Archiwalne

+ 500 000 klientów na pierwsze urodziny T-Mobile Usługi Bankowe

07.05.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Po pierwszym roku działalności T-Mobile Usługi Bankowe ma już 500 000 klientów, którzy mogą korzystać z udogodnień, jakie dostarcza im nowoczesna oferta usług bankowych.

Dzięki strategicznej współpracy T-Mobile i Alior Banku, w maju zeszłego roku powstała nowa marka – T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank, która zastąpiła Alior Sync i połączyła w sobie ofertę bankową. Oferta ta szybko zyskała uznanie  ekspertów. Po roku od wprowadzenia oferty na rynek T-Mobile Usługi Bankowe obsługuje już pół miliona osób!

Obok kanałów zdalnych, w tym mobilnych, klienci mają do dyspozycji także sieć kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile, w których mogą założyć konto.  Dla  klientów oczekujących szerszej obsługi w kanałach naziemnych, w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można zasięgnąć porady konsultanta, jak i skorzystać z oferty kredytowej.

- Cieszy nas to, że udało nam się wypracować na tyle atrakcyjną ofertę i zapewnić taki standard obsługi, że po roku działalności, w kategorii przyrostu liczby klientów, konkurentem są dla nas jedynie najwięksi gracze na rynku. mówi Igor Matejov, Członek Zarządu, T-Mobile Polska. – Aby utrzymać taki stan rzeczy, cały czas intensywnie pracujemy nad nowymi produktami, które już niedługo przedstawimy naszym klientom.

Nowoczesne konto na wyciągniecie ręki
T-Mobile Usługi Bankowe to nowoczesne funkcjonalności, dzięki którym klientom każdego dnia jest wygodniej, załatwiają swoje sprawy szybciej i przy tym oszczędzają pieniądze. To między innymi wirtualny oddział dzięki któremu dyspozycje, jakie do tej pory klienci realizowali w tradycyjnej placówce, można załatwić z dowolnego miejsca na świecie! Asystent płatności pomaga planować wydatki i przypomni o zapłacie rachunku. Z kolei integracja konta bankowego z Facebookiem umożliwia realizowanie przelewów do znajomych za pomocą popularnego serwisu społecznościowego, nawet gdy ci nie są klientami TMUB. To także możliwość płacenia za zakupy, kupowania biletów komunikacji miejskiej i kolejowej, opłacanie parkingu, biletu do kina itp. z wykorzystaniem telefonu. Klienci T-Mobile mogą ponadto liczyć na dodatkowe korzyści, jakie daje im jednoczesne korzystanie z oferty telekomunikacyjnej i bankowej w T-Mobile.

To nie koniec. T-Mobile Usługi Bankowe opracowuje nowe produkty i funkcjonalności, które sprawią, że klienci będą darzyć nas jeszcze większą sympatią.

źródło: T-Mobile

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku

Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Na co zwrócić uwagę kupując hosting dla swojego sklepu internetowego lub bloga?

Wybór hostingu dla sklepu internetowego lub bloga to decyzja, która może zaważyć na sukcesie twojej strony. Działanie witryny, jej prędkość, bezpieczeństwo i stabilność – to wszystko zależy od jakości usług hostingowych. Wiele osób, szczególnie początkujących, może czuć się zagubionych w morzu ofert, dlatego warto dokładnie przemyśleć, na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu. czytaj więcej