Archiwalne

Mniej pracowników w TPSA

02.05.2007

30 kwietnia br rozpoczęły się pierwsze dobrowolne odejścia pracowników TPSA. Rozwiązania umów są zgodne z przyjętą polityką zarządu firmy.

Zgodnie z przyjętą polityką Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz podpisanym ze związkami zawodowymi porozumieniem, w latach 2007-2009 dobrowolnie powinno odejść z TPSA 5700 pracowników. W 2007 roku na dobrowolne rozwiązanie umowy zdecydowało się już prawie 1600 pracowników, z czego niecałe 1500 otrzymało zgodę pracodawcy na odejście za porozumieniem stron.

źródło: własne

News Na czym polega outsourcing?

Outsourcing oznacza wykorzystywanie źródeł zewnętrznych podczas organizacji pracy firmy. Jeżeli działalność rozrosła się na tyle, że zarządcy nie są w stanie poświęcić się w pełni wszystkim obowiązkom, skorzystanie z profesjonalnej firmy zewnętrznej może okazać się konieczne. Na czym to dokładnie polega? Wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu! Zapraszamy do lektury! czytaj więcej

News Wyzwania związane z rekrutacją specjalistów IT

Wydawałoby się, że rynek IT pod względem rekrutacji to jeden z najłatwiejszych obszarów do szukania i znajdowania pracowników. W końcu rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że z jednej strony coraz więcej firm technologicznych rozpoczyna swoją działalność, z drugiej zaś kompetencje IT i programistyczne stanowią coraz popularniejszą ścieżkę edukacyjną wśród osób poszukujących nowych doświadczeń zawodowych. Niestety znalezienie dobrego specjalisty IT nie jest takie łatwe. Jakie wyzwania związane z rekrutacją w IT są obecnie największą przeszkodą? czytaj więcej

News Telekonferencje – ten sposób komunikacji zostanie z nami na dłużej!

Żyjemy w czasach telekonferencji. I chociaż wszyscy liczymy na to, że tzw. „odmrożenie gospodarki” nastąpi jak najszybciej i z niecierpliwością czekamy, kiedy wreszcie będzie można umówić się na spotkanie „w realu”, wiemy, że pandemia zmieniła nasz świat już bezpowrotnie. Niektóre rozwiązania, a tele- i wideokonferencje na pewno, zostaną z nami już na zawsze. Bo okazało się, że choć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem nic nie jest w stanie zastąpić, to jednak dzięki telekonferencjom i spotkaniom online, możemy oszczędzać czas i pieniądze oraz efektywniej pracować zdalnie. Dlatego warto inwestować w rozwiązania, które wspierają ten rodzaj komunikacji, aby zapewnić pracownikom jak najwyższy komfort pracy. Dzięki rozwiązaniom tele- i wideokonferencyjnym od Grandstream problemy techniczne nigdy nie staną na przeszkodzie wysokiej skuteczności! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

News Obsługa informatyczna firmy – nie tylko serwis sprzętu

Każda firma wykorzystująca rozwiązania informatyczne powinna zadbać także o swoje bezpieczeństwo IT. czytaj więcej