Archiwalne

Andrzej Molski prezesem zarządu spółki Cineman oraz dyrektorem pionu w ATM

02.10.2008

Andrzej Molski objął stanowisko prezesa spółki Cineman Sp. z o.o., która zajmuje się dystrybucją materiałów multimedialnych (spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej ATM S.A.) oraz dyrektora pionu rozwiązań biznesowych w ATM.

Będzie odpowiadał za rozwój i sprzedaż m.in. takich rozwiązań i aplikacji multimedialnych, jak InternetTV, BankingTV oraz system Atmosfera. Przed podjęciem pracy w ATM pełnił funkcję dyrektora zarządzającego CA w Polsce, producenta oprogramowania wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Spędził również 14 lat pracując na różnych stanowiskach w Telekomunikacji Polskiej S.A. — zaczynając jako IT manager, później na stanowisku dyrektora ds. kluczowych klientów. Był także odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie nowych produktów TP.

Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej oraz Ecole Nationale Superieure des Telecommunications de Bretagne. Andrzej Molski jest kolejnym menedżerem ze znaczącymi dokonaniami biznesowymi, który dołączył do grupy kapitałowej ATM S.A.

źródło: ATM

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Operatorzy sieciowi i ISO 27001 - jak standardy cyberbezpieczeństwa zmieniają branżę?

Branża operatorów sieciowych staje się coraz częściej celem zaawansowanych cyberataków, co wymusza systematyczne podejście do bezpieczeństwa informacji. Standard ISO 27001 zyskuje na znaczeniu jako narzędzie budowania kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Sprawdź, jak międzynarodowe standardy cyberbezpieczeństwa transformują działalność operatorów i dlaczego ich wdrożenie staje się koniecznością biznesową. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej