Archiwalne

Multimedia Polska: nowy lifestylowy magazyn aMazing dla abonentów

10.09.2009

Multimedia Polska dostawca pakietu usług Triple Play zawierającego telewizję, internet i telefon, przygotował dla swoich abonentów lifestylowy magazyn aMazing. Jest to kolejny istotny kanał komunikacji spółki z klientem, ale także rozrywka na wysokim poziomie, co znakomicie wpisuje się w strategię marketingową i wizerunkową spółki.

Jednym z kluczowych elementów strategii spółki jest stałe podnoszenie poziomu obsługi m.in. poprzez rozwijanie nowoczesnych kanałów komunikacji.

Klienci oprócz informacji nt. nowości w ofercie czy szczegółów dotyczących wprowadzanych usług oraz projektów realizowanych przez Multimedia Polska, znajdą w magazynie także wywiady z największymi polskimi gwiazdami show-biznesu, nowinki ze świata mody czy motoryzacji, a więc wszystko to, co charakteryzuje dobry magazyn lifestylowy. 

Po uruchomieniu Call Center (0 – 801 706 801) oraz modernizacji Biur Obsługi Klienta, kolejnym nowatorskim rozwiązaniem, które wesprze działania sprzedażowo-promocyjne Multimedia Polska, jest wprowadzenie autorskiego magazynu lifestylowego aMazing, skierowanego do abonentów spółki. Pilotażowy numer zostanie dostarczony klientom razem z najbliższą fakturą za usługi.

- Jest rzeczą oczywistą, że wszelkie przedsięwzięcia sygnowane przez marketing służą promocji naszej oferty i usług, zachęcają do zakupów. Pismo jest elementem naszego najnowszego projektu, który zakłada uruchomienie wkrótce telewizji interaktywnej - aMazingTV - mówi Piotr Stryczek, Dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów w Multimedia Polska.

- Idea aMazing jest jednak odmienna od dostępnych na rynku wydawnictw abonenckich (tzw. sektora Customer Publishing). Jest to klasyczny magazyn lifestylowy, który łączy informacje na temat naszych produktów z dobrą rozrywką – wyjaśnia Piotr Stryczek.

Tytuł aMazing nawiązuje do angielskiego przymiotnika opisującego zjawiska wyjątkowe i nadzwyczajne. Taka idea przyświecać będzie zarówno magazynowi Multimedia jak i interaktywnej telewizji. Będą one nietuzinkowe, zaskakujące – wzbudzające ciekawość i zainteresowanie.

aMazing kierowany jest do użytkowników cyfrowej telewizji kablowej, których liczba stale rośnie i wynosi już niemal 100 tys. oraz do potencjalnych nabywców tej usługi tj. posiadaczy pakietu Komfort, mających dostęp do telewizji cyfrowej.

Czytelnicy aMazing znajdą w magazynie wywiady z gwiazdami show-biznesu, informacje o trendach panujących w modzie czy najnowsze osiągnięcia motoryzacji. Nie zabraknie też miejsca na teksty poradnikowe nawiązujące wprost do projektów edukacyjnych inspirowanych przez Multimedia Polska – MultimedialnaPolka.pl - serwis, który ma ułatwić kobietom poruszanie się w świecie nowych technologii i multi-blog.pl – blog o telewizji cyfrowej i jej funkcjonalnościach.

- Pomysł wprowadzenia nowatorskiego magazynu jakim jest aMazing został poparty badaniami przeprowadzonymi wśród abonentów Multimedia Polska. Magazyn, podobnie jak pozostałe nowości wprowadzane na rynek przez Multimedia Polska, ma być przedsięwzięciem rentownym. Jest pismem darmowym. Biznesplan zakłada, iż sprzedaż powierzchni reklamowej w znacznej części pokryje koszty redakcyjne i wydawnicze. Jest sprawą oczywistą, że każdy innowacyjny projekt obarczony jest ryzykiem, zatem kolejne numery będą podlegały wnikliwym analizom merytorycznym i marketingowym. Jeśli eksperyment będzie udany i stanie się skutecznym narzędziem komunikacji, wówczas zasadne będzie zmniejszenie produkcji materiałów BTL, co spowoduje istotne oszczędności – mówi Piotr Stryczek.

Co w pierwszym wydaniu

Na okładce premierowego, 36-stronnicowego numeru, jest utytułowana pływaczka, wielokrotna mistrzyni olimpijska i świata – Otylia Jędrzejczak, którą od ubiegłej niedzieli możemy podziwiać w popularnym show „Taniec z gwiazdami”. Są informacje ze świata mody, wywiady z celebrytami i newsy motoryzacyjne. Znalazło się również miejsce na horoskop, krzyżówkę i konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Abonenci mogą przeczytać teksty edukacyjne, inspirowane treściami zawartymi w serwisach poradnikowych, prowadzonych przez Multimedia Polska: http://www.multi-blog.pl/ i http://www.multimedialnapolka.pl/. Za koncepcję magazynu, przy współpracy z Wydawnictwem Marquard Polska, odpowiada agencja Polish Sport Promotion, a za stronę redakcyjną jako redaktor naczelna Agata Rachwał.

- Stworzenie magazynu dla abonentów, który ma mieć odmienny charakter niż tradycyjne periodyki z tej półki, było ciekawym wyzwaniem. Nowatorska lifestylowa koncepcja okazała się najbardziej uniwersalną formą prezentacji ciekawostek ze świata, które możemy również odnaleźć w ofercie programowej Multimedia Polska. Formułę magazynu będziemy dopasowywać do gustów naszych czytelników, którzy mam nadzieję będą czynnie uczestniczyli w jego tworzeniu magazynu. W tym celu udostępniony jest bezpośredni kontakt z redakcją gdzie czytelnicy będą mogli przesyłać swoje uwagi, spostrzeżenia bądź też oczekiwania w stosunku do prezentowanych w nim treści – mówi Agata Rachwał.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Bezpieczna telefonia z ochroną Secure Mobile

Coraz większe zagrożenia w zakresie cyberbezpieczestwa powodują konieczność zabezpieczania urządzeń mobilnych w tym telefonów komórkowych, które stały się bankiem danych i narzędziem codziennych operacji.

W wielu badaniach w zakresie bezpieczeństwa dane pozyskane od klientów świadczą o coraz większym poziomie zagrożenia telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych. czytaj więcej