* Katarzyna Grzywaczewska wyznaczy kierunki komunikacji dla marek T-Mobile Polska
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
15 lipca 2015 roku Katarzyna Grzywaczewska obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile Polska i będzie odpowiedzialna m.in. za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek Spółki.
„T-Mobile Polska posiada wiele atutów, które w połączeniu z silną marką przyczyniają się do wzmocnienia wielowymiarowej percepcji firmy na rynku. Dlatego nadszedł czas, aby zmienić sposób w jaki komunikujemy się z klientami. Zadanie poprowadzenia marek T-Mobile Polska w nowym kierunku powierzyłem Katarzynie Grzywaczewskiej, która posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu komunikacją i relacjami z klientami zdobyte w różnych branżach.” – powiedział Adam Sawicki, Prezes Zarządu T-Mobile Polska S.A.
W związku z powyższymi zmianami Paweł Szarkowski, który dotychczas kierował Departamentem Komunikacji Rynkowej rozstaje się z firmą. Paweł Szarkowski był związany z T-Mobile przez ostatnich 12 lat kierując wieloma projektami m.in. odpowiadał za rebranding i wprowadzenie marki T-Mobile do Polski.
Katarzyna Grzywaczewska od kilkunastu lat związana jest z obszarem marketingu. Zdobywała doświadczenie w branżach ubezpieczeniowej, bankowej oraz telekomunikacyjnej. Ostatnio jako Dyrektor Marketingu i Kanału Direct odpowiadała za realizację i wdrożenie strategii sprzedaży, marketingu i PR dla Liberty Ubezpieczenia. W latach 2008 - 2013 pracowała w AVIVA, gdzie odpowiadała za e-biznes oraz marketing grupy, a wcześniej za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów. Swoją karierę rozpoczynała w PTK Centertel, gdzie zarządzała działem mediów, a następnie odpowiadała za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po rebrandingu objęła stanowisko Dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej Orange.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej