Archiwalne

+ „Łączymy Wszystkich Wszędzie” - łatwy dostęp dla osób niepełnosprawnych w salonach T-Mobile

13.11.2014

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Blisko 140 Punktów Sprzedaży T-Mobile, zostało dostostosowanych i odpowiednio oznakowanych, aby spełnić oczekiwania klientów niepełnosprawnych oraz zapewnić im swobodny dostęp do usług telekomunikacyjnych. To początek niesienia zmian nie tylko w dostępności do usług ale zarówno w podejściu do niepełnosprawności.

Punktem wyjścia do wprowadzenia zmian na tak szeroką skalę jest Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych. Na wprowadzenie udogodnień określonych w ustawie firmy mają czas od 6 do 12 miesięcy.

„Rozporządzenie ma pionierski charakter na rynku usług masowych. W żadnej innej branży nie obowiązują rozwiązania, które zapewniają tzw. równoważny dostęp do usług. Dzięki tym ustaleniom powstał wysoki i jednolity standard obsługi i dostępu do usług telekomunikacyjnych z jakich korzystać będzie większość użytkowników z dysfunkcja wzroku, słuchu oraz osób z upośledzeniem narządu ruchu” - podkreśla Cezary Albrecht, Dyrektor Departamentu Strategii i Spraw Regulacyjnych T-Mobile Polska.

Od października 2014 r., dokładnie po 6 miesiącach, zgodnie z określonymi wymogami w Rozporządzeniu, w dostosowanych salonach T-Mobile klienci słabowidzący i niewidzący mogą zamówić dokumenty takie jak: ogólne warunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wzór umowy, cennik usług, regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, fakturę, rachunek szczegółowy. W formie: wytłoczenia dokumentów w alfabecie Braille’a lub w postaci elektronicznej, na papierze lub przy użyciu dużej czcionki w formacie A3, w postaci elektronicznej w formacie tekstowym na podany adres email, które zrealizowane będą 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dodatkowo klienci niewidzący będą mieli możliwość, zapoznania się ze wszystkimi przysługującymi im prawami, dzięki specjalnie stworzonej ulotce w alfabecie Braille’a.

Osoby niepełnosprawne uzyskają wszystkie informacje od przeszkolonych konsultantów w poza kolejkowym systemie obsługi, będą mieli możliwość dostępu do salonów bez barier architektonicznych, a także do czytelnie oznaczonych salonów z zewnątrz.

Zgodnie z podpisanym w maju 2014 roku porozumieniem pomiędzy przedstawicielami rynku telekomunikacyjnego i Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji w sprawie przeprowadzenia pilotażu systemu komunikacji dla osób niedosłyszących, w wybranych salonach T-Mobile zastosowano przenośne pętle indukcyjne. Pętle działają na małej przestrzeni i ułatwiają osobom z niedosłyszącym komunikację z obsługującym ich konsultantem. Na miejscu klienci niedosłyszący otrzymają na ten temat również ulotkę informującą wskazaną przez MAiC.

Lista z wykazem dostosowanych salonów na terenie całej Polski, dostępna jest na: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/udogodnienia-dla-niepelnosprawnych w zakładce: Udogodnienia dla Osób Niepełnosprawnych.

Dla T-Mobile ważne jest, aby każda osoba miała równy dostęp do nowych technologii oraz mogła swobodnie się komunikować. Zgodnie z wymogami Rozprzędzania, od kwietnia 2015 r. salony T-Mobile udostępnią możliwość komunikacji audiowizualnej osobom niesłyszącym w systemie tłumacza on-line języka polskiego i migowego.

Wybrane treści ze stron serwisów www T- Mobile będą tłumaczone na język migowy.
Wraz z Migam.org trwają prace nad udostępnieniem informacji na stronie http://www.t-mobile.pl/ dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących.
„Dostosowanie punktów sprzedaży T-Mobile Polska, to realizacja nie tylko zalecenia z rozporządzenia

Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w sprawie udogodnień dla osób niepełnosprawnych świadczonych przez dostawców usług telefonicznych. Dla firmy T-Mobile, która realizuje wiele działań z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu (CR eng. Corporate Responsibility) to również rozpoczęcie pracy nad zmianą świadomości w podejściu do niepełnosprawności oraz dostarczaniu pomocnych rozwiązań ułatwiających codzienność osobom niepełnosprawnym” - mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska

W ramach wewnętrznego projektu CR rozpoczęliśmy współpracę, m.in. z firmą Migam.org, największą na rynku polskim firmą, działającą na rzecz osób niesłyszących poprzez wykorzystanie innowacyjnych technologii. Tym samym, wspólnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom kilku milionom niepełnosprawnych Klientów.

„Wzajemna współpraca z firma telekomunikacyjną T-Mobile i startupem Migam.org, to dowód na to, że technologia może odpowiadać na wiele potrzeb. Może pomagać, wspierać i ułatwiać. Wspólnie zaczynamy pracę we wdrożeniu pomocnych rozwiań. To, co we wprowadzaniu udogodnień jest kluczowe, to fakt, że zależy nam aby rozwiązania, usługi oraz serwisy informacyjne były dostępne dla wszystkich, bez wyłączności. Dzięki wspólnemu dialogowi czyli określeniu potrzeb osób niesłyszących i wyjściu im naprzeciw poprzez konkretne rozwiązania, jest to nareszcie możliwe. Równolegle we współpracy z T-Mobile przygotowujemy dla niesłyszących studentów, materiały oraz filmy edukacyjne w języku migowym. Dzięki wspólnym działaniom chcemy zmieniać i poprawiać rzeczywistość” - mówi Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.org

Dodatkowo w ramach wspólnego projektu T-Mobile i Migam.org wyrównuje szanse edukacyjne i zawodowe niesłyszących studentów. T-Mobile wspiera finansowo materiały edukacyjne dla osób z dysfunkcją słuchu, aby ułatwić niesłyszącym studentom zawodowy start. Migam organizuje cykl darmowych szkoleń, w ramach których studenci pozyskają potrzebną wiedzę i wykształcenie obejmującą naukę budowania stron internetowych. Głównym celem szkoleń jest edukacja oraz pomoc w rozwoju zawodowym osobom Głuchym, ale również budowanie przekonania wśród pracodawców, iż osoby niesłyszące mogą być profesjonalnymi specjalistami.

źródło: T-Mobile

News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18

T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcej

T-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę

Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie

T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny

T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcej

T-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę

Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska

Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcej

T-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone

T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcej

T-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości

Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i Orange
Więcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej