Huawei

Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

06.08.2018
Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%.

Ostatnie sześć miesięcy było dla Huawei CBG niesamowite, odnotowaliśmy silny wzrost naszego biznesu na wszystkich rynkach i we wszystkich liniach produktowych. Sukces zawdzięczamy naszemu zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oraz, co najważniejsze, naszym klientom. Chcemy koncentrować się na oferowaniu klientom najlepszych na rynku produktów oraz rozwijać zastosowanie sztucznej inteligencji w urządzeniach, usługi w chmurze i ekosystem Huawei – powiedział Richard Yu, Dyrektor Generalny Huawei Consumer Business Group.

 

Na doskonały wynik firmy wpływ miał sukces flagowych serii smartfonów: P20 (ponad 9 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek) oraz Mate 10 (ponad 10 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek), a także popyt na smartfony z serii Nova. Globalna liczba użytkowników smartfonów Nova przekroczyła 50 milionów, a liczba smartfonów dostarczonych na rynek światowy wzrosła o 60% w ujęciu rok do roku. Huawei zanotował też imponujący wzrost w kategorii produktów wearables – 147% w ujęciu rok do roku. Rozwija się także sieć detaliczna marki. Obecnie firma prowadzi ponad 53 000 sklepów i 3 500 sklepów w formie „experience store” na całym świecie. Do końca 2018 r. Huawei planuje jej rozbudowę o kolejne placówki, firma chce otworzyć 10 000 sklepów i 700 „experience store”.

 

Imponująca popularność flagowych i średniej klasy smartfonów Huawei przyczyniły się do wzrostu wartości marki i awansów w prestiżowych rankingach: Huawei znalazło się na 25. pozycji na liście Brand Finance’s Global 500 2018, na 48. pozycji na liście 100 najcenniejszych marek świata BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands oraz na 79. miejscu w rankingu najbardziej wartościowych marek Forbesa Forbes’ Most Valuable Brands list.

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej