraz możliwości tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet zostały znacznie poszerzone.

„Nasi użytkownicy mogą wgrać do systemu gotową wiadomość głosową w postaci pliku mp3 lub wav. Takie komunikaty można szybko stworzyć, np. na osobistym komputerze z użyciem mikrofonu lub też w studiu nagrań z głosem zawodowego lektora. Jeszcze łatwiej można to zrobić wykorzystując najnowszą funkcję Click2Record. Wystarczy jedynie we własnym panelu użytkownika FreecoNet wybrać opcję nagrywania głosu, podnieść słuchawkę dzwoniącego telefonu i nagrać dowolną wiadomość głosową” – wyjaśnia Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.

Wszystkie trzy sposoby tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet – synteza mowy, wgrywanie pliku dźwiękowego oraz Click2Record – mają szczególne zastosowanie przy tworzeniu i zarządzaniu rozbudowanymi systemami CallCenter i IVR. Są to jedyne na polskim rynku hostowane usługi dodane, które umożliwiają firmie korzystanie z zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych bez ponoszenia jakichkolwiek nakładów inwestycyjnych. Dzięki nim firma może mieć profesjonalny dział call center z funkcją kolejkowania połączeń oraz system powitań i przekierowań rozmów przychodzących.

„Warto też zaznaczyć, że taki komunikat głosowy – np. „Jestem na wakacjach” - generowany przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego, może też mieć we własnym telefonie każdy użytkownik indywidualny.” - dodaje Jan Wyrwiński.

Oprócz dodatkowych możliwości nagrywania komunikatów głosowych, zespół FreecoNet wdrożył również nową funkcjonalność do komunikacji ze swoimi użytkownikami. Ważne informacje będą przekazywane za pomocą pasków informacyjnych, umieszczonych w górnej części strony startowej panelu FreecoNet.

źródło: FreecoNet

News Jak zabezpieczyć ESP8266 NodeMCU V3 w sieci domowej - praktyczne wskazówki

Wyobraź sobie ciepły letni wieczór. Masz na tarasie lampki LED sterowane przez ESP8266. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji i ogród mieni się kolorami. Nagle ktoś obcy włącza stroboskop, a Twoja sieć Wi-Fi zaczyna zwalniać. To nie magia – to brak szyfrowania.

Ta historia (niestety prawdziwa) pokazuje, dlaczego bezpieczeństwo w świecie IoT to nie opcja, lecz konieczność. W artykule dowiesz się, jak w czterech krokach zyskać spokojny sen i ochronić ESP8266 NodeMCU V3 przed wścibskimi spojrzeniami botów z całego świata.


czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej