Archiwalne

Indonezyjski AXIS przedłuża i rozszerza współpracę partnerską z firmą Ericsson w zakresie usług managed services

07.12.2010

AXIS, indonezyjski operator sieci GSM i 3G, zawarł z firmą Ericsson czteroletni kontrakt przedłużający współpracę w zakresie usług zarządzanych.

Współpraca w tym zakresie, która rozpoczęła się w 2008 r., zostaje rozszerzona i Ericsson przejmie obecnie odpowiedzialność za eksploatację sieci AXIS, jej serwisowanie, usługi pomocy technicznej oraz zarządzanie częściami zamiennymi w regionach Wielka Dżakarta i Sumatra Północna.  Ericsson obejmie obsługą ponad 3 tys. radiowych stacji bazowych. Ok. 8 mln abonentów sieci AXIS uzyska korzyści w postaci lepszej wydajności sieci i lepszej obsługi klienta.

Indonezja jest szóstym krajem na świecie pod względem liczby używanych telefonów komórkowych. Jest także jednym z najszybciej rozwijających się rynków telefonii komórkowej. Liczba klientów na tym rynku wynosi 180 mln.

Erik Aas, prezes zarządu i dyrektor generalny AXIS, powiedział: „Z zadowoleniem informuję o współpracy z firmą Ericsson w tym ważnym dla nas okresie. W ostatnich dwóch latach usługi telefonii komórkowej stały się w Indonezji znacznie bardziej przystępne cenowo, a sieć AXIS stała się najlepsza pod względem cen, prostoty i niezawodności. Po przejęciu przez Ericsson odpowiedzialności za eksploatację sieci, będziemy mogli skoncentrować się na rozszerzeniu zasięgu, na świadczeniu usług o korzystnym stosunku wartości do ceny oraz na umocnieniu naszej pozycji na indonezyjskim rynku telekomunikacyjnym”.

Mats Otterstedt, prezes zarządu indonezyjskiego oddziału firmy Ericsson, powiedział: „Indonezja jest dla nas ważnym rynkiem. Jesteśmy tu obecni od 1907 r. i odegraliśmy istotną rolę w rozwoju telekomunikacji w tym kraju. W 2008 r. rozpoczęliśmy z firmą AXIS współpracę w zakresie budowy i eksploatacji nowej sieci 3G/ WCDMA w Wielkiej Dżakarcie, a także zarządzania tą siecią. Przedłużenie i rozszerzenie tego kontraktu umożliwia dalszą współpracę na tym szybko rozwijającym się rynku”.

źródło: Ericsson

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Ericsson Swisscom wybiera Ericsson jako strategicznego dostawcę dla Gigabit LTE i 5G

- Swisscom i Ericsson potwierdzają swoje długotrwałe, strategiczne partnerstwo, kontynuując rozwój innowacji w Gigabit LTE i 5G
- Ericsson zapewni pełną cyfrową transformację sieci Swisscom do światowego gigabitowego LTE i wdrożenie 5G
- Transformacja obejmuje wdrożenie rozwiązań firmy Ericsson w zakresie cloud, Network Slicing oraz portfolio 5G z Massive MIMO
czytaj więcej

Ericsson Ericsson wspiera budowę AGH Solar Boat - łodzi solarnej konstruowanej przez krakowskich studentów z Akademii Górniczo-Hutniczej

- Jednoosobowa łódź zasilana energią słoneczną w lipcu 2017 wystartuje na międzynarodowych zawodach łodzi solarnych w Monako
- Ericsson konsultuje oprogramowanie łodzi
czytaj więcej