Archiwalne

Ericsson bez rozwiązań PBX

20.02.2008

Ericsson doszedł do porozumienia w sprawie przekazania swojego portfolio rozwiązań PBX dla przedsiębiorstw firmie Aastra Technologies.

Na podstawie umowy Aastra przejmie 630 pracowników, w tym 360 pracujących w Szwecji. Finalizacja transakcji przewidziana jest na kwiecień 2008. Od tej chwili firma Ericsson skupi się na oferowaniu szerokiego portfolio aplikacji dla przedsiębiorstw bezpośrednio operatorom oraz dostawcom usług.

Firma Ericsson dostarczająca rozwiązania PBX jest wiodącym na rynku dostawcą IP PBX, systemów konwergentnych PBX oraz rozwiązań dla oddziałów firmy w terenie. Portfolio produktów zawiera rozwiązania komunikacyjne dla przedsiębiorstw o różnej wielkości, rozwiązania mobilne, terminale telefoniczne oraz usługi. Sprzedaż w roku 2007 wyniosła około 3 miliardy SEK. Cena kupna wyniosła 650 milionów SEK, nie wliczając w to czystego majątku spółki oraz jej zadłużenia. Spodziewany zysk jest szacowany na około 200 milionów SEK.

Ericsson strategicznie koncentruje swoją uwagę na operatorach telekomunikacyjnych i dostawcach usług, w związku z tym oferowane dotychczas portfolio rozwiązań PBX dla przedsiębiorstw było poza główną działalnością firmy.

Ponadto przemysł komunikacji dla przedsiębiorstw staje się coraz bardziej globalny i zmierza ku konsolidacji. Dlatego też firma Ericsson uważa, że rozwiązania PBX dla przedsiębiorstw dodadzą znaczenia i wartości firmie Aastra Technologies, uzupełniając jej portfolio o wiodące produkty na rynku oraz obszerną bazę dotychczasowych klientów.

Jest to także krok w dobrym kierunku dla klientów firmy Ericsson z sektora przedsiębiorstw, partnerów i pracowników, łączący oferty firmy Ericsson i Aastra Technologies, zawierające wiodące produkty.

Realizując strategię dla rynku multimediów firma Ericsson skupi się na dostarczeniu szerokiej oferty aplikacji dla przedsiębiorstw bezpośrednio operatorom telekomunikacyjnym i dostawcom usług. Strategiczne produkty nabyte wraz z przejęciem Netwise także pozostaną w ofercie firmy Ericsson.
Umowa ma zostać zaakceptowana przez odpowiednie ciała doradcze. SEB Enskilda jest jedynym doradcą finansowym firmy Ericsson w tej transakcji.

źródło: Ericsson

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowość od GFI Software: Eloquens AI – automatyzacja obsługi e-maili

GFI Software wprowadziło na rynek nowe rozwiązanie, które automatyzuje obsługę skrzynki odbiorczej i pozwala firmom odzyskać czas. Eloquens AI to inteligentny asystent e-mailowy, który odczytuje i odpowiada na wiadomości w ciągu kilku minut – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Co ważne, narzędzie jest w pełni zintegrowane z Kerio Connect, dzięki czemu użytkownicy tego systemu pocztowego mogą wdrożyć AI bez żadnych przeszkód. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej