Wiadomości firmowe

Platforma programistyczna Bosch IoT Suite uruchomiona na Huawei Cloud

12.10.2018
Podczas HUAWEI CONNECT 2018 Bosch oraz Huawei ogłosiły partnerstwo mające na celu przyspieszenie rozwoju Internetu rzeczy w Chinach. Porozumienie o współpracy zakłada udostępnienie platformy programistycznej Bosch IoT Suite przy wykorzystaniu Huawei Cloud.

– Popyt na rozwiązania z obszaru IoT rośnie w Chinach, dlatego współpraca pomiędzy Bosch i Huawei Cloud to kluczowy krok w rozwoju Bosch na jednym z najszybciej rozwijających się rynków IoT Azji – powiedział dr Stefan Ferber, CEO Bosch Software Innovations, spółki zależnej należącej do Bosch. Firma szacuje, że chiński rynek platform IoT wzrośnie o blisko 70% w najbliższych latach. „Cieszymy się, że mamy okazję współpracować z Huawei Cloud i oferować usługi w obszarze IoT oparte na chmurze. Obejmują one wiele różnorodnych funkcji potrzebnych do łączenia urządzeń, użytkowników i biznesu. Jestem przekonany, że poprzez połączenie sił obu firm przyspieszymy rozwój Internetu rzeczy w Chinach – dodał dr Stefa Ferber.

Platforma programistyczna Bosch łączy obiekty mające dostęp do Internetu w celu ułatwienia wymiany danych pomiędzy różnorodnymi usługami cyfrowymi i modelami biznesowymi. Bosch IoT Remote Manager (zarządzający i kontrolujący bramki, sensory oraz urządzeni) będzie pierwszą usługą dostępną dla chińskich konsumentów poprzez Huawei Cloud. Kolejne usługi Bosch IoT Suite będą oferowane od 2019 roku.

Bosch Software Innovations działa w Chinach od 2012 roku. Firma posiada biura w Szanghaju i Nankinie. Bosch z powodzeniem realizuje projekty IoT, począwszy od koncepcji Przemysłu 4.0, na inteligentnym transporcie kończąc. Wiodący chiński producent samochodów zdecydował się na wdrożenie Bosch IoT Suite opartego na Huawei Cloud do bezprzewodowej aktualizacji oprogramowania swoich pojazdów (firmware over the air – FOTA). Oczekuje się, że w najbliższych latach rozwiązanie to zostanie wprowadzone na rynek chiński w milionach samochodów mających dostęp do Internetu.

– Bosch Software Innovations jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie IoT, dostarczającym nowoczesne rozwiązania i usługi w zakresie Internetu rzeczy – powiedział Zheng Yelai, wiceprezes Huawei i prezes jednostki biznesowej Huawei Cloud. – Huawei Cloud jest szybko rozwijającym się światowym dostawcą usług w chmurze, który ma na celu rozwój biznesów swoich partnerów. Dzięki doskonałości technologicznej platformy Bosch IoT Suite oraz niezawodnym usługom w obszarze infrastruktury dostarczanym przez Huawei Cloud, będziemy dostarczać jeszcze bardziej inteligentne rozwiązania IoT dla inteligentnych miast, przedsiębiorstw, rodzin i osób prywatnych – dodał Zheng Yelai.

Platforma Bosch IoT Suite umożliwia konsumentom w Chinach, największym na świecie rynku motoryzacyjnym, dostęp do usług, takich jak Vehicle Management Solution (zarządzanie pojazdami), które jest dostępne lokalnie na Huawei Cloud. Rozwiązanie to przez cały okres eksploatacji pojazdów zapewnia bazę technologiczną dla takich usług opartych na chmurze, jak diagnostyka i bezprzewodowe aktualizacje oprogramowania. Oprogramowanie stanowi bezpieczny interfejs komunikacyjny pomiędzy pojazdem, chmurą i usługami. Zarządzanie danymi umożliwia producentom pojazdów lub zarządzającym flotami zbieranie danych o pojazdach, analizowanie ich i stałe aktualizowanie oprogramowania pojazdu.

Po ogłoszeniu współpracy, Bosch i Huawei zamierzają opracować zintegrowaną, kompleksową ofertę IoT. Huawei opracowuje obecnie bramki sprzętowe dostosowane do potrzeb IoT, które będą wstępnie zintegrowane z oprogramowaniem Bosch IoT Gateway Software i poprzez Bosch IoT Remote Manager będą działać na Huawei Cloud. Ta ścisła integracja zapewni klientom bardziej kompletne rozwiązanie IoT, które będzie łatwiejsze do wdrożenia i zarządzania.

Bosch i Huawei dzielą podobną wizję w obszarze rozwoju IoT opartą na otwartych źródłach i standardach branżowych. Są też zaangażowane w budowanie silnych ekosystemów w obszarze inteligentnej motoryzacji, produkcji, domu, miasta i rolnictwa. Obie firmy są również członkami Eclipse Foundation i pełnią funkcje lidera w Industrial Internet Consortium oraz OSGi Alliance.

***

HUAWEI CONNECT 2018, trzecia edycja corocznego międzynarodowego wydarzenia skierowanego do branży ICT, odbywa się w Shanghai World EXPO Exhibition and Convention Center w Szanghaju, w Chinach w dniach 10-12 października 2018 r. Tegoroczna edycja wydarzenia pod hasłem „Activate Intelligence” ma na celu pomóc wszystkim biznesom i organizacjom uczestniczyć w inteligentnym świecie. Najlepsze umysły w branży – w tym światowi liderzy ICT, eksperci branżowi i inni partnerzy – spotkają się, aby wytyczyć kierunek rozwoju i zbadać nowe możliwości w obszarze sztucznej inteligencji.

Huawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9

Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcej

Huawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu

Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcej

News MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom

W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcej

Huawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands

Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcej

Archiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus

Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcej

Archiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści

Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcej

Archiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji

W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcej

Huawei Huawei prezentuje HUAWEI Mate 9

Huawei CBG zaprezentował właśnie najbardziej wyczekiwane urządzenie roku - HUAWEI Mate 9 oraz jego ekskluzywną wersję – PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 9. Nowe, pięknie zaprojektowane modele z serii Mate mają najszybszą moc obliczeniową wśród dostępnych na rynku smartfonów, dzięki procesorowi Kirin 960. Urządzenia wyposażono w przełomową technologię SuperCharge i nową nakładkę systemu Android. czytaj więcej

Huawei Infolinia serwisowa Huawei czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu

Od 2 listopada klienci Huawei, jako jedyni w Polsce, będą mieli całodobowy dostęp do infolinii serwisowej. Firma uruchamia Hotline 24/7. Numer telefonu pozostaje bez zmian: 801 811 111. czytaj więcej

News MateBook wprowadza wzornictwo biznesowe na wyższy poziom

W dobie nowoczesnych technologii, wzornictwo w biznesie skupia się już nie tylko na przestrzeni biurowej, ale przede wszystkim na urządzeniach, których używamy w pracy. Dzisiaj często to już nie pięknie zaprojektowane biuro buduje wizerunek firmy, ale przede wszystkim sprzęt, jakiego używa jej reprezentant. Huawei MateBook odpowiada nowe trendy w biznesie. czytaj więcej

Huawei Huawei na 72. miejscu rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands

Huawei, drugi rok z rzędu, odnotowuje wzrost swojej pozycji na liście najlepszych marek świata. W tegorocznej edycji raportu Interbrand 2016 Best Global Brands firma awansowała aż o 16 pozycji i tym samym uplasowała się na 72. miejscu listy. czytaj więcej

Archiwalne Aktywne lato z Huawei i Plus

Tegoroczna edycja „Active Summer” została zorganizowana we współpracy firmy Huawei i operatora Plus. Miasteczka ze strefą sportu pojawią się w najbardziej popularnych kurortach: Łebie, Ustce, Kołobrzegu i Pobierowie. Akcja trwa od 8 lipca do 9 sierpnia. czytaj więcej

Archiwalne Huawei uruchomił blog którego współautorami zostali artyści

Huawei uruchomił blog dedykowany klientom szukającym inspiracji do wykorzystania nowych technologii w życiu codziennym. Współautorami wpisów będą artyści z branży muzycznej, modowej, filmowej i fotograficznej czytaj więcej

Archiwalne Huawei otwiera w Warszawie Centrum Innowacji

W warszawskiej siedzibie Huawei otwarto pierwsze w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Skandynawii Centrum Innowacji: Customer Solution Innovation & Integration Experience Center. Na miejscu będzie można zobaczyć i wypróbować najnowsze technologie i urządzenia Huawei. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok

– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City

Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej