Archiwalne

+ Liberty Global plc, właściciel UPC Polska, opublikował wyniki za III kwartał 2014 roku

06.11.2014

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, w trzecim kwartale 2014 roku konsekwentnie zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, internetu i telefonii. Na koniec września 1 420 600 klientów korzystało z 2 708 700 usług.

Kluczowe wydarzenia III kwartału:

  • Wzrosła liczba sprzedanych usług RGU* telewizji cyfrowej, internetu i telefonii zarówno w porównaniu do II kwartału 2014 r., jak i rok do roku;
  • Do ponad 80 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej;
  • Dzięki prowadzonym inwestycjom UPC powiększyło zasięg dwukierunkowej sieci o 15 100 gospodarstw domowych, w tym także w małym miejscowościach, i obecnie dociera do 2 658 100 gospodarstw domowych;
  • UPC postawiło na dalszy rozwój sieci sprzedaży, otwierając pierwszy salon w galerii handlowej w Lublinie; ruszyła też kolejna odsłona kampanii z Megarodzinką;
  • Rozpoczęła się II edycja konkursu Think Big skierowanego do małych przedsiębiorstw z globalnymi aspiracjami

W trzecim kwartale liczba RGU telewizji cyfrowej wzrosła do 902 800, czyli o 16 000 w porównaniu do stanu na koniec II kwartału 2014 r. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 12 000, do poziomu 970 100, a telefonii – o 9 400 i wyniosła 544 400. Na koniec trzeciego kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2 708 700, a liczba klientów wyniosła 1 420 600. Do poziomu 81 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej, a potrójną usługę wybrało już ponad 34 proc. klientów.

Dzięki stałym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług, w trzecim kwartale klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC. W efekcie liczba odbiorców telewizji analogowej spada, a na koniec III kwartału wyniosła 291 400. Liczba klientów ogółem zmniejszyła się o 16 tys. w stosunku do II kwartału, głównie za sprawą wygaśnięcia umów dotyczących pakietów spółdzielczych.

Większy wybór cyfrowych treści
Za wyborem cyfrowych usług UPC przemawia nie tylko jakość, ale także stale rosnący wybór treści linearnych i na życzenie. W III kwartale UPC włączyło kolejne kanały, m.in. Polsat Film HD, TV Puls HD, Tele5 HD, Stopklatka HD, a także Muzo TV i Disco Polo Music. Łącznie na koniec III kwartału oferta liczyła ponad 190 kanałów cyfrowej jakości, w tym aż 51 w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. Canal+ i HBO, oraz do ponad 5000 programów na żądanie, w tym ponad połowy bezpłatnie. W sierpniu abonenci Telewizji Cyfrowej UPC mogli też wykupić dostęp do FIVB Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn Polska 2014 – koszt dostępu do wydarzenia w UPC wyniósł 79 zł i była to najatrakcyjniejsza cena na rynku.

Telewizja Cyfrowa UPC to także aplikacja Horizon TV, pozwalająca oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych, także poza domem.

UPC z najkorzystniejszą ofertą na rynku
Nasze usługi są doceniane przez rynek – w sierpniu Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport porównujący ceny dostępu do internetu stacjonarnego w Unii Europejskiej. Oferta UPC uznana została za najkorzystniejszą w Polsce dla szybkości powyżej 10 Mb/s. To już kolejna analiza, pokazująca konkurencyjność usług UPC – we wcześniejszej UKE wykazał, że w kategorii powyżej 100 Mb/s usługa UPC jest także najkorzystniejsza na rynku, a różnica cenowa do najdroższego konkurenta wynosiła aż 78 proc. na korzyść UPC. We wrześniu ruszyła też kolejna odsłona kampanii reklamowej z Megarodzinką, promująca ofertę, w której klienci mogą otrzymać jedną z usług - telewizję cyfrową lub Internet - przez pół roku za darmo.

Z kolei w rankingu polskich dostawców internetu opublikowanym przez magazyn „Komputer Świat” w sierpniu tego roku, UPC Polska zajęło pierwsze miejsce. Ranking uwzględnił 12 dostawców i został przeprowadzony na podstawie analizy uzyskiwanych transferów.

Inwestycje
W trzecim kwartale UPC inwestowało także w rozwój zasięgu usług cyfrowych oraz sieć punktów obsługi klienta. Z pełnego spektrum cyfrowych usług oferowanych przez UPC mogą teraz korzystać też mieszkańcy mniejszych miejscowości - dzięki procesowi cyfryzacji, który potrwa do końca listopada cyfrowe usługi UPC trafią do mieszkańców Głuchołazów.

W sierpniu UPC otworzyło pierwszy salon w galerii handlowej – w związku z przejęciem spółki Telco Lublin, lokalnego operatora, posiadającego w swoim zasięgu ponad 53 tys. gospodarstw domowych, salon UPC pojawił się w lubelskiej Galerii Olimp.

Wsparcie dla biznesu, gospodarki i edukacji
UPC od dawna przyczynia się do budowy nowoczesnej e-gospodarki opartej na wiedzy. We wrześniu ruszyła II edycja THINK BIG, czyli programu dla małych firm z globalnymi ambicjami, organizowanego przez UPC Biznes. Hasło tegorocznej edycji brzmi „We share your passion for business”. Także we wrześniu Akademia e-Seniora UPC, projekt edukacji cyfrowej osób w wieku 50+, znalazł się wśród „15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu” opublikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej