Archiwalne

Datera wprowadza telekonferencje w Orange

19.10.2009

Datera SA – firma technologiczna z branży telekomunikacyjnej - wdrożyła w sieci Orange system telekonferencyjny. Dzięki temu, dzwoniąc na numer 500 990 990, każdy może zorganizować telekonferencję. Udział w niej może wziąć jednocześnie nawet kilkadziesiąt osób z dowolnej sieci, usługi nie trzeba nigdzie aktywować, a koszt rozmowy jest liczony zgodnie ze stawką posiadanego przez dzwoniącego planu taryfowego – tak jak połączenie na zwykły numer Orange.

Nowy system telekonferencyjny działa w Orange od 7 września br. Aby zorganizować telekonferencję, wystarczy zadzwonić pod numer 500 990 990, zarezerwować wirtualny pokój telekonferencyjny i zaprosić uczestników. Kluczem do wirtualnego pokoju jest ID pokoju oraz kod PIN, ustalony przez osobę rezerwującą. Każdy uczestnik telekonferencji musi podać ID pokoju oraz kod po dodzwonieniu się na numer 500 990 990, a potem może brać udział w spotkaniu. Możliwość organizacji telekonferencji jest dostępna dla wszystkich użytkowników telefonii komórkowej i stacjonarnej. Nie wymaga to zamawiania czy aktywacji żadnej dodatkowej usługi i nie wiąże się z jakimikolwiek opłatami abonamentowymi.

„Osoba korzystająca z systemu telekonferencyjnego Orange ma możliwość rezerwacji daty i godziny telekonferencji, przedłużenia rezerwacji, zmiany kodu PIN oraz sprawdzenia zarezerwowanego terminu. Sterowanie usługą odbywa się za pomocą klawiatury telefonu - zgodnie z komunikatami głosowymi systemu telekonferencyjnego. Dostępność i łatwość obsługi czynią z telekonferencji ciekawą alternatywę dla spotkania tradycyjnego, które zawsze wiąże się z dużym wysiłkiem organizacyjnym i czasowym. Wirtualna konferencja w pełni może zastąpić biznesowe spotkania krawatowe, a także znacznie ułatwia kontakty z przyjaciółmi, pracownikami czy kontrahentami” – mówi Łukasz Młynarczyk, Senior Brand Manager Orange.

Opracowany specjalnie na potrzeby Orange system telekonferencyjny to kolejne rozwiązanie telekomunikacyjne „uszyte na miarę” przez firmę Datera (http://www.datera.pl/). Dostarcza ona rozwiązania wykorzystywane przez największych polskich ubezpieczycieli, instytucje finansowe, administrację publiczną i jednostki naukowe, firmy prywatne, w tym operatorów telekomunikacyjnych.

Datera posiada obecnie największy w Polsce zespół inżynierów, zajmujących się rozwojem oprogramowania wykorzystującego protokół SIP. W tym zakresie prowadzi wspólne badania z największymi uczelniami technicznymi w Polsce, m.in. z Wydziałem Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Datera jest również twórcą platformy VoIP – FreecoNet – jednego z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce. W ofercie firmy znajdują się także usługi z zakresu zarządzania infrastrukturą telekomunikacyjną, gotowe rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw (system Datera Call-eX), a także produkt klasy operatorskiej (system Carrier-eX).

źródło: Datera

News Jak działa Autodoładowanie w Orange?

Nie słyszałeś jeszcze o Autodoładowaniu konta? Koniecznie przeczytaj ten artykuł i dowiedz się czym jest ta usługa, jak z niej korzystać i dlaczego ułatwia życie. czytaj więcej

News Kto zyskał a kto stracił na przenoszeniu numerów komórkowych w 2020 roku?

W roku 2020 operatorzy telefonii komórkowej łącznie przenieśli ponad 1,4 miliona numerów telefonicznych pomiędzy swoimi sieciami. Dwóch z wielkiej czwórki w tym procesie jest na plusie, a dwóch na minusie - jeden z nich na poważnym minusie. czytaj więcej

News W tych taryfach Orange na kartę internet się naprawdę opłaca (TOP 5)

Większość połączeń i rozmów -nawet tekstowych -realizowana jest obecnie przy pomocy internetu. Do komunikacji z bliskimi, klientami i pozostałymi rozmówcami wykorzystujemy zaawansowane smartfony i popularne aplikacje. Warto zatem zastanowić się nad tym, która oferta zagwarantuje Ci najlepsze warunki i atrakcyjne ceny pakietów internetowych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej