Archiwalne

Mindbox - nowa firma doradcza w zakresie usług mobilnych

09.11.2007

Na polski rynek wchodzi Mindbox, firma doradcza, oferująca usługi z zakresu strategii marki, marketingu strategicznego, strategii sprzedaży oraz zarządzania kluczowymi projektami. Zespół Mindbox zdobył kompetencje i doświadczenie na wysokich stanowiskach managerskich w firmach takich jak Apple, IBM czy Nokia.

Firma świadczy usługi doradcze i oferuje zasoby potrzebne do realizacji strategicznych projektów marketingowych, sprzedażowych oraz do kierowania złożonymi projektami w świecie łączności mobilnej i zaawansowanych technologii. Część usług w ofercie Mindbox jest przeznaczona specjalnie dla operatorów wirtualnych sieci mobilnych (MVNO).

„Mindbox zapewnia zasoby potrzebne do tworzenia strategii marki, strategii marketingowych i sprzedażowych, a także do realizacji kluczowych projektów w domenie zaawansowanych technologii”, mówi Adam Dancewicz, odpowiedzialny za zarządzanie projektami, inżynierię procesów biznesowych oraz resourcing. „Stosujemy metodę tzw. insourcingu - funkcjonujemy jako część zespołu klienta i ściśle z nim współpracując transferujemy kompetencje aż do momentu finalizacji danego przedsięwzięcia. Stosownie do potrzeb klienta oferujemy doradztwo, zarządzanie różnymi obszarami biznesowymi jak również profesjonalne kierowanie projektami czy też dostarczanie wykwalifikowanych specjalistów pracujących w projektach”.

Hanna Viita odpowiedzialna w Mindbox za operacje marketingowe i zarządzanie marką: „Korzystając z naszego długoletniego doświadczenia w prowadzeniu czołowych, globalnych marek, chcemy współpracować z różnorodnymi firmami, potrzebującymi gruntownej wiedzy oraz pomocy przy budowie własnych marek czy też rozwoju relacji z klientami. Przykładowe projekty Mindbox obejmują stworzenie strategii marketingowej, przygotowanie planu dotarcia do klientów, wprowadzanie na rynek silnej marki usług mobilnych lub po prostu zdobycie większej wiedzy o zaawansowanych, społecznościowych usługach mobilnych”.

źródło: Mindbox

 

News System ERP w produkcji

Kluczowym czynnikiem decydującym o pozycji przedsiębiorstw produkcyjnych na rynku jest konkurencyjność. System ERP w produkcji może znacząco ją podnieść. Dowiedz się w jaki sposób jest to możliwe! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej