Archiwalne

+ „Łączymy Wszystkich Wszędzie” - łatwy dostęp dla osób niepełnosprawnych w salonach T-Mobile

13.11.2014

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Blisko 140 Punktów Sprzedaży T-Mobile, zostało dostostosowanych i odpowiednio oznakowanych, aby spełnić oczekiwania klientów niepełnosprawnych oraz zapewnić im swobodny dostęp do usług telekomunikacyjnych. To początek niesienia zmian nie tylko w dostępności do usług ale zarówno w podejściu do niepełnosprawności.

Punktem wyjścia do wprowadzenia zmian na tak szeroką skalę jest Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych. Na wprowadzenie udogodnień określonych w ustawie firmy mają czas od 6 do 12 miesięcy.

„Rozporządzenie ma pionierski charakter na rynku usług masowych. W żadnej innej branży nie obowiązują rozwiązania, które zapewniają tzw. równoważny dostęp do usług. Dzięki tym ustaleniom powstał wysoki i jednolity standard obsługi i dostępu do usług telekomunikacyjnych z jakich korzystać będzie większość użytkowników z dysfunkcja wzroku, słuchu oraz osób z upośledzeniem narządu ruchu” - podkreśla Cezary Albrecht, Dyrektor Departamentu Strategii i Spraw Regulacyjnych T-Mobile Polska.

Od października 2014 r., dokładnie po 6 miesiącach, zgodnie z określonymi wymogami w Rozporządzeniu, w dostosowanych salonach T-Mobile klienci słabowidzący i niewidzący mogą zamówić dokumenty takie jak: ogólne warunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wzór umowy, cennik usług, regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, fakturę, rachunek szczegółowy. W formie: wytłoczenia dokumentów w alfabecie Braille’a lub w postaci elektronicznej, na papierze lub przy użyciu dużej czcionki w formacie A3, w postaci elektronicznej w formacie tekstowym na podany adres email, które zrealizowane będą 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dodatkowo klienci niewidzący będą mieli możliwość, zapoznania się ze wszystkimi przysługującymi im prawami, dzięki specjalnie stworzonej ulotce w alfabecie Braille’a.

Osoby niepełnosprawne uzyskają wszystkie informacje od przeszkolonych konsultantów w poza kolejkowym systemie obsługi, będą mieli możliwość dostępu do salonów bez barier architektonicznych, a także do czytelnie oznaczonych salonów z zewnątrz.

Zgodnie z podpisanym w maju 2014 roku porozumieniem pomiędzy przedstawicielami rynku telekomunikacyjnego i Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji w sprawie przeprowadzenia pilotażu systemu komunikacji dla osób niedosłyszących, w wybranych salonach T-Mobile zastosowano przenośne pętle indukcyjne. Pętle działają na małej przestrzeni i ułatwiają osobom z niedosłyszącym komunikację z obsługującym ich konsultantem. Na miejscu klienci niedosłyszący otrzymają na ten temat również ulotkę informującą wskazaną przez MAiC.

Lista z wykazem dostosowanych salonów na terenie całej Polski, dostępna jest na: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/udogodnienia-dla-niepelnosprawnych w zakładce: Udogodnienia dla Osób Niepełnosprawnych.

Dla T-Mobile ważne jest, aby każda osoba miała równy dostęp do nowych technologii oraz mogła swobodnie się komunikować. Zgodnie z wymogami Rozprzędzania, od kwietnia 2015 r. salony T-Mobile udostępnią możliwość komunikacji audiowizualnej osobom niesłyszącym w systemie tłumacza on-line języka polskiego i migowego.

Wybrane treści ze stron serwisów www T- Mobile będą tłumaczone na język migowy.
Wraz z Migam.org trwają prace nad udostępnieniem informacji na stronie http://www.t-mobile.pl/ dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących.
„Dostosowanie punktów sprzedaży T-Mobile Polska, to realizacja nie tylko zalecenia z rozporządzenia

Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w sprawie udogodnień dla osób niepełnosprawnych świadczonych przez dostawców usług telefonicznych. Dla firmy T-Mobile, która realizuje wiele działań z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu (CR eng. Corporate Responsibility) to również rozpoczęcie pracy nad zmianą świadomości w podejściu do niepełnosprawności oraz dostarczaniu pomocnych rozwiązań ułatwiających codzienność osobom niepełnosprawnym” - mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska

W ramach wewnętrznego projektu CR rozpoczęliśmy współpracę, m.in. z firmą Migam.org, największą na rynku polskim firmą, działającą na rzecz osób niesłyszących poprzez wykorzystanie innowacyjnych technologii. Tym samym, wspólnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom kilku milionom niepełnosprawnych Klientów.

„Wzajemna współpraca z firma telekomunikacyjną T-Mobile i startupem Migam.org, to dowód na to, że technologia może odpowiadać na wiele potrzeb. Może pomagać, wspierać i ułatwiać. Wspólnie zaczynamy pracę we wdrożeniu pomocnych rozwiań. To, co we wprowadzaniu udogodnień jest kluczowe, to fakt, że zależy nam aby rozwiązania, usługi oraz serwisy informacyjne były dostępne dla wszystkich, bez wyłączności. Dzięki wspólnemu dialogowi czyli określeniu potrzeb osób niesłyszących i wyjściu im naprzeciw poprzez konkretne rozwiązania, jest to nareszcie możliwe. Równolegle we współpracy z T-Mobile przygotowujemy dla niesłyszących studentów, materiały oraz filmy edukacyjne w języku migowym. Dzięki wspólnym działaniom chcemy zmieniać i poprawiać rzeczywistość” - mówi Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.org

Dodatkowo w ramach wspólnego projektu T-Mobile i Migam.org wyrównuje szanse edukacyjne i zawodowe niesłyszących studentów. T-Mobile wspiera finansowo materiały edukacyjne dla osób z dysfunkcją słuchu, aby ułatwić niesłyszącym studentom zawodowy start. Migam organizuje cykl darmowych szkoleń, w ramach których studenci pozyskają potrzebną wiedzę i wykształcenie obejmującą naukę budowania stron internetowych. Głównym celem szkoleń jest edukacja oraz pomoc w rozwoju zawodowym osobom Głuchym, ale również budowanie przekonania wśród pracodawców, iż osoby niesłyszące mogą być profesjonalnymi specjalistami.

źródło: T-Mobile

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy

Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Czarny Piątek - Najlepszy czas na firmowe zakupy w T-Mobile

Taka gratka trafia się raz w roku - Czarny Piątek - czyli światowe święto promocji, na którym można ustrzelić wymarzony produkt w zapierającej dech w piersiach cenie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchomił pierwsze stacje obsługujące sieć Narrow Band IoT

Stacje bazowe z sygnałem NB IoT zostały uruchomione w Gorzowie Wielkopolskim. Obecnie trwają przygotowania do budowy kolejnych w innych częściach Polski oraz masowego uruchamiania sieci NB IoT na terenie całego kraju w 2018 roku. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend - Specjalne promocje na Czarny Piątek

Najbardziej wyczekiwany piątek w roku, czyli słynny Czarny Piątek, już za pasem. 24. listopada na całym świecie kolejki łowców okazji utworzą się na długo przed otwarciem sklepów. Także T‑Mobile przygotował okazjonalne promocje, w tym, m.in., specjalne ceny na smartfony Huawei i Samsung oraz laptopy ASUS. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: Znaczenie bezpieczeństwa danych w firmie - wyniki badania rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce 2017

Co czwarta firma w Polsce nadal nie wie, jakie zmiany będzie musiała wdrożyć w związku z wejściem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (GDPR) w maju 2018 roku. Blisko połowa przedsiębiorstw nie zarejestrowało żadnego cyberataku na swoje zasoby. W przypadku odnotowanych zdarzeń firmy najczęściej wskazywały na cyberataki z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Wynika z raportu podsumowującego Badanie Rynku Cyberbezpieczeństwa w Polsce w Dużych i Średnich firmach przygotowanego na zlecenie T‑Mobile. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: prezent dla siebie i bliskiej osoby za jednym zamachem

Od jutra, 16 listopada 2017, T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs z wyjątkowo atrakcyjnymi nagrodami oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7 w cenie na start niższej o 700 zł. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T‑Mobile Polska po trzecim kwartale 2017 roku

W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, a prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s. czytaj więcej

News Szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T‑Mobile

Od miesięcy intensywnie pracujemy nad zwiększeniem zadowolenia klientów z naszej obsługi telefonicznej i z prawdziwą przyjemnością notujemy poprawę kilku kluczowych wskaźników: czytaj więcej

T-Mobile Bezpieczne i szybkie logowanie z Mobile Connect w T-Mobile

T‑Mobile uruchomił Mobile Connect – metodę uwierzytelniania, która może zastąpić dziesiątki haseł i jednorazowych SMS-ów. T‑Mobile jest pierwszym w Polsce Operatorem, który przetestował to rozwiązanie i zrealizował komercyjne wdrożenie. czytaj więcej

T-Mobile LTE w 9950. stacjach bazowych T-Mobile na koniec paźdzernika 2017

Rozbudowa sieci LTE jest jednym z priorytetów T‑Mobile na rok 2017. Na koniec października 2017 roku 9950 stacji bazowych obsługiwało technologię LTE. Już 3400 z nich obsługuje również technologię Carrier Aggregation pozwalającą na osiąganie wyższych prędkości przesyłania danych i oferujących większą pojemność sieci. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy

Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Czarny Piątek - Najlepszy czas na firmowe zakupy w T-Mobile

Taka gratka trafia się raz w roku - Czarny Piątek - czyli światowe święto promocji, na którym można ustrzelić wymarzony produkt w zapierającej dech w piersiach cenie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchomił pierwsze stacje obsługujące sieć Narrow Band IoT

Stacje bazowe z sygnałem NB IoT zostały uruchomione w Gorzowie Wielkopolskim. Obecnie trwają przygotowania do budowy kolejnych w innych częściach Polski oraz masowego uruchamiania sieci NB IoT na terenie całego kraju w 2018 roku. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend - Specjalne promocje na Czarny Piątek

Najbardziej wyczekiwany piątek w roku, czyli słynny Czarny Piątek, już za pasem. 24. listopada na całym świecie kolejki łowców okazji utworzą się na długo przed otwarciem sklepów. Także T‑Mobile przygotował okazjonalne promocje, w tym, m.in., specjalne ceny na smartfony Huawei i Samsung oraz laptopy ASUS. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: Znaczenie bezpieczeństwa danych w firmie - wyniki badania rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce 2017

Co czwarta firma w Polsce nadal nie wie, jakie zmiany będzie musiała wdrożyć w związku z wejściem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (GDPR) w maju 2018 roku. Blisko połowa przedsiębiorstw nie zarejestrowało żadnego cyberataku na swoje zasoby. W przypadku odnotowanych zdarzeń firmy najczęściej wskazywały na cyberataki z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Wynika z raportu podsumowującego Badanie Rynku Cyberbezpieczeństwa w Polsce w Dużych i Średnich firmach przygotowanego na zlecenie T‑Mobile. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: prezent dla siebie i bliskiej osoby za jednym zamachem

Od jutra, 16 listopada 2017, T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs z wyjątkowo atrakcyjnymi nagrodami oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7 w cenie na start niższej o 700 zł. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T‑Mobile Polska po trzecim kwartale 2017 roku

W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, a prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s. czytaj więcej

News Szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T‑Mobile

Od miesięcy intensywnie pracujemy nad zwiększeniem zadowolenia klientów z naszej obsługi telefonicznej i z prawdziwą przyjemnością notujemy poprawę kilku kluczowych wskaźników: czytaj więcej

T-Mobile Bezpieczne i szybkie logowanie z Mobile Connect w T-Mobile

T‑Mobile uruchomił Mobile Connect – metodę uwierzytelniania, która może zastąpić dziesiątki haseł i jednorazowych SMS-ów. T‑Mobile jest pierwszym w Polsce Operatorem, który przetestował to rozwiązanie i zrealizował komercyjne wdrożenie. czytaj więcej

T-Mobile LTE w 9950. stacjach bazowych T-Mobile na koniec paźdzernika 2017

Rozbudowa sieci LTE jest jednym z priorytetów T‑Mobile na rok 2017. Na koniec października 2017 roku 9950 stacji bazowych obsługiwało technologię LTE. Już 3400 z nich obsługuje również technologię Carrier Aggregation pozwalającą na osiąganie wyższych prędkości przesyłania danych i oferujących większą pojemność sieci. czytaj więcej

News Jak znaleźć dobry serwis iPhone w Warszawie?

Jak znaleźć rzetelny, pogwarancyjny serwis iPhone w Warszawie? Nie ma wątpliwości, że wśród współcześnie produkowanych smartfonów to właśnie iPhone’y cieszą się największą renomą i popularnością. Innowacyjność i wizjonerstwo niekwestionowanego lidera w branży urządzeń elektronicznych – firmy Apple, stała się główną motywacją wielbicieli iPhone’ów. Produkty z charakterystycznym, nadgryzionym jabłkiem są powszechnie pożądane również w Polsce. Jednak jak każdy sprzęt, również one ulegają usterkom. czytaj więcej

News Inteligentny dom – jakie daje nam możliwości?

Rozwiązania z zakresu inteligentnego domu cieszą się coraz większą popularnością. Nie dziwi to chyba nikogo. Pozwalają one przecież żyć wygodniej, funkcjonalniej, a przede wszystkim bezpieczniej. Jeśli dotąd nie przekonałeś się jeszcze do zalet tego systemu, zapraszamy do lektury. Poniżej przedstawiamy największe zalety tego rozwiązania. czytaj więcej

News Przyspiesz transformacje cyfrową

W dzisiejszym cyfrowym świecie nie jest łatwo osiągnąć przewagę konkurencyjną. Kadra zarządzająca musi zapewnić firmie możliwość bieżącej realizacji założeń, ale także przygotować swoją organizację na przyszłe wyzwania. Jest jednak wiele sposobów, dzięki którym podejmowane decyzje będą korzystniejsze, a wykonywane działania skuteczniejsze. Jednym z nich jest inwestycja w odpowiednie, nowoczesne rozwiązania informatyczne. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarobki w IT - 3500 zł netto na start i rozwój dla przekwalifikowanych

Tyle właśnie zarabia początkujący software developer (programista). Według szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tego typu (1). Rynek jest pojemny a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejących i doświadczonych firm stanowią szansę nie tylko dla wieloletnich programistów, ale także dla osób chcących się przekwalifikować. O projektach oraz możliwościach rozwoju rozmawiamy z pracownikami CSHARK – wrocławskiej firmy tworzącej dedykowane rozwiązania programistyczne i zajmującej się doradztwem IT oraz outsourcingiem. czytaj więcej