Archiwalne

'3 x 3 Kids' - UPC i nadawcy dziecięcy wspólnie dla rodzin i najmłodszych widzów

28.04.2009

„Kids” – to nazwa pierwszej edycji akcji „3 x 3” zorganizowanej przez UPC Polska, dostawcę potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonu. Przygotowana została przez operatora wspólnie ze wszystkimi kanałami dziecięco-młodzieżowymi, dostępnymi w ofercie UPC, z myślą o najmłodszych widzach.

Program skierowany został do wszystkich klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC. Do wygrania atrakcyjna wycieczka do Londynu dla 4 osób i kilkaset unikatowych nagród, które umożliwią dzieciom przeniesienie się do świata bajek i fantazji.

Wszyscy nadawcy programów dziecięco-młodzieżowych, którzy na co dzień konkurują ze sobą i walczą o każdego widza zjednoczyli wysiłki, aby wspólnie przygotować nagrody dla tych, którzy są dla nas wszystkich najważniejsi – dla dzieci. Konkurs ucieszy nie tylko dzieci, ale również wszystkich dorosłych, którzy pielęgnują w sobie dziecięcą radość. Jubileuszowy konkurs został zorganizowany wspólnie z kanałami: Boomerang, Cartoon Network, Nickelodeon, Da Vinci Learning, Jetix/Jetix Play, JimJam, MiniMini, ZigZap/Hyper oraz Baby First TV.

Główną nagrodą w jubileuszowym konkursie jest wycieczka do Londynu dla 4 osób, ufundowana przez nadawcę Cartoon Network i Boomerang. Laureat nagrody głównej otrzyma nie tylko przelot i zakwaterowanie, ale również zestaw atrakcji, m.in. zwiedzanie stolicy Wielkiej Brytanii oraz bilety na przedstawienie Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo, które odbędzie się podczas październikowego weekendu 16-18.10.2009. Ponadto, uczestnicy konkursu mogą wygrać niemal czterysta unikatowych prezentów i upominków, wśród nich: przenośne odtwarzacze DVD od Cartoon Network i Boomerang, zestawy odkrywcy od DaVinci Learning, cyfrowe aparaty fotograficzne od Baby First TV, konsole Nintendo Wii wraz z grą SpongeBob SquarePants featuring Nicktoons: Globs Of Doom od Nickelodeon.

Na zwycięzców czeka także 360 unikalnych zestawów upominkowych od: JimJam, Jetix, JetixPlay, Nieckelodeon, MiniMini, Da Vinci Learning, ZigZap, Hyper.

Każdy jubileuszowy Klient otrzyma od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączony będzie także zestaw upominków od sponsorów: linijka z uwielbianym przez dzieci SpongeBobem Kanciastoportym, naklejki Boomerang oraz ramki do zdjęć z magnesem od JimJam.

Reguły rozpoczynającej się właśnie zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 31 maja 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z wielu wyjątkowych nagród. Z okazji tego szczególnego jubileuszu UPC Polska przygotowała również specjalną ofertę dla swoich lojalnych klientów.

Dodatkowo, specjalnie z myślą o najmłodszych, podczas trwania konkursu, w analogowym Okienku UPC[1] dzieci będą mogły obejrzeć wszystkie programy dziecięce dostępne na co dzień wyłącznie w Telewizji Cyfrowej UPC, takie jak: Da Vinci Learning, Boomerang, Nickelodeon, Baby First TV oraz nadawane całodobowo JimJam i Cartoon Network. Każdy z kanałów będzie dostępny dla widzów przez 7 kolejnych dni aż do 8 czerwca br.

UPC i Nickelodeon przygotowali również konkurs dla wszystkich abonentów. Każdy abonent UPC może wygrać zaproszenie na pokaz Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2009. Jest to jedna z najpopularniejszych ceremonii rozdania nagród filmowych, telewizyjnych, muzycznych i sportowych na świecie. Nagrody przyznawane są wyłącznie przez dzieci. Nie bez powodu zatem ten niezwykle barwny spektakl telewizyjny od 21 lat gromadzi przed telewizorami wielomilionową widownię. Imprezy połączone z dodatkowymi atrakcjami i zabawami dla dzieci odbędą się 9 maja 2009 w 8 miastach w całej Polsce w sieci kin Multikino.[2]

[1] W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze telewizji cyfrowej UPC.

[2] Szczegóły konkursu znajdują się na stronie http://www.upc.pl/telewizja/konkurs_nickelodeon/

źródło: UPC

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej