Archiwalne

* Katarzyna Grzywaczewska wyznaczy kierunki komunikacji dla marek T-Mobile Polska

15.07.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

15 lipca 2015 roku Katarzyna Grzywaczewska obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile Polska i będzie odpowiedzialna m.in. za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek Spółki.

T-Mobile Polska posiada wiele atutów, które w połączeniu z silną marką przyczyniają się do wzmocnienia wielowymiarowej percepcji firmy na rynku. Dlatego nadszedł czas, aby zmienić sposób w jaki komunikujemy się z klientami. Zadanie poprowadzenia marek T-Mobile Polska w nowym kierunku powierzyłem Katarzynie Grzywaczewskiej, która posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu komunikacją i relacjami z klientami zdobyte w różnych branżach.” – powiedział Adam Sawicki, Prezes Zarządu T-Mobile Polska S.A.

W związku z powyższymi zmianami Paweł Szarkowski, który dotychczas kierował Departamentem Komunikacji Rynkowej rozstaje się z firmą. Paweł Szarkowski był związany z T-Mobile przez ostatnich 12 lat kierując wieloma projektami m.in. odpowiadał za rebranding i wprowadzenie marki T-Mobile do Polski.

Katarzyna Grzywaczewska od kilkunastu lat związana jest z obszarem marketingu. Zdobywała doświadczenie w branżach ubezpieczeniowej, bankowej oraz telekomunikacyjnej. Ostatnio jako Dyrektor Marketingu i Kanału Direct odpowiadała za realizację i wdrożenie strategii sprzedaży, marketingu i PR dla Liberty Ubezpieczenia. W latach 2008 - 2013 pracowała w AVIVA, gdzie odpowiadała za e-biznes oraz marketing grupy, a wcześniej za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów. Swoją karierę rozpoczynała w PTK Centertel, gdzie zarządzała działem mediów, a następnie odpowiadała za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po rebrandingu objęła stanowisko Dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej Orange.

źródło: T-Mobile

T-Mobile T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych. czytaj więcej

News T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile oddaje do użytku nowe centrum danych w Krakowie

T‑Mobile Polska oddaje do komercyjnego użytku 400 m2 powierzchni kolokacyjnej w centrum danych w Krakowie. Nowy obiekt powstał w odpowiedzi na rosnące w regionie Małopolski zapotrzebowanie na usługi bezpiecznego przetwarzania danych w chmurze. Otwarte w Krakowie centrum danych zwiększa w sumie do 8 000 m2 powierzchnię kolokacyjną oferowaną przez T Mobile klientom. czytaj więcej

T-Mobile Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile

T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY to najnowsza propozycja Operatora, która dostępna będzie w sprzedaży już od jutra, 13. września br. Superłatwa instalacja, 30-dniowy okres próbny i nielimitowany Internet już od 45 zł miesięcznie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły

Po zakończonej z sukcesem integracji z GTS Polska T‑Mobile Polska rozpoczęła właśnie współpracę z T-Systems Polska. Współpraca ta ma na celu połączenie potencjału obu firm i stworzenia oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Informatycznych pod kierownictwem lokalnym, przeznaczonej dla odbiorców biznesowych. T‑Mobile już dziś posiada szerokie portfolio usług stacjonarnych, mobilnych, centrów danych i usług ICT. Dzięki przejęciu T-Systems oferta T‑Mobile zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania IT, które uzupełnią centrum danych i usługi sieciowe firmy. czytaj więcej

T-Mobile Laptopy i tablety w supercenach w T‑Mobile

Wakacyjne miesiące nieubłaganie dobiegają końca, a z początkiem września – jak co roku – szkolne ławki zapełnią się na nowo. Z tej okazji w T‑Mobile rusza specjalna oferta promocyjna, w ramach której zarówno uczniowie, jak i ich rodzice mogą zaopatrzyć się w nowoczesne laptopy i tablety wraz z pakietami Internetu mobilnego w okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR

Dzisiaj w Berlinie odbyła się oficjalna premiera Sea Hero Quest VR od T‑Mobile. To pierwsza na świecie gra mobilna, która wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości do gromadzenia danych, służących do wsparcia badań nad demencją. czytaj więcej

T-Mobile Smart City od T‑Mobile już w Polsce

T‑Mobile Polska wspólnie z władzami Nysy i Pionek prowadzi pilotażowe wdrożenia rozwiązań Smart Cities. Instalacje już dziś przynoszą wymierne oszczędności lokalnym samorządom, pomagają w podniesieniu bezpieczeństwa mieszkańców, a w przyszłości będą stanowić bazę dla dalszego rozwoju inteligentnych systemów. T‑Mobile Polska opierając się na zdobytych doświadczeniach oraz międzynarodowym know-how zamierza stworzyć kompleksową ofertę rozwiązań przeznaczonych dla miast wdrażających podobne rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile Video bez limitu danych w T‑Mobile dla firm

T‑Mobile po wprowadzeniu usługi Video bez limitu danych dla klientów indywidualnych teraz oferuje ją również klientom biznesowym. Dzięki niej już za 4 zł netto miesięcznie przedsiębiorcy mogą korzystać z wybranych serwisów wideo, w tym z Youtube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema bez zużywania swojego pakietu danych. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych. czytaj więcej

News T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile oddaje do użytku nowe centrum danych w Krakowie

T‑Mobile Polska oddaje do komercyjnego użytku 400 m2 powierzchni kolokacyjnej w centrum danych w Krakowie. Nowy obiekt powstał w odpowiedzi na rosnące w regionie Małopolski zapotrzebowanie na usługi bezpiecznego przetwarzania danych w chmurze. Otwarte w Krakowie centrum danych zwiększa w sumie do 8 000 m2 powierzchnię kolokacyjną oferowaną przez T Mobile klientom. czytaj więcej

T-Mobile Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile

T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY to najnowsza propozycja Operatora, która dostępna będzie w sprzedaży już od jutra, 13. września br. Superłatwa instalacja, 30-dniowy okres próbny i nielimitowany Internet już od 45 zł miesięcznie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły

Po zakończonej z sukcesem integracji z GTS Polska T‑Mobile Polska rozpoczęła właśnie współpracę z T-Systems Polska. Współpraca ta ma na celu połączenie potencjału obu firm i stworzenia oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Informatycznych pod kierownictwem lokalnym, przeznaczonej dla odbiorców biznesowych. T‑Mobile już dziś posiada szerokie portfolio usług stacjonarnych, mobilnych, centrów danych i usług ICT. Dzięki przejęciu T-Systems oferta T‑Mobile zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania IT, które uzupełnią centrum danych i usługi sieciowe firmy. czytaj więcej

T-Mobile Laptopy i tablety w supercenach w T‑Mobile

Wakacyjne miesiące nieubłaganie dobiegają końca, a z początkiem września – jak co roku – szkolne ławki zapełnią się na nowo. Z tej okazji w T‑Mobile rusza specjalna oferta promocyjna, w ramach której zarówno uczniowie, jak i ich rodzice mogą zaopatrzyć się w nowoczesne laptopy i tablety wraz z pakietami Internetu mobilnego w okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR

Dzisiaj w Berlinie odbyła się oficjalna premiera Sea Hero Quest VR od T‑Mobile. To pierwsza na świecie gra mobilna, która wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości do gromadzenia danych, służących do wsparcia badań nad demencją. czytaj więcej

T-Mobile Smart City od T‑Mobile już w Polsce

T‑Mobile Polska wspólnie z władzami Nysy i Pionek prowadzi pilotażowe wdrożenia rozwiązań Smart Cities. Instalacje już dziś przynoszą wymierne oszczędności lokalnym samorządom, pomagają w podniesieniu bezpieczeństwa mieszkańców, a w przyszłości będą stanowić bazę dla dalszego rozwoju inteligentnych systemów. T‑Mobile Polska opierając się na zdobytych doświadczeniach oraz międzynarodowym know-how zamierza stworzyć kompleksową ofertę rozwiązań przeznaczonych dla miast wdrażających podobne rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile Video bez limitu danych w T‑Mobile dla firm

T‑Mobile po wprowadzeniu usługi Video bez limitu danych dla klientów indywidualnych teraz oferuje ją również klientom biznesowym. Dzięki niej już za 4 zł netto miesięcznie przedsiębiorcy mogą korzystać z wybranych serwisów wideo, w tym z Youtube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema bez zużywania swojego pakietu danych. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera

T‑Mobile zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera. Kolejne 450 tysięcy gospodarstw domowych znajdzie się w zasięgu oferty stacjonarnej T‑Mobile do 2020 roku. czytaj więcej

T-Mobile Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska

Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile partnerem głównym ESL Mistrzostw Polski w 2017 roku

T-Mobile, realizując swoją strategię zaangażowania w obszary związane z cyfrowym stylem życia, podejmuje współpracę jako partner główny z ESL Mistrzostwami Polski – prestiżowymi rozgrywkami e-sportowymi, w których uczestnicy rywalizują o nagrody z puli wynoszącej 300 000 złotych (łącznie w dwóch sezonach rozgrywek w 2017 roku do wygrania będzie aż 300 000 złotych). W 14. sezonie głównymi tytułami są League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive. czytaj więcej