Archiwalne

„Dlaczego nie!”... skorzystać z promocji w Simplusie!

18.01.2007

18 stycznia 2007, na konferencji w Warszawie, zostały zaprezentowane szczegóły promocji walentynkowej „Darmowe wyznania - Dlaczego nie!” przygotowanej dla użytkowników Simplusa we współpracy z producentem filmu o tym samym tytule.

Od 16 stycznia do 22 marca br. każdy użytkownik Simplusa może bezpłatnie prowadzić długie rozmowy i wysyłać pełne ciepłych słów SMS-y – czyli składać „Darmowe wyznania” jednej osobie korzystającej z sieci Plus.

Aby wykonywać bezpłatne połączenia i wysyłać darmowe SMS-y, wystarczy wprowadzić wybrany numer i zasilić konto. Okres, w jakim można korzystać z darmowego numeru, zależy od wartości zasilenia dokonanego przez użytkownika. Najdłuższy wynosi 30 dni, najkrótszy – 3 dni. Dodatkowym elementem oferty jest zestaw startowy „Dla dwojga” oraz telefon Nokia 1600 w specjalnym opakowaniu nawiązującym do nowej komedii romantycznej Ryszarda Zatorskiego, reżysera wcześniejszych hitów filmowych: „Nigdy w życiu” i „Tylko mnie kochaj”.

Walentynkowej ofercie Simplusa towarzyszy unikatowa kampania komunikacyjna, oparta na współpracy z producentem filmu „Dlaczego nie!”. Zsynchronizowana w czasie z jego premierą obejmuje – pierwszy na polskim rynku – spot reklamowy z udziałem aktorów odtwarzających główne role w filmie wchodzącym właśnie na ekrany i zapowiadającym się na hit kinowy. Odniesienia do filmu widoczne będą także w innych materiałach informacyjnych, takich jak ulotki i plakaty.

Współpraca z producentem filmu „Dlaczego nie!” pozwoli również na udostępnienie od 19 stycznia br. wszystkim klientom sieci Plus, wielbicielom talentu i urody Anny Cieślak oraz Macieja Zakościelnego, atrakcyjnych treści multimedialnych w postaci pakietów tapet i dzwonków z motywami z filmu. Zestawy będą dostępne na stronach WAP (zakładka Polecamy) i www.plusgsm.pl/dlaczegonie/. Dla osób, które w łatwy sposób będą chciały skorzystać z tej oferty, Plus przygotował specjalne rozwiązanie. Wystarczy wysłać SMS-a o treści „DN” na numer 6565 (opłata za SMS-a zgodna z planem taryfowym klienta), a w zamian operator odeśle specjalny komunikat automatycznie przenoszący do właściwej strony WAP.

Plus przygotował także promocyjny pakiet dwóch tapet z głównymi aktorami oraz dzwonek z promującą film piosenką Kasi Kowalskiej. Klienci sieci Plus mogą otrzymać pakiet w promocyjnej cenie 6 zł netto, wysyłając SMS-a na numer 7605 o treści „DN” („DNT”dla telefonów obsługujących dzwonki true tone).

Ponadto Plus jako pierwszy operator w Polsce wprowadza dla swoich klientów unikalne treści multimedialne związane z polską produkcją filmową. Klienci sieci będą mogli obejrzeć w swoich telefonach cykl „Za kulisami”, a także 12-odcinkowy serial „Dlaczego nie!”, w którym można będzie obejrzeć sceny niewykorzystane w filmie. Co tydzień udostępniany będzie kolejny 3-minutowy odcinek, do ściągnięcia ze stron WAP (zakładka Polecamy), stron WWW pod adresem www.plusgsm.pl/dlaczegonie lub poprzez wysłanie wiadomości SMS pod numer 6565 o treści „DN”, która przeniesie abonenta do odpowiedniej strony WAP.


Kampania medialna tegorocznej oferty walentynkowej Simplusa, ściśle powiązana z nowym tytułem polskiej kinematografii, jest przykładem rzadkiej na polskim rynku synergii marketingowej, obejmującej m.in. połączenie akcji promocyjnych oraz wzajemne wsparcie sprzedażowe dwóch projektów z różnych branż. Na podstawie pomysłu nawiązującego do filmu Polkomtel S.A. stworzył produkt i odpowiedni mechanizm jego promocji. Integracja strategiczna tych elementów pozwala zaoferować wyjątkowy kontent, dzięki któremu klient – bawiąc się - w większym stopniu wykorzysta możliwości swojego telefonu.

Źródło: Plus

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Jak działa Autodoładowanie w Orange?

Nie słyszałeś jeszcze o Autodoładowaniu konta? Koniecznie przeczytaj ten artykuł i dowiedz się czym jest ta usługa, jak z niej korzystać i dlaczego ułatwia życie. czytaj więcej

News Jaki smartfon POCO wybrać?

POCO to marka smartfonów od Xiaomi. Producent tych urządzeń stopniowo rozszerza dostępność modeli, dlatego możemy cieszyć się możliwością coraz większego wyboru odpowiedniego dla naszych potrzeb modelu. Przypomnijmy, że zgodnie z informacjami przedstawianymi przez producenta tych smartfonów, marca POCO to urządzenia z wyższej półki, często z zawansowanymi rozwiązaniami, ale w rozsądnej cenie. Poniżej przedstawiamy cztery modele:
- POCO X3 Pro,
- POCO F3,
- POCO M3 Pro 5G,
- POCO M3.

Zobacz, który smartfon jest dla Ciebie. czytaj więcej

News Jak najłatwiej znaleźć pracę? Odpowiadamy!

Znalezienie pracy jest czymś indywidualnym. Wpływa na to wiele czynników, lecz jednym z nich jest na pewno to, jak poszukujemy pracy w dzisiejszych czasach. Jeśli wykorzystujemy do tego Internet, znalezienie pracy z czasem nie powinno być dla nas problemem. Wręcz przeciwnie, powinno stać się czymś prostym, nawet jeśli nie do końca znamy i kumamy rynek pracy. Odnalezienie się w Internetowych ofertach jest bowiem bardzo proste. Dodatkowo możemy monitorować wszystkie ogłoszenia w jednym miejscu. Skutkiem tego znalezienie pracy przez Internet powinno być jedynie kwestią czasu. czytaj więcej

News Kampanie na Facebooku - jak zacząć?

Chyba każdy zna słynne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. Nic w tym dziwnego, skoro jest ona kluczem do zaistnienia w świecie Internetu. Zwykle przede wszystkim stawiamy na kampanie reklamowe na łamach portali społecznościowych. Jednym z popularniejszych portali jest Facebook. Prowadzony tam marketing charakteryzuje się ogromnym powodzeniem. Jak zatem zacząć kampanię na fb?. czytaj więcej