Archiwalne

Już wkrótce klienci Plusa zapłacą za parkowanie za pomocą telefonu

16.11.2007

mPay S.A. wspólnie z Zarządem Dróg Miejskich w Warszawie pracuje nad wdrożeniem usługi płacenia za parkowanie za pomocą telefonu komórkowego.

Płacenie telefonem będzie możliwe dzięki usłudze mobilnych płatności mPay od grudnia br. Usługa mPay jest obecnie dostępna dla abonentów Plusa i użytkowników Simplusa oraz Sami Swoi.

Aby zapłacić za parkowanie, należy nakleić w widocznym miejscu na przedniej szybie samochodu specjalną naklejkę z unikalnym numerem mPay. Naklejki dostępne będą w punktach sprzedaży na terenie Warszawy.

Wielka zaleta usługi polega na tym, że opłaty za parkowanie wnoszone będą dokładnie za czas postoju pojazdu – usługa będzie włączana i wyłączana przez klienta poprzez wykonanie połączenia w systemie mPay na numer widoczny na naklejce.

Płacenie za parkowanie za pomocą telefonu ma też wiele dodatkowych korzyści:
- oszczędza czas: nie trzeba iść do parkometru, a potem wracać do samochodu z wydrukowanym biletem parkingowym,
- jest wygodne: transakcję opłaty za konkretny pojazd można zapamiętać w książce telefonicznej, tak jak zwykły numer telefonu,
- oszczędza pieniądze: opłata pobierana jest za rzeczywisty czas parkowania, nie trzeba już opłacać parkowania „na zapas”,
- nie trzeba mieć przy sobie drobnych.

Przypomnijmy, że usługa mPay od września br. jest dostępna komercyjnie dla klientów sieci Plus. Zapłacić telefonem można już w restauracjach McDonald’s, kawiarniach Coffeheaven oraz w automatach z przekąskami i napojami.

System mPay mobilne płatności był prezentowany na VI Kongresie Technologicznym w Warszawie w dn. 26 i 27 października br. Wszyscy uczestnicy Kongresu mieli możliwość płacenia za pomocą mPay m.in. w maszynach z napojami i przekąskami oraz w kawiarni Coffeheaven. Usługa cieszyła się niezwykłą popularnością - w ciągu kilku godzin ponad tysiąc osób kupiło zimne napoje, kawę bądź słodycze płacąc telefonem komórkowym.

Aby aktywować usługę mobilnych płatności, wystarczy wykonać dowolne połączenie do systemu mPay, np. transakcję testową na numer *145*000000#, po której użytkownik zostanie poproszony o zdefiniowanie kodu PIN i otrzyma kwotę 5zł na pierwszą dowolną płatność. Aby zasilić konto mPay dodatkowymi środkami, należy wykonać przelew na konto usługi:

numer konta: 42 1750 0009 0000 0000 0711 1088
mPay S.A.
ul. Grochowska 21a
04-186 Warszawa,

wpisując w tytule przelewu 9-cyfrowy numer telefonu komórkowego w sieci Plus, a w polu „kwota przelewu” - dowolną sumę, którą chcemy zasilić konto. Całość wpłaconej kwoty można wykorzystać do płatności w systemie mPay.

źródło: Plus

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej

News Windows 10 a Windows 11. Najważniejsze różnice

Najnowszy Windows 11 budzi nieco zdziwienia wśród osób, które zetkną się z nim pierwszy raz – dlaczego? Jakie są różnice między tym systemem, a jego poprzednikiem, Windows 10? Sprawdź nasz krótki poradnik! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej