Wiadomości firmowe

Huawei inwestuje w rozwój VR w chmurze

07.05.2019
Shenzhen, 29 kwietnia 2019

Podczas 16. konferencji Huawei Global Analyst Summit (HAS), firma wraz z partnerami biznesowymi zrzeszonymi w ramach VR OpenLab zaprezentowała inicjatywę Dual-G Cloud VR. Zgodnie z jej założeniami, Huawei iLab i X Labs będą wykorzystywane jako ośrodki pełniące role inkubatorów dla dostawców usług, platform i urządzeń końcowych, a także układów scalonych i ekranów.

 

Inicjatywa Dual-G Cloud VR

Wspólny projekt Huawei oraz firm takich jak NVIDIA, BOE, Cyber Cloud, Letin VR, Skyworth VR, Pico, DPVR, iQIY i Growlib, daje szansę zbudowania rozwiązań biznesowych Gigaband i 5G Cloud VR. Ponadto pozwala na zbadanie możliwości w zakresie gigabitowych domowych usług szerokopasmowych i 5G. Dodatkowo inicjatywa ma na celu promowanie ciągłych innowacji w branży, przy jednoczesnym przyspieszeniu komercyjnego wykorzystania VR w chmurze na dużą skalę.

 

Szybki rozwój globalnej branży VR/AR stał się jedną z kluczowych sił napędowych ciągłych innowacji w sektorze ICT. Zgodnie z prognozą IDC, wartość globalnego rynku AR/VR przekroczy w 2019 r. poziom 20,4 mld USD, a łączne roczne tempo wzrostu pozostanie na poziomie 69,6% przez następne trzy lata.

 

VR OpenLab

Już podczas Global Ultra-Broadband Forum 2017 Huawei wraz z partnerami oficjalnie uruchomił plan współpracy VR OpenLab, który zakładał m.in. promowanie innowacji oraz zbudowanie kompletnego ekosystemu VR w chmurze. Po ponad roku prac firmom udało się stworzyć ekosystem VR w chmurze, który obejmuje całą branżę, w tym innowacyjną platformę renderowania, platformę agregacji treści oraz urządzenie do VR w chmurze typu all-in-one. Ponadto, China Mobile Fujian, China Telecom i inni operatorzy rozpoczęli komercyjne testy wykorzystania VR w chmurze.

 

W wyniki wspólnych działań partnerów branżowych i globalnych operatorów, VR w chmurze to już nie tylko koncepcje, ale prawdziwe aplikacje i rozwiązania biznesowe – powiedział Richard Jin, prezes Huawei Transmission & Access Product Line.

 

Trzy obszary aktywności

Huawei będzie współpracować z partnerami z VR OpenLab w celu wprowadzania innowacji opartych na Cloud VR. W obszarze B2B, firmy chcą położyć nacisk na inkubację biznesową w sektorach takich jak film, edukacja i opieka zdrowotna oraz umożliwienie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw poprzez VR. W ramach rozwiązań konsumenckich podejmowane aktywności obejmą portale społecznościowe, za pośrednictwem których użytkownicy będą mieli możliwość korzystania z wysokiej jakości usług VR, a także obszary takie jak edukacja, kino domowe czy webcasting.

 

 

W oparciu o plan działania VR OpenLab, wszystkie firmy będą współpracować w celu pozyskania 100 000 użytkowników VR w chmurze w 2019 r.

 

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

Wiadomości firmowe Career Expo 2019: C.H. Robinson na wrocławskich targach pracy

Wydarzenie odbędzie się w dniach 22 i 23 października na terenie Stadionu Wrocław i zgromadzi blisko stu wystawców z różnych branż. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej