Archiwalne

'3 x 3 Kids' - UPC i nadawcy dziecięcy wspólnie dla rodzin i najmłodszych widzów

28.04.2009

„Kids” – to nazwa pierwszej edycji akcji „3 x 3” zorganizowanej przez UPC Polska, dostawcę potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonu. Przygotowana została przez operatora wspólnie ze wszystkimi kanałami dziecięco-młodzieżowymi, dostępnymi w ofercie UPC, z myślą o najmłodszych widzach.

Program skierowany został do wszystkich klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC. Do wygrania atrakcyjna wycieczka do Londynu dla 4 osób i kilkaset unikatowych nagród, które umożliwią dzieciom przeniesienie się do świata bajek i fantazji.

Wszyscy nadawcy programów dziecięco-młodzieżowych, którzy na co dzień konkurują ze sobą i walczą o każdego widza zjednoczyli wysiłki, aby wspólnie przygotować nagrody dla tych, którzy są dla nas wszystkich najważniejsi – dla dzieci. Konkurs ucieszy nie tylko dzieci, ale również wszystkich dorosłych, którzy pielęgnują w sobie dziecięcą radość. Jubileuszowy konkurs został zorganizowany wspólnie z kanałami: Boomerang, Cartoon Network, Nickelodeon, Da Vinci Learning, Jetix/Jetix Play, JimJam, MiniMini, ZigZap/Hyper oraz Baby First TV.

Główną nagrodą w jubileuszowym konkursie jest wycieczka do Londynu dla 4 osób, ufundowana przez nadawcę Cartoon Network i Boomerang. Laureat nagrody głównej otrzyma nie tylko przelot i zakwaterowanie, ale również zestaw atrakcji, m.in. zwiedzanie stolicy Wielkiej Brytanii oraz bilety na przedstawienie Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo, które odbędzie się podczas październikowego weekendu 16-18.10.2009. Ponadto, uczestnicy konkursu mogą wygrać niemal czterysta unikatowych prezentów i upominków, wśród nich: przenośne odtwarzacze DVD od Cartoon Network i Boomerang, zestawy odkrywcy od DaVinci Learning, cyfrowe aparaty fotograficzne od Baby First TV, konsole Nintendo Wii wraz z grą SpongeBob SquarePants featuring Nicktoons: Globs Of Doom od Nickelodeon.

Na zwycięzców czeka także 360 unikalnych zestawów upominkowych od: JimJam, Jetix, JetixPlay, Nieckelodeon, MiniMini, Da Vinci Learning, ZigZap, Hyper.

Każdy jubileuszowy Klient otrzyma od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączony będzie także zestaw upominków od sponsorów: linijka z uwielbianym przez dzieci SpongeBobem Kanciastoportym, naklejki Boomerang oraz ramki do zdjęć z magnesem od JimJam.

Reguły rozpoczynającej się właśnie zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 31 maja 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z wielu wyjątkowych nagród. Z okazji tego szczególnego jubileuszu UPC Polska przygotowała również specjalną ofertę dla swoich lojalnych klientów.

Dodatkowo, specjalnie z myślą o najmłodszych, podczas trwania konkursu, w analogowym Okienku UPC[1] dzieci będą mogły obejrzeć wszystkie programy dziecięce dostępne na co dzień wyłącznie w Telewizji Cyfrowej UPC, takie jak: Da Vinci Learning, Boomerang, Nickelodeon, Baby First TV oraz nadawane całodobowo JimJam i Cartoon Network. Każdy z kanałów będzie dostępny dla widzów przez 7 kolejnych dni aż do 8 czerwca br.

UPC i Nickelodeon przygotowali również konkurs dla wszystkich abonentów. Każdy abonent UPC może wygrać zaproszenie na pokaz Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2009. Jest to jedna z najpopularniejszych ceremonii rozdania nagród filmowych, telewizyjnych, muzycznych i sportowych na świecie. Nagrody przyznawane są wyłącznie przez dzieci. Nie bez powodu zatem ten niezwykle barwny spektakl telewizyjny od 21 lat gromadzi przed telewizorami wielomilionową widownię. Imprezy połączone z dodatkowymi atrakcjami i zabawami dla dzieci odbędą się 9 maja 2009 w 8 miastach w całej Polsce w sieci kin Multikino.[2]

[1] W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze telewizji cyfrowej UPC.

[2] Szczegóły konkursu znajdują się na stronie http://www.upc.pl/telewizja/konkurs_nickelodeon/

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej