Archiwalne

- Vision+ - nowy wymiar reklamy

06.06.2012

Multimedia Polska uruchomiły nową usługę – Vision+. Innowacyjny produkt stwarza nieznane dotąd w Polsce możliwości reklamy produktów.

Co to jest Vision+?
Usługa wykorzystuje interaktywność, czyli możliwości bezpośredniego kontaktu z widzem i jego reakcji na pojawiające się komunikaty. W trakcie emisji reklamy na ekranie telewizora wyświetla się informacja zachęcająca do naciśnięcia na pilocie czerwonego przycisku. W zależności od efektu, jaki chce osiągnąć reklamodawca, na specjalnej planszy pojawiają się dodatkowe informacje o produkcie, zaproszenie do zamówienia bezpłatnych próbek czy też oferta ściągnięcia firmowego dzwonka na telefon, oczywiście również za darmo. Istnieje także możliwość uruchomienia dodatkowego kanału, na którym reklama będzie wyświetlana 24 godziny na dobę.

Czy to działa?
Jako pierwszy na przetestowanie możliwości Vision+ zdecydował się operator Orange. Efekt – blisko 30% widzów, którzy zetknęli się z interaktywna reklamą, nacisnęło czerwony przycisk, czyli co do trzeciego widza trafiło więcej informacji na temat reklamowanego produktu.

Dostępność usługi Vision+
Usługa Vision+ dostępna jest w sieci Multimedia Polska, drugiego co do wielkości operatora kablowego w kraju. Sygnał kablówki dociera do ponad 2,5 mln widzów. Co ważne, usługa Vision+ może być wdrożona również w sieciach innych operatorów – jedynym warunkiem jest posiadanie w ofercie dekoderów z systemem komunikacji zwrotnej.

Jak to robią inni?
Vision+ to jedyna tego typu usługa w ofercie europejskich operatorów. W kilku krajach z powodzeniem wykorzystywane są natomiast inne funkcjonalności telewizji interaktywnej. Podczas Euro 2004 czy Mistrzostw Świata w 2006 roku abonenci kilku brytyjskich kablówek mogli oglądać mecze z wybranej przez siebie kamery! W Stanach Zjednoczonych klienci sieci Time Warner w trakcie spotkań ligi futbolu amerykańskiego mają dostęp do bieżących statystyk meczu. Możliwości telewizji interaktywnej z powodzeniem wykorzystywane są również w Niemczech. Nasi zachodni sąsiedzi najwięcej inwestują w cieszące się dużą popularnością aplikacje zakupowe.

źródło: Multimedia Polska

News iPhone 13 – cztery wersje i najważniejsze różnice?

We wrześniu bieżącego roku zobaczyliśmy premierę kolejnej edycji smartfonów iPhone od Apple. Na rynku są już dostępne 4 wersje trzynastki, dlatego poniżej znajdziesz informacje o tym, jakie są najważniejsze różnice między nimi. czytaj więcej

News Xiaomi Mi 11 Lite, Mi11 oraz Mi 11 Pro – czym się wyróżniają

Xiaomi to marka smartfonów, które cieszą się coraz większym powodzeniem w naszym kraju i wiele osób chce z nich korzystać na codzień. Ostatnia seria Mi 11 pokazuje, że urządzenia te są bardzo zaawansowane technicznie i nie odbiegają od innych, topowych marek. Zobacz co wyróżnia trzy modele tego producenta: Xiaomi Mi 11 Lite, Xiaomi Mi 11 i Xiaomi Mi 11 Pro. czytaj więcej

News Dlaczego warto kupić gogle VR Oculus Rift S?

Szukasz sposobu na to, aby czerpać jeszcze więcej przyjemności z grania na komputerze? Pomyśl o zakupieniu gogli do VR, czyli wirtualnej rzeczywistości. Jednym z najpopularniejszych modeli jest Oculus Rift S, który dostępny jest także w Polsce. Dlaczego warto go kupić? Sprawdź jego najważniejsze parametry razem z nami! czytaj więcej

News DJI Air 2S - czy to kolejny HIT?

Każdy nowy model drona marki DJI wzbudza ogromne emocje. Podobnie stało się w tym przypadku. Model DJI Air 2S to uniwersalna i nowoczesna propozycja dla fanów nowinek technologicznych. Na pewno nowy dron wiele zmieni na rynku i prawdopodobnie stanie się wielkim hitem. czytaj więcej