Archiwalne

Ericsson prezentuje ofertę rozwiązań nowej generacji opartych na sieci IP

15.02.2011

Oferta rozwiązań nowej generacji opartych na sieci IP, opracowana z myślą o przyspieszeniu rozwoju mobilnej łączności szerokopasmowej, usług wideo i przetwarzania w chmurze oraz komunikacji M2M. W 2011 r. Ericsson oferuje proste, inteligentne i skalowalne rozwiązania dla potrzeb transportu, rutingu, dostępu stacjonarnego, zarządzania siecią i rdzeniowych sieci pakietowych. Pierwszy produkt z tej oferty, ruter nowej generacji (Smart Services Router — SSR), umożliwia świadczenie klientom zróżnicowanych, spersonalizowanych usług.

Operatorzy stoją przed wyzwaniem — muszą sprawnie i w sposób ekonomiczny zaspokajać rosnące zapotrzebowanie na usługi wideo, komunikacji mobilnej, przetwarzania w chmurze i połączeń M2M. Firma Ericsson przewiduje powstanie „społeczeństwa sieciowego”, w którym wszystko, co może odnosić korzyści z połączenia, będzie miało do niego dostęp. Aby stało się to możliwe, sieci muszą być bardziej skalowalne i inteligentniejsze oraz zapewniać wysoką wydajność — pozwoli to opłacalnie świadczyć zaawansowane usługi klientom, przedsiębiorstwom i partnerom.

Również w technologii sieciowej IP następuje zmiana generacji. Połączenia między hostami są zastępowane przez połączenia użytkowników z siecią i odwrotnie.

Nowe oferta rozwiązań IP firmy Ericsson wykracza poza obecną generację. Mogą one realizować połączenia typu punkt–wiele punktów, dzięki czemu użytkownicy i urządzenia mogą łączyć się ze swoimi partnerami, sieciami i Internetem. Daje to operatorom okazję do zoptymalizowania swoich sieci oraz podniesienia jakości usług, co pozwoli im zwiększać zyski i rozwijać się.

W ramach tej oferty Ericsson wprowadzi na rynek w 2011 r. kilka nowych rozwiązań. Pierwszym z nich jest Ericsson Smart Services Router (SSR). Dzięki dużej skalowalności i inteligentnym funkcjom ruter ten pozwala efektywnie zaspokajać stale rosnące zapotrzebowanie na usługi. Będzie on także podstawą nowej mobilnej sieci rdzeniowej niezbędnej do wdrażania technologii 4G/LTE.

Ericsson wprowadza również kilka nowych produktów w ramach oferty dotyczącej warstwy transportowej i dostępu szerokopasmowego. Jednym z nich jest kompleksowy system zarządzania siecią Ericsson IP Transport NMS, który umożliwi efektywne realizowanie usług transmisji danych oraz sterowanie nimi w wielu domenach i warstwach sieci. Drugi to zintegrowane rozwiązanie do łączenia technologii mikrofalowej i optycznej w transporcie IP.

„Pozycja lidera w dziedzinie sieci bezprzewodowych i doświadczenie w obszarze sieci stacjonarnych to idealne połączenie, które pozwala firmie Ericsson oferować zaawansowane, konwergentne sieci, zwłaszcza gdy rozwój jest stymulowany przez rosnące zapotrzebowanie na mobilną komunikację szerokopasmową” — powiedział Georges Antoun, szef działu produktów do sieci IP i szerokopasmowych (Product Area IP and broadband) w firmie Ericsson. „Nasza bogata, kompleksowa oferta zapewnia firmie pozycję lidera, który dostarcza unikatowe, zintegrowane usługi i technologie oparte na protokole IP”.

źródło: Ericsson

News Jaki procesor do komputera wybrać?

Wybór odpowiedniego procesora to kluczowy krok podczas składania lub zakupu komputera. To właśnie CPU, czyli jednostka centralna, decyduje o ogólnej wydajności systemu, jego płynności, możliwościach obliczeniowych i komforcie użytkowania – zarówno podczas codziennej pracy, jak i bardziej wymagających zadań, takich jak obróbka wideo, projektowanie 3D czy granie w najnowsze tytuły. Na rynku dostępnych jest wiele modeli procesorów, różniących się parametrami, przeznaczeniem i ceną, dlatego warto wiedzieć, czym się kierować przy wyborze. W tym artykule omówimy najważniejsze oznaczenia procesorów, wyjaśnimy, co oznaczają kolejne generacje oraz podpowiemy, jaki model wybrać do biura, a jaki do zaawansowanych zastosowań. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej