Wiadomości firmowe

Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018

30.10.2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand.

Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. Marka z sektora ICT awansowała tym samym o dwa miejsca w porównaniu do 2017 roku, a jej wartość wzrosła o 14% i wynosi aktualnie 7,6 mld USD.

 

Huawei jest wiodącym światowym dostawcą infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) oraz inteligentnych urządzeń. Z uwagi na zakres działalności firma jest więc zaangażowana w dostarczanie technologii cyfrowych do klientów indywidualnych oraz biznesowych tworząc tym samym w pełni połączony, inteligentny świat.

 

W erze dynamicznego rozwoju technologicznego w przemyśle rozwiązania takie jak AI, 5G, IoT i cloud computing będą się stawać coraz bardziej istotne. Huawei już teraz stara się dostarczać więcej wartości i tworzyć lepsze doświadczenia dla klientów poprzez integrację AI, inteligentnych urządzeń, sieci i chmury obliczeniowej. Dzięki otwartej współpracy z partnerami ekosystemowymi, firma tworzy trwałą wartość dla swoich klientów, pracując na rzecz wzmocnienia pozycji ludzi, wzbogacenia życia domowego i inspirowania innowacji w różnych organizacjach – powiedział Zhang Hongxi, prezes Działu Marketingu Korporacyjnego Huawei.

 

Działalność operatorska Huawei koncentruje się na rozwiązywaniu problemów klientów, budowaniu sieci All-Cloud z centrami danych w ich rdzeniu dla operatorów na całym świecie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dla domowych sieci szerokopasmowych klasy premium, bezprzewodowych witryn dla wszystkich scenariuszy oraz Mobile Money, Huawei pomaga operatorom wykorzystać potencjał istniejących zasobów sieciowych oraz zoptymalizować doświadczenia klientów w zakresie połączeń i bezpieczeństwa sieci za pomocą cyfrowych systemów usług eksploatacji i konserwacji (O&M). Jednocześnie Huawei przyspiesza komercyjne testy i wdrażanie systemów 5G. Firma współpracuje w tym aspekcie z ponad 50 partnerami biznesowymi na całym świecie.

 

Działalność biznesowa Huawei dostarcza innowacje technologiczne w chmurze, big data, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, komunikacji między przedsiębiorstwami i w innych dziedzinach. Firma tworzy rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego miasta, bankowości wielokanałowej, inteligentnych sieci, transportu i edukacji są wykorzystywane przez kluczowych graczy globalnych. Obecnie 211 organizacji z listy Fortune Global 500 – w tym 48 z listy Fortune 100 – współpracuje z Huawei jako wybranym partnerem w transformacji cyfrowej.

 

Część konsumencka Huawei CBG wykorzystuje swój głęboki wgląd w potrzeby klientów indywidualnych, aby zapewnić doskonałe połączenie technologii i wzornictwa. W tym roku seria P20 po raz kolejny ustanowiła nowe standardy dla telefonów komórkowych, otrzymując entuzjastyczne reakcje konsumentów na całym świecie, mocno umacniając Huawei jako jednego z liderów flagowych telefonów. Ponadto 16 października br. najnowsze produkty z serii Mate zostały zaprezentowane w Londynie. Seria ta oferuje pierwsze telefony, które wykorzystują nowy chipset Huawei Kirin 980. Huawei CBG dostarcza również inne innowacyjne mobilne urządzenia szerokopasmowe i inteligentne urządzenia domowe, oferując cyfrowe doświadczenia dla osób prywatnych i gospodarstw domowych na całym świecie.

 

HUAWEI CLOUD rozwija z kolei innowacje w zakresie infrastruktury chmury obliczeniowej i jest zaangażowany w dostarczanie klientom stabilnych, niezawodnych, bezpiecznych i stale ulepszanych usług chmury obliczeniowej. Firma dostarczyła ponad 120 usług i 60 rozwiązań w 16 kategoriach, a poprzez proponowaną Inclusive AI, zapewnia przystępne, intuicyjne i bezpieczne usługi w zakresie sztucznej inteligencji. Te zaufane, wysokiej jakości produkty zostały przetestowane i zatwierdzone na wielu rynkach, a obecnie są podstawą procesów biznesowych dla wielu klientów. Usługi HUAWEI CLOUD Enterprise Intelligence (EI) znalazły zastosowanie m.in. w branży logistycznej, produkcyjnej, finansowej i internetowej, a model AI + Industry Huawei jest nowym ważnym czynnikiem modernizacji.

Huawei HUAWEI podczas World Internet Conference zademonstrował pierwszy na świecie system 3GPP 5G

Przedkomercyjna wersja systemu HUAWEI – 3GPP 5G – otrzymała wyróżnienie World Leading Internet Scientific and Technological Achievements podczas otwarcia czwartej konferencji World Internet Conference. Działanie nowego rozwiązania zademonstrował w trakcie wydarzenia Eric Xu, prezes rotacyjny firmy Huawei. czytaj więcej

Huawei HUAWEI wskazał 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G

Podczas 8. edycji Global Mobile Broadband Forum w Londynie, HUAWEI zaprezentował 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G, wskazując kierunek rozwoju branży ICT w przyszłości. Przedstawione wnioski zostały opracowane przy pomocy platformy do badań Huawei X Labs, która dokonała analizy rozmaitych aspektów, takich jak zależność przemysłu od technologii 5G, wartość biznesową czy dojrzałość usług. czytaj więcej

Huawei Polscy studenci na warsztatach w centrali HUAWEI w Chinach

10 z 12 laureatów międzynarodowego konkursu „Seeds for the Future” organizowanego przez firmę HUAWEI, w dniach 3-19 listopada wzięło udział w warsztatach technologiczno-kulturalnych w Chinach. Projekt prowadzony jest od 2008 roku (w Polsce od roku 2014) i obejmuje swoim zasięgiem 96 krajów, angażując 20 tys. studentów z ponad 280 uczelni świata. czytaj więcej

Huawei Udana akcja rekrutacyjna Huawei Polska, wciąż można aplikować

Kilkaset osób zgłosiło swoje kandydatury w akcji rekrutacyjnej dla Huawei Polska, która odbyła się 1 grudnia w 11 miastach w całej Polsce. Kilkadziesiąt z nich pomyślnie przeszło proces kwalifikacji i jeszcze w tym miesiącu dostanie propozycję dołączenia do zespołu Huawei. Firma zamierza zatrudnić w sumie 100 specjalistów sprzedaży, również na stanowiskach menadżerskich. Rekrutacja trwa – osoby zainteresowane ofertą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres huawei@adecco.pl. czytaj więcej

Huawei HUAWEI tworzy „układ nerwowy” dla Smart City

We współpracy z globalnymi partnerami, firma HUAWEI pod hasłem „Leading New ICT, Creating a Smart City Nervous System” zaprezentowała podczas Smart City Expo World Congress 2017 (SCEWC) w Barcelonie oraz Global Smart City Summit odbywającego się w trakcie szczytu 16+1 CEE-China w Budapeszcie rozwiązania ICT mające na celu tworzenie inteligentnych miast. Wykorzystanie tych technologii w Smart Cities ma się przyczynić do bezproblemowej współpracy oraz samodzielnego udoskonalania usług dostępnych w takich miastach. czytaj więcej

Huawei Jak usłyszeć przelatujący pocisk… we własnym domu? - MateBook X z systemem Dolby Atmos

Wielu użytkownikom dźwięk z głośników komputera kojarzy się ze słabą jakością i brakiem głębi, wysokich tonów lub basu. Możliwe jest jednak przeżywanie filmowych i muzycznych efektów na poziomie zbliżonym do kinowego i to niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy – w domu, w podróży czy na wakacyjnym wyjeździe w odległym zakątku świata. Pierwszym ultrabookiem, który oferuje doskonałe wrażenia dźwiękowe jest Huawei MateBook X, wyposażony w system Dolby Atmos. czytaj więcej

Huawei Huawei zatrudni 100 specjalistów sprzedaży w całej Polsce

Huawei, globalny producent najwyższej klasy smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, zatrudni w Polsce 100 specjalistów sprzedaży. Rekrutacja rozpocznie się 1 grudnia i będzie prowadzona w 11 miastach. Potrzeby kadrowe firmy rosną wraz z szybkim rozwojem biznesu i coraz mocniejszą pozycją na polskim rynku – po trzech kwartałach tego roku udział Huawei w rynku smartfonów sięgnął już 23%. czytaj więcej

Huawei HUAWEI i Global mobile Suppliers Association dzielą się wiedzą nt. 5G do zastosowań wewnątrz budynku

Firma HUAWEI oraz stowarzyszenie Global mobile Suppliers Association (GSA), założone przez dostawców infrastruktury służącej do budowy sieci telefonii komórkowej, określiły wymagania dla sieci 5G do zastosowań wewnątrz budynku w oficjalnym dokumencie „5G-Oriented Indoor Digitalization Solution White Paper”. Został on przedstawionym podczas ostatniego Global Mobile Broadband Forum (MBBF) 2017. czytaj więcej

Huawei HUAWEI i NTT DOCOMO zaprezentowali holograficzne połączenie video w technologii 5G mmWave CPE

Firma HUAWEI i NTT DOCOMO, największy japoński operator telefonii komórkowej, zaprezentowali pierwszy punkt dostępowy CPE (Customer-premises equipment) w technologii 5G mmWave. Podczas demonstracji nawiązano przy użyciu tej technologii holograficzne połączenie video. czytaj więcej

Huawei Sukces sprzedażowy Huawei MateBook X

Sprzedaż MateBook X, pierwszego ultrabooka w ofercie Huawei, dynamicznie rośnie od chwili sierpniowego debiutu na polskim rynku. We wrześniu br. sprzedaż wzrosła o 55% w stosunku do sierpnia, a w październiku – aż o 65% w stosunku do sierpnia. czytaj więcej

Huawei HUAWEI podczas World Internet Conference zademonstrował pierwszy na świecie system 3GPP 5G

Przedkomercyjna wersja systemu HUAWEI – 3GPP 5G – otrzymała wyróżnienie World Leading Internet Scientific and Technological Achievements podczas otwarcia czwartej konferencji World Internet Conference. Działanie nowego rozwiązania zademonstrował w trakcie wydarzenia Eric Xu, prezes rotacyjny firmy Huawei. czytaj więcej

Huawei HUAWEI wskazał 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G

Podczas 8. edycji Global Mobile Broadband Forum w Londynie, HUAWEI zaprezentował 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G, wskazując kierunek rozwoju branży ICT w przyszłości. Przedstawione wnioski zostały opracowane przy pomocy platformy do badań Huawei X Labs, która dokonała analizy rozmaitych aspektów, takich jak zależność przemysłu od technologii 5G, wartość biznesową czy dojrzałość usług. czytaj więcej

Huawei Polscy studenci na warsztatach w centrali HUAWEI w Chinach

10 z 12 laureatów międzynarodowego konkursu „Seeds for the Future” organizowanego przez firmę HUAWEI, w dniach 3-19 listopada wzięło udział w warsztatach technologiczno-kulturalnych w Chinach. Projekt prowadzony jest od 2008 roku (w Polsce od roku 2014) i obejmuje swoim zasięgiem 96 krajów, angażując 20 tys. studentów z ponad 280 uczelni świata. czytaj więcej

Huawei Udana akcja rekrutacyjna Huawei Polska, wciąż można aplikować

Kilkaset osób zgłosiło swoje kandydatury w akcji rekrutacyjnej dla Huawei Polska, która odbyła się 1 grudnia w 11 miastach w całej Polsce. Kilkadziesiąt z nich pomyślnie przeszło proces kwalifikacji i jeszcze w tym miesiącu dostanie propozycję dołączenia do zespołu Huawei. Firma zamierza zatrudnić w sumie 100 specjalistów sprzedaży, również na stanowiskach menadżerskich. Rekrutacja trwa – osoby zainteresowane ofertą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres huawei@adecco.pl. czytaj więcej

Huawei HUAWEI tworzy „układ nerwowy” dla Smart City

We współpracy z globalnymi partnerami, firma HUAWEI pod hasłem „Leading New ICT, Creating a Smart City Nervous System” zaprezentowała podczas Smart City Expo World Congress 2017 (SCEWC) w Barcelonie oraz Global Smart City Summit odbywającego się w trakcie szczytu 16+1 CEE-China w Budapeszcie rozwiązania ICT mające na celu tworzenie inteligentnych miast. Wykorzystanie tych technologii w Smart Cities ma się przyczynić do bezproblemowej współpracy oraz samodzielnego udoskonalania usług dostępnych w takich miastach. czytaj więcej

Huawei Jak usłyszeć przelatujący pocisk… we własnym domu? - MateBook X z systemem Dolby Atmos

Wielu użytkownikom dźwięk z głośników komputera kojarzy się ze słabą jakością i brakiem głębi, wysokich tonów lub basu. Możliwe jest jednak przeżywanie filmowych i muzycznych efektów na poziomie zbliżonym do kinowego i to niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy – w domu, w podróży czy na wakacyjnym wyjeździe w odległym zakątku świata. Pierwszym ultrabookiem, który oferuje doskonałe wrażenia dźwiękowe jest Huawei MateBook X, wyposażony w system Dolby Atmos. czytaj więcej

Huawei Huawei zatrudni 100 specjalistów sprzedaży w całej Polsce

Huawei, globalny producent najwyższej klasy smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, zatrudni w Polsce 100 specjalistów sprzedaży. Rekrutacja rozpocznie się 1 grudnia i będzie prowadzona w 11 miastach. Potrzeby kadrowe firmy rosną wraz z szybkim rozwojem biznesu i coraz mocniejszą pozycją na polskim rynku – po trzech kwartałach tego roku udział Huawei w rynku smartfonów sięgnął już 23%. czytaj więcej

Huawei HUAWEI i Global mobile Suppliers Association dzielą się wiedzą nt. 5G do zastosowań wewnątrz budynku

Firma HUAWEI oraz stowarzyszenie Global mobile Suppliers Association (GSA), założone przez dostawców infrastruktury służącej do budowy sieci telefonii komórkowej, określiły wymagania dla sieci 5G do zastosowań wewnątrz budynku w oficjalnym dokumencie „5G-Oriented Indoor Digitalization Solution White Paper”. Został on przedstawionym podczas ostatniego Global Mobile Broadband Forum (MBBF) 2017. czytaj więcej

Huawei HUAWEI i NTT DOCOMO zaprezentowali holograficzne połączenie video w technologii 5G mmWave CPE

Firma HUAWEI i NTT DOCOMO, największy japoński operator telefonii komórkowej, zaprezentowali pierwszy punkt dostępowy CPE (Customer-premises equipment) w technologii 5G mmWave. Podczas demonstracji nawiązano przy użyciu tej technologii holograficzne połączenie video. czytaj więcej

Huawei Sukces sprzedażowy Huawei MateBook X

Sprzedaż MateBook X, pierwszego ultrabooka w ofercie Huawei, dynamicznie rośnie od chwili sierpniowego debiutu na polskim rynku. We wrześniu br. sprzedaż wzrosła o 55% w stosunku do sierpnia, a w październiku – aż o 65% w stosunku do sierpnia. czytaj więcej

Huawei Huawei P20 Pro wygrywa tytuł Smartfon roku

Smartfon Huawei z serii P po raz szósty z rzędu został uznany przez EISA (Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych) za najlepszy smartfon dostępny na rynku. Huawei P20 Pro został nagrodzony za wyznaczanie trendów w mobilnej fotografii oraz znakomitą jakość wykonania. To kolejne wyróżnienie dla tego telefonu, po najwyższej w historii ocenie w rankingu DxOMark i nagrodzie EHA. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%. czytaj więcej

Huawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej

Huawei Huawei znów w górę w rankingu „Best Global Brands Report”

Huawei coraz wyżej w rankingu najlepszych światowych marek. W najnowszym raporcie „Best Global Brands Report”, przygotowanym przez globalną firmę doradczą Interbrand, Huawei awansował na 70. miejsce, dwa oczka wyżej niż przed rokiem. To także trzeci wzrostowy rok z rzędu. czytaj więcej