Archiwalne

DIALOG: powódź nie wpływa na pracę sieci

19.05.2010


Jak informuje Telefonia Dialog, powódź, z którą walczą mieszkańcy południowej Polski, nie wpływa na razie na pracę i stan techniczny sieci DIALOGu. Pracownicy spółki na bieżąco śledzą sytuację, by w porę zapobiec wszelkim zagrożeniom.

Od kilku dni stan wody w Odrze i Wiśle oraz ich dorzeczach gwałtownie podnosi się powodując liczne poważne powodzie, zalania i podtopienia. Pracownicy Departamentu Zarządzania Siecią Telefonii DIALOG na bieżąco śledzą sytuację swojej sieci na zagrożonych terenach.

- Mamy świadomość, jak ważna w takich sytuacjach jest sprawna komunikacja i przekaz informacji – mówi Arkadiusz Miszuk, prezes zarządu Telefonii DIALOG. – Dlatego robimy wszystko, by zapewnić bezawaryjne działanie naszych usług telefonicznych i internetowych w tych trudnych chwilach - dodaje.

- Jak do tej pory nie mieliśmy żadnych sygnałów, aby wylewające rzeki uszkodziły naszą infrastrukturę. Nie notujemy żadnych awarii, usługi telefoniczne, internetowe i telewizyjne świadczone są bez przerw i jakichkolwiek problemów – mówi Krzysztof Dziedzic, Pełnomocnik Zarządu ds. Techniki. – Jesteśmy jednak przygotowani na różne scenariusze. Jeśli będzie taka konieczność, będziemy robili wszystko co tylko możliwe, by chronić infrastrukturę i jak najszybciej usuwać ewentualne zniszczenia – dodaje.

Obecnie największe zagrożenie dotyczy sieci w Bielsku-Białej, Cieszynie, Żywcu i okolicach. Monitorowana jest także sytuacja na Dolnym Śląsku – m.in. w rejonie Wrocławia, Jeleniej Góry, Wałbrzycha, Kłodzka i Legnicy.

źródło: Dialog

News Zadbaj o swój telefon!

Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!

- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News iPhone 12 Pro Max | Kolekcja wyjątkowych etui marki Spigen

Spigen to amerykański producent akcesoriów GSM, który cieszy się popularnością w niemal każdym zakątku świata. Akcesoria marki to produkty klasy premium, które bez względu na model zachowują swój wysoki standard jakości, oparty na dopracowanym designie i wykorzystaniu trwałych materiałów. W ofercie marki znajdziemy przede wszystkim akcesoria do znanych telefonów z średnich i wysokich półek cenowych. Jednym z nich jest iPhone 12 Pro Max, do którego marka przygotowała wiele modeli unikalnych akcesoriów. W ofercie znajdziemy zarówno pancerne pokrowce, eleganckie i klasyczne etui oraz delikatne i kobiece obudowy. Oto najnowsza kolekcja etui Spigen do Apple iPhone 12 Pro Max. czytaj więcej