Archiwalne

Nowe Biura Obsługi Klienta Multimedia Polska we Wrocławiu

10.01.2011

Nowocześnie i komfortowo. Zgodnie z obowiązującymi w Multimedia Polska standardami. Takie jest nowe Biuro Obsługi Klienta Multimedia Polska we Wrocławiu. Na stanowisku prezentacyjnym klient może zobaczyć różnicę między analogową a cyfrową telewizją kablową, wypróbować jak działa usługa video na żądanie (VoD), w komfortowych warunkach podpisać umowę, a także porozmawiać z konsultantem o aktualnej ofercie i promocjach.

Od stycznia przy ulicy Powstańców Śląskich 123 we Wrocławiu (Rondo Verona), działa nowe Biuro Obsługi Klienta Multimedia Polska. Biuro przeniesione zostało z ul. Powstańców Śląskich 160, do znacznie większego i urządzonego wg. najwyższych standardów lokalu, który zapewni klientom komfortową obsługę. - Lokalizacja nowego BOK przy ulicy Powstańców Śląskich 123 umożliwia dobry dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej, jak i samochodem. – mówi Grzegorz Karp Kierownik BOK. – Zapraszamy w dni powszednie w godzinach 09.00-18.00.

Wnętrze BOK-u jest funkcjonalnie zaaranżowane. Do obsługi klientów przygotowano 3 nowoczesne stanowiska oraz wygodne miejsca dla oczekujących. W pomieszczeniu znajduje się 47” ekran, na którym doskonale widać różnicę między obrazem emitowanym w technologii analogowej i cyfrowej (DTV), w tym również w standardzie High Definition (HD).

Multimedia Polska jest pierwszym na polskim rynku operatorem telewizji kablowej, który do swojej oferty DTV wprowadził usługę video na żądanie (VoD) – domową wypożyczalnię filmów. Klienci odwiedzający nowy BOK mogą przekonać się jak łatwe jest wypożyczenie filmu z listy 1100 pozycji.

We Wrocławiu sieć Multimedia Polska obejmuje osiedla Biskupin Sępolno, Szczepin, obszar Starego Miasta, Żerniki, Muchobór Wielki, oraz Część dzielnicy Krzyki, m.in. obszar od ul. Powstańców Śląskich, Kamiennej, Zwycięskiej do ul. Traugutta, Pułaskiego, Opolskiej ale także ul. Grabiszyńską i jej okolice.

źródło: Multimedia

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej