Archiwalne

_HTC prezentuje HTCpro: program obsługi klientów korporacyjnych

14.05.2012

Podczas konferencji International CTIA Wireless 2012, która odbyła się 8 maja br. w Nowym Orleanie, HTC Corporation, globalny lider w dziedzinie innowacji i projektowania urządzeń mobilnych, zaprezentował najnowszą ofertę dla klientów korporacyjnych – HTCpro™. To zintegrowany program mobilnych rozwiązań dla firm i ich pracowników, dzięki którym cały asortyment produktów HTC jest gotowy do pracy w środowisku biznesowym. Stworzony na potrzeby klientów instytucjonalnych na całym świecie, HTCpro™ oferuje zabezpieczenia, funkcje zarządzania i produktywności na najwyższym poziomie jakości za pośrednictwem interfejsu HTC SenseTM, pomagając menedżerom systemów informatycznych integrować urządzenia mobilne w miejscu pracy.

Wobec coraz częstszego korzystania przez pracowników z jednego urządzenia mobilnego do celów prywatnych i służbowych HTC opublikował informator “Podstawowe zasady zwiększania bezpieczeństwa w środowisku mobilnych urządzeń komputerowych”, który ma pomóc dyrektorom i działom informatycznym w tworzeniu mobilnych sieci komputerowych o wyższym poziomie bezpieczeństwa. Poradnik analizuje problemy mobilnej komputeryzacji i określa podstawowe zasady tworzenia programów, które pomagają zwiększyć elastyczność pracowników, podwyższyć wydajność i ich ogólne poczucie bezpieczeństwa.

- Nieostra granica między urządzeniem „dla konsumenta” a tradycyjnym urządzeniem „dla pracownika” komplikuje zarządzanie przedsiębiorstwem – powiedział David Jaeger, Dyrektor Wykonawczy globalnego działu produktów i usług korporacyjnych w HTC i szef programu HTCpro™. - Wraz z rosnącą mobilnością współczesnych kadr pracowniczych okazuje się, że przedsiębiorstwa oferują pracownikom wybór urządzeń lub zezwalają na korzystanie z urządzeń prywatnych. Dzięki HTCpro™, wybierając urządzenie HTC, pracownicy i pracodawcy mogą mieć zaufanie do wydajności urządzenia i jego zgodności z wymogami biznesu – dodaje Jaeger.

HTC Sense: produktywność i bezpieczeństwo
W miarę wzrostu zainteresowania operatorów segmentem biznesowym rośnie potrzeba oferowania klientom instytucjonalnym urządzeń gotowych do pracy w środowisku korporacyjnym. Dzięki programowi HTCpro™ wszystkie urządzenia HTC z nowym, prostym i intuicyjnym interfejsem HTC Sense 4 są przystosowane do bezproblemowego wykonywania wszelkich zadań, od osobistych funkcji roboczych aż po funkcje związane z zarządzaniem korporacją na najwyższym poziomie.

Najnowsze urządzenia HTC mają aplikacje do zarządzania dokumentami umożliwiające ich przeglądanie i edytowanie w popularnych formatach, a także dają możliwość usprawnienia poczty elektronicznej i kalendarza, drukowania przez Wi-Fi oraz współdzielenia plików przez Internet. Wprowadzono też istotne ulepszenia bezpieczeństwa w całym asortymencie. HTCpro™ pozwala na szyfrowanie danych na nośnikach przenośnych i wbudowanych za pośrednictwem Advanced Encryption Standard (AES), jak również niezawodną łączność sieciową w systemie Cisco AnyConnect w ramach wirtualnej sieci prywatnej (VPN), która chroni dane podczas ich przekazywania. Użytkownicy końcowi mogą zarządzać ustawieniami bezpieczeństwa bezpośrednio w urządzeniu, a menedżerowie IT korzystać z wielu popularnych, scentralizowanych platform zarządzania urządzeniami.

Ulepszona obsługa zarządzania korporacyjnymi platformami komunikacyjnymi umożliwia stosowanie haseł lub wyłączanie niektórych funkcji urządzeń, takich jak wiadomości tekstowe czy Bluetooth, jeżeli nie jest to zgodne z polityką firmy. Przedsiębiorstwa, które muszą chronić dane wrażliwe, mogą również stosować wewnętrzne systemy do szyfrowania danych przechowywanych w urządzeniu lub ich zdalnego kasowania w razie utraty.

Najważniejszym wyróżnikiem oferty HTCpro™ jest ujednolicony charakter urządzeń HTC. Gdy inni producenci oferują funkcje korporacyjne zależne od modelu urządzenia, HTCpro™ dostarcza te funkcje wszystkim urządzeniom z interfejsem Sense, zapewniając jednolitą gotowość do korzystania z szerokiego zakresu funkcji biznesowych.

Sieć dostawców rozwiązań HTCpro
HTCpro™ współpracuje równocześnie z wieloma dostawcami najważniejszych rozwiązań, które integrują i rozszerzają funkcjonalność urządzeń HTC w miejscu pracy, m.in. z IBM, by zapewnić płynną integrację urządzeń HTC z aplikacjami do pracy zespołowej autorstwa tej marki. Współpraca ta ma na celu dostarczanie niezawodnych i opłacalnych rozwiązań korporacyjnych użytkownikom urządzeń mobilnych na całym świecie.

HTCpro™ podjęło współpracę z głównymi dostawcami usług z zakresu zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM), takimi jak Airwatch, Fiberlink, MobileIron, SOTI, Zenprise®, Inc. i 3LM – aby ulepszyć i dostarczyć najlepsze rozwiązania z dziedziny mobilności dla biznesu i pomóc przedsiębiorstwom sprostać wymogom zgodności.

- HTC stara się dzielić pomysły, kreatywność i innowacje z podobnie myślącymi firmami, których rozwiązania pomagają personalizować doświadczenia z urządzeniami mobilnymi i zapewniają produktywność, której oczekują nasi międzynarodowi klienci – powiedział Will Ro, Dyrektor ds. oferty dla klientów instytucjonalnych i strategii HTC. - Współpraca HTCpro™ z wiodącymi dostawcami, takimi jak Cisco, IBM i Polycom, oferuje użytkownikom korporacyjnym korzyści wypływające z uznanej w branży pozycji dostawcy funkcji mobilnych niezbędnych w biznesie – dodaje Ro.

Urządzenia HTC będą współpracować z Polycom® RealPresence® Mobile, aplikacją do wideokonferencji łączącą łatwość obsługi z najwyższym poziomem zabezpieczeń, niezawodnością i skalowaniem. System RealPresence Mobile, nagrodzony w roku 2012 Nagrodą Edisona, rozszerza funkcjonalność wideowspółpracy poza salę konferencyjną. Umożliwia użytkownikom urządzeń HTC łączenie się z innymi systemami wideo opartymi na określonych standardach, płynnie i w najwyższej jakości, na ekranach kinowych, w salach konferencyjnych, komputerach stacjonarnych i przenośnych, tabletach i zaawansowanych telefonach.

Współpraca HTCpro™ z szeroką siecią dostawców usług dla klientów korporacyjnych pozwala przedsiębiorstwom wykorzystać istniejące inwestycje w infrastrukturze zarządzania, bezpieczeństwa i komunikacji lub w sposób opłacalny dostosować rozwiązanie najlepiej zaspokajające potrzeby.

źródło: HTC

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej