Mobilny serwis Huawei
Mobilny serwis Huawei
Huawei

Stacjonarnie, mobilnie, a może bez wychodzenia z domu? – Serwis Huawei

26.09.2017
Smartfon, tablet czy laptop to urządzenia, które od kilku lat stają się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Co jednak, gdy ulegną awarii? Dostęp do szerokiej sieci punktów serwisowych jest w takiej sytuacji kluczowy.

Szybki dostęp do centrum serwisowego powinien być jednym z ważniejszych czynników, podczas wyboru urządzenia mobilnego. Współczesne smartfony, tablety czy komputery, kiedy ulegną awarii, powinny trafić do specjalistów, którzy ocenią, co jest potrzebne do naprawy urządzenia. 

Szeroki dostęp

Huawei dysponuje siecią 17 lokalnych oraz 3 ogólnopolskich centrów serwisowych. Obok naprawy urządzenia, podczas wizyty możliwe jest spersonalizowanie swojego smartfona przez wygrawerowanie na jego obudowie dowolnego wzoru oraz wydrukowanie zdjęć, znajdujących się w galerii. Wszystko to popijając pyszną kawy.

Serwis… bez wychodzenia z domu

Co jednak, gdy czas nie pozwala na wizytę w serwisie? W przypadku wybranych modeli Huawei, wystarczy zamówić przez stronę internetową lub infolinię kuriera, który odbierze sprzęt, a po naprawie dostarczy go pod wybrany adres. Na terenie Warszawy możliwe jest również zamówienie Service Trucka, czyli Mobilnego Serwisu Huawei, który przyjedzie do Klienta i wykona większość napraw od ręki.

Napraw to sam

Zanim jednak zawieziemy urządzenie do serwisu lub oddamy w ręce kurierowi, warto sprawdzić, czy usterka – na przykład błąd oprogramowania – może zostać naprawiona samodzielnie. W każdym telefonie Huawei zainstalowana jest aplikacja HiCare, która jest pierwszy krokiem do naprawy smartfona. Za jej pomocą można pobrać instrukcje obsługi lub tutoriale, które pomogą w zdiagnozowaniu problemu.

Bezpłatna infolinia Huawei czynna jest przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu: 800 811 110 (z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Na stronie http://consumer.huawei.com/pl/support/ klienci mogą sprawdzić status naprawy telefonu, zamówić wizytę w serwisie lub pobrać instrukcję obsługi.

News Rynek sklepów on-line

W sieci robimy coraz więcej zakupów i oczekujemy, że produkty zakupione przez internet będą tańsze i bardzo często tak jest. Dodatkową formą, która może obniżyć koszt zakupu produktów jest cashback - przeczytaj więcej o tej formie obniżania cen zakupów przez internet. czytaj więcej

News Jak najłatwiej znaleźć pracę? Odpowiadamy!

Znalezienie pracy jest czymś indywidualnym. Wpływa na to wiele czynników, lecz jednym z nich jest na pewno to, jak poszukujemy pracy w dzisiejszych czasach. Jeśli wykorzystujemy do tego Internet, znalezienie pracy z czasem nie powinno być dla nas problemem. Wręcz przeciwnie, powinno stać się czymś prostym, nawet jeśli nie do końca znamy i kumamy rynek pracy. Odnalezienie się w Internetowych ofertach jest bowiem bardzo proste. Dodatkowo możemy monitorować wszystkie ogłoszenia w jednym miejscu. Skutkiem tego znalezienie pracy przez Internet powinno być jedynie kwestią czasu. czytaj więcej

News Outsourcing IT oszczędność i bezpieczeństwo w okresie pandemii

Jak rozsądnie zarządzać firmą w dobie pandemii? Jak już wielu z nas zauważyło ze względu na panujące obostrzenia wiele firm ograniczyło swoją działalność głównie do działań związanych z Internetem. Firmy w większości pracują zdalnie, większość spotkań z kontrahentami odbywa się on-line, a nawet sprawy w takich instytucjach jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych czy Urząd Skarbowy jesteśmy w stanie poprowadzić bez wychodzenia z domu. Czy na chwilę obecną firmy są dobrze przygotowane na całkowitą zmianę modelu działalności na on-line? Jakie rozwiązania należy wdrożyć? Jakie koszty ponieść? Jakie korzyści może przynieść firmie zlecenie części zadań zewnętrznym podmiotom? Czy outsourcing IT to optymalne rozwiązanie na dzień dzisiejszy? Sprawdźmy. czytaj więcej

News Sprawdź, dlaczego telefony na abonament to optymalne rozwiązanie

W największym skrócie: zyskujemy stałe miesięczne koszty, które nie zmienią się podczas trwania umowy, oraz pewność, że usługa będzie świadczona na odpowiednio wysokim poziomie. Nie musimy się także obawiać (jak w przypadku telefonu na kartę), że w trakcie rozmowy lub korzystania z Internetu nagle zabraknie nam środków. czytaj więcej