Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017 Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei

Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

08.05.2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie.

W pierwszym kwartale 2017 roku Huawei prężnie rozwinął swoją działalność w wielu regionach. Dostawy smartfonów realizowane przez koncern zwiększyły się o ponad 50% w 52 krajach , przy czym w 32 z nich odnotowano wzrost o ponad 100%.

W pierwszym kwartale 2017 roku, dzięki rosnącej rozpoznawalności produktów oraz marki Huawei na świecie, pozycja firmy jako producenta  urządzeń wysokiej klasy umocniła się. Idąc dalej tą drogą, Huawei Consumer Business Group będzie koncentrować się na podniesieniu jakości obsługi klienta oraz budowaniu swojej obecności w kanałach sprzedaży, w obszarze handlu detalicznego, budowania wizerunku, marketingu, usług oraz w innych sektorach.  Będziemy także opracowywać produkty oraz innowacyjne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI). Zapewnią one użytkownikom doświadczenia najwyższej klasy oraz ugruntują pozycję Huawei jako lidera w branży nowych technologii. Firma zyska dzięki temu status kultowej, rozpoznawalnej na całym świecie i uwielbianej przez konsumentów marki technologicznej – powiedział Richard Yu, dyrektor generalny Huawei B.G.

W Chinach i Europie dostawy smartfonów Huawei utrzymały wysoki poziom wzrostu, czyli odpowiednio 20% i 15%. Tymczasem w Azji Południowo-Wschodniej oraz w krajach południowego Pacyfiku dostawy smartfonów zwiększyły się o ponad 70%.

Co więcej, znaczący wzrost osiągnięto w sektorze smartfonów z wyższej półki. Znaczny wpływ na ten wynik miała sprzedaż urządzeń z serii Huawei P9 oraz Huawei Mate 9, co dodatkowo umacnia pozycję Huawei jako marki kojarzonej z urządzeniami najwyższej klasy. W pierwszym kwartale proporcjonalny udział smartfonów klasy średniej lub wyższej (w cenie powyżej 300$) wzrósł o 11% w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku.

Polska ważnym rynkiem

Jeśli chodzi o rynek urządzeń klasy premium (cena powyżej 500$), wg. danych GFK w lutym 2017 roku Huawei osiągnął 9,7% rynku. W Polsce oraz innych 8 krajach, wśród których znalazły się Chiny, Hiszpania, Włochy, Tajlandia, Malezja, Republika Południowej Afryki, udział w tym segmencie sięgnął aż 10%.

Sztandarowy smartfon Huawei P10, który jest obecnie dostępne na ponad 30 rynkach, od dnia premiery zyskuje ogromną popularność wśród konsumentów z całego świata dzięki nadzwyczajnym możliwościom wmontowanego aparatu fotograficznego.

Wzrost na rynku tabletów

Huawei aktywnie działa także na rynku tabletów, gdzie ogólna sprzedaż zdecydowanie spadła. Mimo to, działalność Huawei skupiająca się na tabletach znacząco rozwinęła się zarówno wśród klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych konsumentów. Dzięki udoskonalaniu produktów i rozwijaniu portfolio tabletów Huawei  dlatego odnotowano ponad 70-procentowy wzrost dostaw w ujęciu rok do roku.

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise prezentuje platformę tworzącą fundamenty dla cyfrowego świata

[Warszawa, 14 marca 2019 r.] – Huawei Enterprise Business Group (EBG) zaprezentował platformę cyfrową, którą opracował bazując na wieloletnim doświadczeniu i praktykach w zakresie transformacji cyfrowej. Platforma, której podstawę stanowi chmura, umożliwia organizacjom osiągnięcie synergii biznesowej i sprawnych innowacji poprzez optymalizację integracji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i zgromadzonych danych, budując podstawy cyfrowego świata. Tym samym wspiera ona przedsiębiorst czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise prezentuje platformę tworzącą fundamenty dla cyfrowego świata

[Warszawa, 14 marca 2019 r.] – Huawei Enterprise Business Group (EBG) zaprezentował platformę cyfrową, którą opracował bazując na wieloletnim doświadczeniu i praktykach w zakresie transformacji cyfrowej. Platforma, której podstawę stanowi chmura, umożliwia organizacjom osiągnięcie synergii biznesowej i sprawnych innowacji poprzez optymalizację integracji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i zgromadzonych danych, budując podstawy cyfrowego świata. Tym samym wspiera ona przedsiębiorst czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcej