Archiwalne

FreecoNet w mediach społecznościowych

19.08.2010


FreecoNet rozbudował swoją komunikację z użytkownikami o nowe kanały – Twittera, Blipa i Facebook. Twitter i Blip mają służyć do szybkiej komunikacji w przypadku „wyjątkowych okoliczności”, Facebook – rozwijaniu związków między marką i jej użytkownikami. Operator tym samym kontynuuje budowanie swojej marki wokół idei społeczności.

Działania na Twitterze (http://twitter.com/freeconet) i Blipie (http://freeconet.blip.pl/) będą miały przede wszystkim na celu dostarczanie użytkownikom wiedzy na temat pilnych alertów. Mikroblogi, jako narzędzie niezależne od strony głównej operatora, umożliwią błyskawiczną komunikację w razie sytuacji awaryjnych, choć służyć będą również do informowania o sprawach bieżących. Pierwszym istotnym tematem, którego dotyczyć będą wpisy, jest migracja kont użytkowników Tlenofonu do FreecoNet. Dzięki temu, klienci FreecoNet Tlenofon SA będą wyczerpująco i ekspresowo powiadamiani o harmonogramie i przebiegu przenoszenia kont. Facebook (http://www.facebook.com/freeconet), na którym operator prowadzi profil już od kwietnia bieżącego roku, stanowi przede wszystkim miejsce wymiany myśli na temat działań firmy i telefonii internetowej w ogóle. Jest jednocześnie źródłem wiedzy o artykułach eksperckich, wydarzeniach w branży i publikacjach o firmie. Niedługo pojawią się na nim atrakcje specjalnie dedykowane fanom operatora – promocje i konkursy z ciekawymi nagrodami, które można będzie zdobyć jedynie na Facebooku.

- Firmy od pewnego czasu starają się zaznaczać swoją obecność w mediach, takich jak Facebook i Twitter. Nasza przygoda ze społecznościami zaczęła się jednak dużo wcześniej. Już na pierwszym etapie tworzenia platformy chcieliśmy, aby użytkownicy mieli realny wpływ na to, w jakim kierunku zmierza jej rozwój. Budowaliśmy społeczności wokół określonych inicjatyw związanych z VoIP i naszą marką. Hakerzy współpracowali z nami w zapewnieniu bezpieczeństwa na platformie, instalatorzy pomagali w konfiguracji usługi mniej zorientowanym użytkownikom, a programiści dostosowywali swoje systemy do współpracy z naszą platformą przez API. Zaistnienie na Facebooku, Twitterze i Blip jest naturalną konsekwencją działań FreecoNet. Chcemy mieć możliwość bezpośredniej komunikacji i współdziałania z użytkownikami – mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

Nowe kanały społecznościowe uzupełniają już istniejące inicjatywy FreecoNet. Operator jest twórcą VoIPedii (http://www.voipedia.pl/) - pierwszej w Polsce encyklopedii dotyczącej telefonii internetowej. VoIPedia, uruchomiona na bazie Wikipedii, jest fachowym i obiektywnym źródłem wiedzy na temat rynku, sprzętu i usług. Strona zarejestrowała do tej pory blisko 50 000 odsłon. Jest serwisem poświęconym telefonii internetowej w ogóle, natomiast informowaniu i dzieleniu się tym, co związane bezpośrednio z FreecoNet, służy stworzony na stronie głównej operatora blog firmowy (http://blog.freeconet.pl/) i blog technologiczny (http://techblog.freeconet.pl/). Na pierwszym z nich można przeczytać o zagadnieniach z rynku VoIP i bieżących sprawach związanych z działalnością operatora. Drugi poświęcony jest tematyce telefonii internetowej od strony technicznej – zawarte są na nim wskazówki, komentarze i zagadnienia z zakresu programowania. Do komunikacji z użytkownikami służy także forum (https://www.freeconet.pl/forum/), newsletter, mailingi, kanał informacyjny w panelu użytkownika, a także obsługa call center.

źródło: FreecoNet

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

News Podsłuch w telefonie - kiedy warto go zastosować i co warto wiedzieć?

Podsłuch w telefonie to temat budzący wiele emocji, ale również zainteresowania – szczególnie w kontekście zapewnienia bezpieczeństwa informacji oraz ochrony najbliższych. Coraz częściej po tego typu rozwiązania sięgają nie tylko służby specjalne czy organy ścigania, ale również pracodawcy oraz rodzice. W artykule wyjaśniamy, w jakich sytuacjach stosowanie podsłuchu może być zasadne oraz jakie rozwiązania oferuje obecnie rynek. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rekordowy rok z WatchGuard: wzrosty, liczby i plany na przyszłość

W ubiegłym tygodniu cały #bakoteam spotkał się w Brnie (gdzie mieści się jedna z naszych spółek), by podsumować efekty pracy Bakotechu w 2024 roku. Wniosek nasunął się jeden – jest dobrze! Efekty są więcej niż zadowalające, a najbardziej cieszy nas ogromny rozwój dwóch producentów z naszego portfolio. Jednym z nich jest WatchGuard Technologies, a o drugim… napiszemy niebawem. Stay tuned! czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej