Wiadomości firmowe

Huawei prezentuje AI + Digital Platform

15.10.2018
Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy cyfrowej pozwoli rządom i przedsiębiorstwom przyspieszyć cyfrową transformację i osiągnąć nowy poziom innowacyjności i wzrostu.

Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy cyfrowej pozwoli rządom i przedsiębiorstwom przyspieszyć cyfrową transformację i osiągnąć nowy poziom innowacyjności i wzrostu. Huawei zaprezentował również swoją platformę cyfrową AI + Digital Platform, którą można szeroko stosować w różnych branżach. Firma ogłosiła także partnerstwo z Tianjin Binhai New Area mające na celu stworzenia inteligentnego miasta w oparciu o AI + Digital Platform. Ponadto Huawei uruchomił nowe inteligentne rozwiązanie dla kampusów, które jest wdrażane w obszarze nieruchomości przez Vanke, wiodącego chińskiego dewelopera.

 

Moc platformy przyspiesza cyfrową transformację

Transformacja cyfrowa to złożony proces, który wymaga systematycznego podejścia i konwergencji różnych technologii w celu połączenia świata rzeczywistego i cyfrowego. Huawei chce dostarczać swoim klientom, którzy potrzebują platformy do prowadzenia biznesu, rozwiązanie pozwalające im łączyć różne zastosowania istotne z punktu widzenia danej branży. W ten sposób platforma Huawei służy jako „żyzna gleba”, umożliwiająca rozwój ekosystemu przemysłu i promująca cyfrową transformację w różnych sektorach – powiedział Yan Lida, prezes Huawei Enterprise Business Group.

 

„Platforma cyfrowa + X + Ekosystem” Huawei

Huawei Enterprise Business Group wprowadziła podejście „Platforma cyfrowa + X + Ekosystem”, w ramach którego oferuje klientom długoterminową strategię mającą na celu przyspieszenie transformacji cyfrowej. Na bazie platformy cyfrowej, zostaną zapewnione nowe możliwości ("X"), takie jak AI, IoT, Big Data, bezpieczeństwo, ICP, wideo.

 

Platforma cyfrowa Huawei oferuje trzy podstawowe zalety: jest kompleksowa, otwarta i wspiera przedsiębiorstwa z wielu branż. Wykorzystując możliwości w zakresie opracowanych przez nas układów scalonych, algorytmów matematycznych i architektury, tworzymy wraz z partnerami rozwiązania o szerokim spektrum zastosowań, w tym urządzenia, warstwy IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) oraz SaaS (Software as a Service). Wdrażając tego typu platformy, klienci mogą skoncentrować się na podnoszeniu innowacyjności ich biznesów, nie alokując cennych zasobów w budowę własnych unikalnych platform i możliwości cyfrowych – tłumaczy Lu Qi, prezes działu marketingu i sprzedaży rozwiązań w Huawei Enterprise Business Group.

 

Podczas HUAWEI CONNECT 2018, Huawei Enterprise Business Group przedstawiła zwiększone możliwości swojej platformy cyfrowej, która została zaprojektowana, tak aby pomóc przedsiębiorstwom konkurować i rozwijać się w dzisiejszym szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Możliwości te obejmują m.in.:

  • Wielochmurowość (multi-cloud): FusionStorage 8.0 Huawei jest obecnie jedynym w branży rozwiązaniem, które może zapewnić odpowiedź I/O (czas między wysłaniem sygnału do systemu, a uzyskaniem odpowiedzi) w ciągu 300 mikrosekund, w pełni rozproszoną architekturę bez bramek i niezawodność w trybie active-active. Prywatna chmura Huawei oferuje najwięcej usług w chmurze w warstwie IaaS w branży
  • Urządzenia: Huawei oferuje pierwszy w branży inteligentny moduł akceleracyjny Atlas200, który może w czasie rzeczywistym analizować filmy wideo w formacie HD i advanced smart small cells
  • Ponadto Huawei zaprezentował nowe rozbudowane portfolio rozwiązań w obszarze AI, które pozwala na zintegrowanie charakterystycznych dla danej branży zastosowań sztucznej inteligencji z platformą cyfrową w celu lepszego wsparcia klientów podczas transformacji cyfrowej

 

Huawei AI + Digital Platform pomaga Tianjin Binhai New Area budować Smart City

Wykorzystując ekspertyzę Huawei, dystrykt Tianjin Economic-Technological Development Area (TEDA) zaprojektował i stworzył rozwiązanie oparte na AI „1 + 4 + N” Smart City (czyli jedno centrum, cztery platformy i dodatkowe innowacyjne zastosowania). „1” odnosi się do „City Brain” Intelligent Operations Center (IOC), które umożliwia zbieranie i przetwarzanie przy użyciu AI danych pochodzących z sektora rządowego, przedsiębiorstw i usług dla obywateli za pośrednictwem Internetu i IoT. Zapewnia to potężne możliwości analityczne, które pomogą przekształcić Tianjin Binhai New Area w inteligentne miasto.

 

Rozwiązanie składa się z czterech platform AI, które ściśle współpracują z IOC w celu świadczenia inteligentnych usług:

  • Resident Voices – wykorzystywanie rozpoznawania mowy i technologii semantycznego jej analizowania, które umożliwiają menedżerom miast poznania głosu każdego mieszkańca w celu poznania jego potrzeb
  • Sensing the City – rozpoznawanie obrazu i analiza korelacji w celu zbadania relacji między ludźmi, miejscami, pojazdami i rzeczami w celu budowania harmonijnego współdziałania
  • Resident Care – połączenie pogłębionej wiedzy i analizy korelacji w całym cyklu życia usług w celu wygenerowania spersonalizowanych ofert dla mieszkańców
  • Usługi dla przedsiębiorstw – zastosowanie wielowymiarowej analizy korelacyjnej w celu wyjaśnienia wewnętrznych relacji pomiędzy przemysłami w dystrykcie TEDA, aby dokładnie dopasować i zaplanować dostępność usług potrzebnych w całym cyklu życia przedsiębiorstwa

 

Vanke wdraża nowe rozwiązanie Huawei dla inteligentnego kampusu

W obliczu cyfrowej transformacji inteligentne kampusy będą stymulować rozwój biznesu i przewodzić rozwojowi globalnej konkurencyjności. Budując inteligentne kampusy, przedsiębiorstwa mogą uzyskać bardziej wszechstronne, głębsze i dokładniejsze zrozumienie potrzeb klientów, a także zapewnić im odpowiednie i dostosowane do potrzeb doświadczenia.

 

Huawei wprowadza pierwszy w branży całkowicie cyfrowy projekt pilotażowy kampusu w swoich własnych biurach na całym świecie, który zostanie wdrożony w 172 krajach. Vanke wdraża również rozwiązanie Huawei Smart Campus, aby pomóc w przekształceniu jego podstawowej działalności, tak aby jeszcze lepiej korzystać w branży nieruchomości z innowacji i nowych możliwości. Obie firmy współpracują również przy tworzeniu laboratoriów innowacyjności oraz wspólnie badają i inwestują w nowe zastosowania i modele, aby zbudować ekosystem dla przyszłego rozwoju.

 

Dotychczas 211 firm z listy Fortune Global 500 (w tym 48 firm z listy Fortune Global 100) wybrało Huawei jako swojego partnera w zakresie transformacji cyfrowej.

Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni

Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata

Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażone
w czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej

Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car

DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce

W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.

czytaj więcej

Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile

Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej

Huawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej

Huawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G

Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.
czytaj więcej

Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych

Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcej

Huawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017

Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował  sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.

czytaj więcej

Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni

Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata

Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażone
w czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej

Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car

DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce

W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.

czytaj więcej

Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile

Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej

Huawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej

Huawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G

Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.
czytaj więcej

Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych

Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcej

Huawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017

Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował  sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei prezentuje platformę cyfrową dla miast przyszłości

Podczas tegorocznego Smart City Expo World Congress (SCEWC) w Barcelonie Huawei zaprezentował platformę cyfrową umożliwiającą inteligentny i zrównoważony rozwój smart city. czytaj więcej

Huawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei

Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej