Huawei MediaPad M5 10
Huawei MediaPad M5 10 Huawei MediaPad M5 10
Huawei

Huawei liderem sprzedaży tabletów w Polsce

23.03.2018
Marka Huawei, która odnosi sukcesy na rynku smartfonów, cieszy się coraz większą popularnością także w segmencie tabletów. Jak wynika z najnowszych danych GfK Polonia, w ostatnim roku Huawei podwoił swoją sprzedaż i został nowym liderem całego segmentu. Firma powinna umocnić swoją pozycję w kolejnych miesiącach za sprawą nowego tabletu Huawei MediaPad M5 10.

Zaprezentowany podczas targów Mobile World Congress w Barcelonie, tablet Huawei MediaPad M5 10 spełnia wszystkie cechy, których pożądają konsumenci. Duży dziesięciocalowy wyświetlacz 2K Ultra Vision z trybem ochrony oczu, system audio wykorzystujący cztery najwyższej jakości głośniki Harman/Kardon™, a do tego pojemna bateria umożliwiająca długi czas pracy na jednym ładowaniu sprawiają, że najnowszy tablet Huawei jest świetnym wyborem dla osób, które chcą mieć pod ręką lekkie multimedialne centrum rozrywki.

Tablet dla relaksu i do praktycznych celów

Wyposażenie Huawei MediaPad M5 10 w rozwiązania zapewniające wysoki komfort podczas m.in. oglądania filmów, słuchania muzyki lub grania wpisuje się w dzisiejsze trendy. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Huawei[1] wynika, że konsumenci korzystają z tabletów, aby przede wszystkim zająć wolny czas i się zrelaksować (ponad 40%). Ale tablet pełni też praktyczne funkcje w podróży. Służy wtedy nie tylko do słuchania muzyki (37%), oglądania filmów (34%) lub czytania (34%), ale też do nawigacji (41%).

Z tego powodu konsumenci - przy wyborze tabletów – coraz większą uwagę skupiają na innych równie przydatnych rozwiązaniach: wbudowanej antenie, która zapewnia mobilny dostęp do wi-fi i szybkiego internetu LTE, bezpiecznym i nowoczesnym oprogramowaniu, mocnej i kompaktowej obudowie, a także na pojemnej baterii oraz pamięci. Coraz większym zainteresowaniem cieszą również urządzenia z ekranami o przekątnej 10”. Obecnia stanowią one największą część polskiego rynku tabletów.

Multimedialne centrum rozrywki

Huawei MediaPad M5 10 w każdym wspomnianym aspekcie oferuje bardzo dobre parametry. Ekran IPS LCD o rozdzielczości 2560 x 1600 (2K Ultra Vision) i przekątnej 10.8” pokrywa hartowane szkło 2.5D. Zaokrąglone na swoich krawędziach zapewnia dużo lepsze doznania wizualne aniżeli standardowe wyświetlacze. Obraz jest krystaliczny, wyraźny i bardzo dobrze odzwierciedla rzeczywiste kolory oraz szczegóły. Z kolei cztery wzmacniacze stereo Smart PA - dostrojone i certyfikowane przez firmę Harman/Kardon™ - zapewniają  czyste, głośne i pozbawione zakłóceń doznania dźwiękowe w przestrzennym zakresie 360 stopni!

Wymierne korzyści wynikają także z innych cech i funkcji Huawei MediaPad M5 10. Wbudowana w tablecie antena obsługuje m.in. pasmo B20, które zapewnia dostęp do szybkiego internetu LTE także w miejszych aglomercjach, np. nadmorskich kurortach lub w górach[2]. Najnowszy system operacyjny Android Oreo oraz oprogramowanie EMUI 8 przy wsparciu pamięci 4 GB RAM zapewniają nie tylko dużą wydajność pracy i wysokie bezpieczeństwo, ale też prostą, intuicyjną obsługę.  Bateria 7 500 mAh umożliwia nawet 12 godzin nieprzerwanego odtwarzania filmów[3]. Urządzenie napędza z kolei jeden z najnowocześniejszych ośmiordzeniowych procesorów - HiSilicon KIRIN 960s. Nowy tablet Huawei ma także tylny i przedni aparat o rozdzielczości 13 MP i 8 MP, czytnik linii papilarnych, port USB typu C oraz pamięć 64 GB, którą można rozbudować o dodatkowe 256 GB za sprawą karty microSD.

Huawei nowym liderem

Bardzo dobre parametry Huawei MediaPad M5 10 w połączeniu z równie wysoką jakością wykonania oraz atrakcyjną ceną powinny znaleźć uznanie wśród nowych fanów marki i zapewnić dalszy rozwój w segmencie tabletów. Już dziś w segmencie tym Huawei, jako nowy lider, ma 29% udziałów. To niemal dwukrotnie więcej niż na przełomie 2016 i 2017 r. Wzrost ten staje się jeszcze bardziej imponujący w zestawieniu z danymi z końca 2015 i 2014 r. Wówczas udział Huawei wyniósł odpowiednio 5% i 0.5%[4].

- Zdobycie pozycji lidera w segmencie tabletów w ciągu trzech lat jest powtórzeniem sukcesu Huawei na rynku smartfonów. I w jednym i w drugim przypadku pracujemy według tej samej zasady: chcemy dostarczać nowoczesne i bardzo dobrze wykonane produkty, które spełniają oczekiwania naszych fanów. Taki jest też nasz Huawei MediaPad M5 10. Oferuje on bardzo dobre parametry i możliwości. Do tego jest stylowy i praktyczny, dzięki czemu powinien być bardzo dobrym wyborem dla wszystkich osób zainteresowanych nowym tabletem – mówi Jefferson Zhang, Dyrektor Zarządzający Huawei CBG Polska.

 

[1] Badanie zostało zrealizowane w dniach 19.04-20.04.2017 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 517 ankiet z osobami w wieku 15-45 lat, które posiadają i używają tablet.

[2] Dotyczy wersji modelu Huawei MediaPad M5 10 LTE.

[3] Na podstawie badań HUAWEI Lab – wersja 10,8”

[4] Źródło: GfK Polonia

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni

Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata

Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażone
w czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej

Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car

DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce

W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.

czytaj więcej

Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile

Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej

Huawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej

Huawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G

Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.
czytaj więcej

Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych

Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcej

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni

Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata

Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażone
w czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej

Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car

DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce

W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.

czytaj więcej

Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile

Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej

Huawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej

Huawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G

Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.
czytaj więcej

Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych

Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcej

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Huawei Udana akcja rekrutacyjna Huawei Polska, wciąż można aplikować

Kilkaset osób zgłosiło swoje kandydatury w akcji rekrutacyjnej dla Huawei Polska, która odbyła się 1 grudnia w 11 miastach w całej Polsce. Kilkadziesiąt z nich pomyślnie przeszło proces kwalifikacji i jeszcze w tym miesiącu dostanie propozycję dołączenia do zespołu Huawei. Firma zamierza zatrudnić w sumie 100 specjalistów sprzedaży, również na stanowiskach menadżerskich. Rekrutacja trwa – osoby zainteresowane ofertą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres huawei@adecco.pl. czytaj więcej

Huawei Huawei prezentuje modele Mate 10 Pro i Mate 10

Podczas światowej prezentacji w Monachium, Huawei zaprezentował długo wyczekiwane najnowsze urządzenia z serii Mate. Nowe modele – Mate 10 i Mate 10 Pro, wyróżniają się na tle oferowanych na rynku rozwiązań, dzięki nowemu procesorowi Kirin 970. To pierwsza mobilna platforma wykorzystującą sztuczną inteligencję. Dzięki niemu oba urządzenia naprawdę rozumieją sposób, w jaki użytkownik komunikuje się ze światem. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej