Archiwalne

300 tys. internautów Multimedia Polska

25.06.2009

Multimedia Polska, dostawca usługi Triple Play łączącej w jednym pakiecie telewizję, internet i telefon, ma już w całej Polsce 300 tysięcy abonentów korzystających z szerokopasmowego internetu.

Średni transfer na abonenta Multimedia Polska przekracza już 1MB/s. Przed rokiem było to nieco ponad 700kb/s.

Abonent nr 300 tys. to mieszkaniec Płocka, w których Multimedia Polska jest liderem wśród operatorów kablowych oferujących szerokopasmowy internet.

Multimedia Polska należy do trzech największych alternatywnych polskich dostawców internetu „z gniazdka”. Spółka dzisiaj podpisała 300-tys. umowę. Oznacza to, że w ciągu roku firma pozyskała około 70 tys. nowych abonentów internetu.

Internet to usługa, która od wielu miesięcy bardzo pozytywnie wpływa na nasze wyniki finansowe. Już niemal połowa wszystkich abonentów korzysta z internetu. Zarówno ich liczba jak i przychody rosną szybciej niż w pozostałych segmentach telewizji i telefonii – mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. – Duża popularność tej usługi to w głównej mierze efekt naszej elastycznej oferty dostosowanej do potrzeb rynku, a także skutecznej strategii cenowej. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie zaoferować najniższe ceny. Jeśli dodamy do tego różnego rodzaju promocje i rabaty na telefonię czy telewizję w tym cyfrową wraz z wideo na żądanie, to klient otrzyma pakiet, którego nie dostanie u żadnego innego operatora w Polsce.

Taniej w pakiecie
Spółka oferuje szereg promocji cenowych dla klientów, którzy zdecydują się korzystać z internetu wraz z innymi usługami oferowanymi przez Multimedia Polska. Dla przykładu abonent, który wybierze pakiet składający się z internetu 2MB, telewizji cyfrowej (DTV) wraz z wideo na żądanie i telefonu stacjonarnego w planie Optymalnym zapłaci za paczkę w umowie na 2 lata niecałe 50 zł miesięcznie. Gdyby każdą z tych usług kupił oddzielnie to kosztowałoby go to blisko 130 zł.

Ponadto internauci mają do dyspozycji wiele dodatkowych usług takich jak m. in. pakiety Multisaver, które pozwalają niewielkim kosztem zadbać o bezpieczeństwo komputera (zawierają m.in. antyWirus czy antySPAM) czy usługę Bezprzewodowej Sieci Multimedialnej, która umożliwia w ramach jednego abonamentu podłączenie kilku komputerów i swobodne korzystanie z bezprzewodowego internetu w domu i jego pobliżu.

Coraz szybciej
Abonenci Multimedia Polska z roku na rok korzystają coraz chętniej z szybkiego internetu. Ponad 60% posiada internet 1024 Kb/s (1Mb/s). Przed rokiem taki transfer miało 47% abonentów Multimedia Polska. Drugą pod względem popularności opcją jest 2048 kb/s (2Mb). Obecnie korzysta z niej ponad 14% abonentów Multimedia Polska podczas gdy przed rokiem zaledwie 1,35%.

– Widzimy rosnące zainteresowanie coraz szybszymi transferami. Dziś 1Mb/s jest już absolutnym standardem, który w swobodny sposób pozwala na korzystanie ze wszystkiego, co obecnie oferuje internet tj. m.in. oglądania filmów, korzystania z gier on-line czy nawet uczestnictwa w wideokonferencjach – wyjaśnia Sergiusz Urbaniak, Dyrektor Pionu Sprzedaży Usług i Obsługi Klientów. – Z jednej strony do zmiany transferu na szybszy zachęcają atrakcyjne ceny, a z drugiej rosnąca potrzeba korzystania z coraz bardziej zaawansowanych technologii. Ten proces będzie postępował coraz szybciej, a my jesteśmy w pełni do tego przygotowani – dodaje.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska

Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcej