Archiwalne

Interaktywna telewizja iTV w sieciach kablowych UPC Polska

17.01.2007

Zarząd Grupy Telestar, właściciel Interaktywnej telewizji iTV, podpisał umowę dystrybucyjną z platformą telewizji kablowej UPC Polska, wiodącym dostawcą usług telewizji kablowej, Internetu i telefonii. Tym samym techniczny zasięg nadawania stacji iTV zwiększy się do 90 procent wszystkich odbiorców płatnej telewizji w kraju.

- „Podpisanie umowy z UPC Polska kończy proces budowy dystrybucji sygnału telewizji iTV wśród operatorów największych sieci kablowych” - mówi Piotr Barszcz, dyrektor marketingu i sprzedaży – „Współpraca z UPC gwarantuje nam znaczny wzrost zasięgu i daje dostęp do odbiorców w największych miastach Polski ” – dodaje.

Interaktywna telewizja iTV dociera obecnie do abonentów sieci ASTER, MULTIMEDIA, TOYA, UPC, VECTRA, ponad 300 mniejszych operatorów telewizji kablowej, dostępna jest na platformach cyfrowych CYFRA Plus, Cyfrowy Polsat, Platformie „n” oraz w usłudze Videostrada TP jak również bezpośrednio przez satelitę EUTELSAT HOT BIRD1 oraz na żywo w Internecie, live streeming na stronie www.itv.net.pl.

W ofercie iTV nowi widzowie znajdą przede wszystkim bogatą ofertę programów rozrywkowych i sporą dawkę muzyki, wśród nich: MUSIC PHONE FUN, HIPHOP Propaganda, MOJE LOGO NEWS czy FAST CLUB oraz chętnie oglądane programy ezoteryczne w paśmie EzoTV.

Od jesieni iTV emituje HOMOFONIĘ, pierwszy program w Polsce, który odważył się poruszyć tematykę środowisk homoseksualnych. Program ostatnio otrzymał Tytuł Grand Prix TEGL Media Awards 2006.

Zawarcie umowy z UPC jest kontynuacją rozwoju stacji i umacniania jej pozycji na rynku telewizji tematycznych. Wiosną br. Grupa Telestar planuje uruchomienie kolejnych projektów na antenie iTV z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi interaktywnej komunikacji z widzem.

Źródło: MARTIS Consulting

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej