Archiwalne

Datera wydaje przewodnik po centralach IP-PBX

13.03.2007

„Centrale telefoniczne IP-PBX” - to tytuł przygotowanego przez Datera Sp. z o.o. przewodnika dla firm, które zainteresowane są wdrożeniem telefonii IP w oparciu o centrale IP-PBX.

Lektura przygotowanego przez firmę Datera przewodnika w przystępny sposób wyjaśnia, czym są centrale telefoniczne IP-PBX i dlaczego warto je wdrożyć w firmie. Przewodnik pokazuje również, na co zwracać uwagę sięgając po centralki IP-PBX, czego od nich oczekiwać, jakie są koszty ich wdrożenia.

„Stworzenie tego dokumentu dla polskich przedsiębiorców to kolejny krok w propagowaniu wiedzy o zaawansowanych możliwościach VoIP. Temat central telefonicznych IP-PBX w Polsce jest praktycznie nieznany, gdyż nie istniał dotychczas polski przewodnik, w prosty i przystępny sposób opisujący to rozwiązanie. W dobie tak szybkiego rozwoju telekomunikacji i Internetu istnienie dokumentów tego typu jest konieczne, aby zachęcić przedsiębiorców do wypróbowania innowacyjnych systemów, których zaawansowanie technologiczne często odstrasza” - mówi Krzysztof Malicki, Prezes Zarządu Datera Sp. z o.o.

Brak wystarczających informacji o IP-PBX czy telefonii IP przekłada się na ostrożne podchodzenie przedsiębiorców do tych rozwiązań. Pokazują to badania o koniunkturze informatycznej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, przeprowadzone w listopadzie 2006 r. na zlecenie Microsoft. Wynika z nich, że firmy sektora MSP z dystansem podchodzą do telefonii IP/VoIP - własną sieć telefonii IP posiada 3,8 proc. ankietowanych firm. Jest to wynik bardzo niski, co w znacznym stopniu jest efektem braku wystarczających informacji o rozwiązaniach IP. Opracowany i udostępniony przewodnik "Centrale telefoniczne IP-PBX" ma zmienić tę niekorzystną sytuację.

Wszyscy zainteresowani mogą za darmo pobrać przewodnik "Centrale telefoniczne IP PBX". Jest on dostępny pod adresem: www.datera.pl/img/stuff/pdf/ip_pbx_buyers_guide.pdf

źródło: Datera

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak rezerwując dwa osobne loty, zaoszczędzić nawet do 44%?

KAYAK.pl przedstawia topowe kierunki podróży dla ofert łączonych KAYAK Mix i podpowiada, jak Polacy mogą zaoszczędzić, rezerwując dwa osobne loty zamiast jednego. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

News Turystyczne last minute - czyli TOP 5 aplikacji mobilnych polskich miast

Polskie miasta dbają o swoją promocję także w mobile’u. Czy interaktywne przewodniki zastąpią te tradycyjne? Tego nie wiemy, ale w Grupie Me & My Friends* przetestowaliśmy dla Was najciekawsze aplikacje polskich miast. Sezon turystyczny w pełni. Zatem apki w dłoń i w miasto/a! czytaj więcej