Wiadomości firmowe

Huawei wspiera HAWE Telekom opracowywać zintegrowane rozwiązanie transportowe MS-OTN

04.03.2019
HAWE Telekom i Huawei ogłosiły nawiązanie bliskiej współpracy podczas tegorocznych targów MWC 2019 w Barcelonie dotyczącej rozwoju kompetencji polskiej spółki w zakresie technologii 5G. Obie strony porozumiały się co do możliwości i wyzwań, jakie niosą ze sobą sieci 5G oraz omówiły rozwiązanie ewolucji połączeń ukierunkowanych na zintegrowane sieci transportowe.

 

Założona w 1990 roku firma HAWE Telekom jest wiodącym dostawcą usług sieciowych w zakresie infrastruktury w Polsce. Posiada sieć światłowodową w Polsce o długości ponad 4000 km, liczne styki transgraniczne, a także węzły w Niemczech i Holandii. Ze względu na położenie geograficzne, przez Polskę wiodą najkrótsze trasy telekomunikacyjne łączące Frankfurt nad Menem, będący telekomunikacyjnym sercem Europy, z Chinami, Japonią, Koreą Płd., Kazachstanem i Rosją. Jest to więc strategiczny obszar dla przebiegu światłowodowego Jedwabnego Szlaku XXI wieku. To jeden z kierunków rozwoju międzynarodowego polskiej spółki.

 

W ostatnich latach najwięksi operatorzy zaplanowali i rozpoczęli budowę sieci 5G, co w najbliższej przyszłości będzie skutkowało gwałtownym wzrostem ruchu w szkieletowych sieciach telekomunikacyjnych. . Odpowiadając na takie HAWE Telekom systematycznie zobowiązało się do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń sieciowych, aby wzmocnić swoją pozycję w erze 5G i zbudować ultra szerokopasmowe sieci w celu sprostania gwałtownemu wzrostowi ruchu 5G. Ponadto polska spółka proaktywnie rozwija również usługi sieciowe dla przedsiębiorstw. Firma oferuje też łącza wykorzystywane przez polskie oddziały firm międzynarodowych.

 

W oparciu o model usług i plan rozwoju HAWE Telekom, Huawei zaproponował kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia:

  • transport wszystkich usług MS-OTN – jedna platforma zapewnia różne interfejsy usługowe do łączenia usług od łączy prywatnych o przepustowości 64 kbit/s do usług STM-N TDM oraz od linii prywatnych 10GE Ethernet do leasingu o przepustowości 100 Gbit/s. Jedna sieć obsługuje różne usługi, takie jak prywatne linie korporacyjne, sieci typu backhaul i DCI, maksymalizując wartość sieci.
  • bardzo duża przepustowość łącza – na pojedynczej długości fali można osiągnąć przepustowość 200G. Są to najlepsze osiągane parametry wydajności w branży. Pozwala to na płynną ewolucję do przepływności 400G/600G, co z kolei umożliwia dalszą redukcję kosztów per kanał i łatwe rozwiązywanie problemów związanych ze wzrostem ruchu.
  • prywatną linię premium – najpotężniejszy w branży ASON poprawia dostępność sieci do 99,999%. Ponadto rozwiązanie to zapewnia szyfrowane i niskie opóźnienia w sieciach prywatnych dla klientów VIP. Pozwala to zmaksymalizować wartość sieci poprzez zróżnicowane umowy SLA.

 

HAWE Telekom i Huawei współpracują z powodzeniem od 13 lat. Konsensus w sprawie technologii ewolucji sieci jest podstawą do głębokiej współpracy pomiędzy obiema stronami w przyszłości. Rozwiązania Huawei umożliwiają nam dostarczanie niezawodnych, nowoczesnych usług dla naszych klientów. Ponadto, w oparciu o zintegrowaną platformę transportową usług, HAWE Telekom może rozwijać wiele usług, w tym sieci prywatne dla przedsiębiorstw, sieci typu backhaul 5G oraz połączenia centrów danych. Zmniejsza to nasze koszty inwestycji sieciowych i maksymalizuje wartość sieci – Przemysław Gągała, Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej HAWE Telekom.

 

Huawei dostarcza potężne rozwiązania dla ponad 200 ISP na całym świecie. Dzięki ultra szerokopasmowemu i pełnozakresowemu dostępowi, platforma MS-OTN firmy Huawei pomaga klientom budować wysokiej klasy sieci prywatne o wysokim poziomie bezpieczeństwa, niezawodności i niskich opóźnieniach, co poprawia wartość per-bitową i ułatwia sukces biznesowy – Chen Wenbo, wiceprezes Huawei Enterprise Transmission Network Product Line.

 

***

HUAWEI to światowy lider w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Celem firmy jest zapewnienie wysokiej jakości łączności dla użytkowników na całym świecie. W tym celu firma wspiera rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez prowadzenie z nim dialogu oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami branży. Dzięki wysokim inwestycjom w badania i rozwój oraz strategii zorientowanej na klienta, a także otwartemu partnerstwu, tworzy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne typu end-to-end, umożliwiając klientom przewagę konkurencyjną w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej, sieciowej oraz cloud computingu. Ponad 180 tys. pracowników Huawei jest zaangażowanych w tworzenie nowatorskich rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw oraz użytkowników, które są wykorzystywane w ponad 170 krajach, docierając tym samym do jednej trzeciej populacji świata. Marka Huawei została założona w 1987 roku i w całości jest własnością pracowników.

 

HAWE Telekom świadczy usługi w oparciu o własną Ogólnopolską Sieć Światłowodową HAWE o długości ponad 4 tys. km. Obejmują one sprzedaż i dzierżawę rurociągu teletechnicznego i włókien światłowodowych, usługi transmisji danych, dostępu do sieci Internet, kolokacji oraz usług nadzoru i serwisu sieci.

 

Wśród Klientów HAWE Telekom znajdują się zarówno liderzy rynku telekomunikacyjnego: najwięksi operatorzy krajowi w tym operatorzy sieci telefonii komórkowych oraz operatorzy międzynarodowi jak również liczne firmy z grona lokalnych ISP i CTV. Dzięki wielu światłowodowym stykom transgranicznym, HAWE Telekom jest największym polskim dostawcą usług telekomunikacyjnych na potrzeby tranzytu międzynarodowego.

 

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.huawei.com lub śledź nas na:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.google.com/+Huawei

https://www.youtube.com/Huawei

 

Kontakt dla mediów:

 

Adam Tyszkiewicz

account manager

Multi Communications

e-mail: adam.tyszkiewicz|multipr.pl| |adam.tyszkiewicz|multipr.pl

tel: +48 604 089 930

Piotr Boiwka

junior account executive

Multi Communications

e-mail: piotr.boiwka|multipr.pl| |piotr.boiwka|multipr.pl

tel: +48 728 508 443

 

 

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

News HUAWEI CONNECT 2018 – Huawei chce przyśpieszyć rozwój samochodów autonomicznych

Na konferencji HUAWEI CONNECT 2018 firma Huawei przedstawiła Mobile Data Center. MDC 600 to zintegrowane rozwiązanie sprzętowo-programowe, obejmujące procesory, platformę, system operacyjny i szkielet programistyczny, które będzie wspierać pojazdy autonomiczne. Razem z klientami z branży motoryzacyjnej Huawei chce urzeczywistnić wizję powszechności tego typu samochodów i poprawić ich bezpieczeństwo. System MDC 600 został zaprezentowany w praktyce w Audi Q7. czytaj więcej

News Huawei Enterprise zaprasza na IT Day

Firma Huawei Enterprise organizuje pierwszy warsztat z cyklu IT Day. W jego trakcie uczestnicy będą mieli okazję poznać przekrojową ofertę rozwiązań biznesowych Huawei Enterprise, porozmawiać z ekspertami firmy, a także wziąć udział w dyskusji na temat branży ICT oraz najlepszych praktyk. Spotkanie odbędzie się 27 września w Warszawie w Airport Hotel Okęcie. czytaj więcej

News HAWE Telekom realizuje dla NASK budowę części Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

HAWE Telekom i NASK podpisały umowę na dostawę pięciu łączy transmisji danych dla Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (OSE). W ramach współpracy HAWE Telekom dostarczy łącza do następujących miast: Ełku, Gorzowa Wielkopolskiego, Konina, Olsztyna i Poznania, co stanowi 20% łączy objętych postępowaniem przetargowym. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej