Archiwalne

FreecoNet się reklamuje

19.06.2007

FreecoNet - platforma VoIP integrująca rozwiązania wielu operatorów i umożliwiająca rozmowy za darmo lub po najniższych stawkach - rozpoczął pierwszą w swojej historii kampanię reklamową.

Kampania zwraca uwagę na dwie najważniejsze korzyści FreecoNet - walkę operatorów skupionych na TelArenie (usługa FreecoNet) o obsługę każdego połączenia użytkownika FreecoNet, a także międzyoperatorski roaming. Walkę operatorów wizualizuje kreacja, pokazująca typowego abonenta korzystającego z usług tradycyjnego operatora. Abonent jest bezsilny wobec wysokich rachunków telefonicznych oraz obojętności narzucającego niekorzystne warunki operatora.

Obraz ten został zestawiony z uśmiechniętym użytkownikiem FreecoNet, który z satysfakcją obserwuje, jak o każde jego połączenie walczy kilku operatorów, konkurując między sobą coraz niższą ceną połączeń. Ci operatorzy to: Crowley, EuroTelekom, GTS Energis i Netia, a wkrótce Deutsche Telekom.

Druga korzyść FreecoNet to międzyoperatorski roaming, który zapewnia darmowe rozmowy między abonentami różnych operatorów (niezależnie od tego, z jakich krajów pochodzą). Wystarczy, że np. abonent Netii, Deutsche Telekom czy France Telekom zarejestrują swoje numery we FreecoNet i wszyscy mogą rozmawiać ze sobą za darmo.

Początkowo kampania reklamowa obejmie portale internetowe: Onet.pl, Interia.pl, Chip.pl, Centrumxp.pl, Digitalpc.pl, Instalki.pl oraz Sterowniki.net.pl. Reklama pojawi się w postaci bannerów i billboardów reklamowych na wspomnianych stronach. Przyjmie też postać mailingu do użytkowników serwisu Onet.pl. Kreacją zajęła się agencja interaktywna Jamel.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy ACR.

Link do banneru: http://test.jamel.com.pl/fcn/freeconet_billboard_750x100_interia.html

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Zadbaj o swój telefon!

Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!

- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowość od GFI Software: Eloquens AI – automatyzacja obsługi e-maili

GFI Software wprowadziło na rynek nowe rozwiązanie, które automatyzuje obsługę skrzynki odbiorczej i pozwala firmom odzyskać czas. Eloquens AI to inteligentny asystent e-mailowy, który odczytuje i odpowiada na wiadomości w ciągu kilku minut – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Co ważne, narzędzie jest w pełni zintegrowane z Kerio Connect, dzięki czemu użytkownicy tego systemu pocztowego mogą wdrożyć AI bez żadnych przeszkód. czytaj więcej

News Jak się reklamować?

„Reklama dźwignią handlu” – głosi słynne powiedzenie. Jak się jednak skutecznie reklamować? Odpowiedź jest prosta: najlepiej robić to w sposób przemyślany, nienachalny, oryginalny i atrakcyjny dla odbiorcy, a przede wszystkim wielokierunkowy, łącząc tradycyjny i nowoczesny marketing w jedną, zunifikowaną strategię. czytaj więcej