Wiadomości firmowe

Huawei i cyberbezpieczeństwo

07.02.2019
Tonny Bao, Dyrektor Zarządzający Huawei Polska, podczas dzisiejszego spotkania z mediami, zaprezentował podejście firmy do kwestii cyberbezpieczeństwa, a także wkład Huawei w polską gospodarkę. CEO ogłosił również utworzenie centrum badawczo-rozwojowego (R&D) w Warszawie w 2019 roku, a także inne inwestycje, na które firma planuje wydać 2 mld zł w ciągu najbliższych 3 lat.

Inwestycje w Polsce

Nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe odpowiedzialne będzie za opracowywanie oprogramowania dla urządzeń mobilnych i innych rozwiązań stosowanych w produktach firmy wykorzystywanych na całym świecie. Huawei w ciągu 3 lat zatrudni w nim od 300 do 500 specjalistów.

 

Wśród planowanych przez Huawei inwestycji jest także utworzenie w bieżącym roku Centrum Technicznego w Katowicach.

 

Tonny Bao ogłosił również gotowość Huawei do wsparcia polskiego rządu i współpracy z operatorami w tworzeniu Centrum Transparentności i Cyberbezpieczeństwa, którego celem byłoby podniesienie zdolności w obszarze zapewnienia niezbędnego poziomu cyberbezpieczeństwa sieci nowych generacji.

 

Technologia 5G Huawei wyprzedza konkurencję o około 12-18 miesięcy

Huawei podpisał umowy na rozwój sieci 5G z ponad 30 krajami. 18 z nich to kraje europejskie, w tym m. in. Anglia, Niemcy, Włochy, Portugalia i Finlandia. Firma dostarczyła także ponad 25 000 stacji bazowych dla swoich klientów.

 

Aktywny udział Huawei w rozbudowie 5G w Polsce, zapewni wymierny i niezwykle pozytywny wpływ, a w konsekwencji przyczyni się do przyspieszenia procesu transformacji cyfrowej kraju. Z kolei ewentualne wykluczenie Huawei może pociągnąć za sobą znaczne koszty i opóźnienia w procesie wdrażania nowej technologii.

 

Huawei jest firmą prywatną, której właścicielami są wyłącznie jej pracownicy. Przez 30 lat z rozwiązań firmy korzystało i nadal korzysta ponad 3 miliardy klientów w przeszło 170 krajach na całym świecie. Co istotne, operatorzy korzystający ze sprzętu Huawei nigdy nie zgłaszali poważnych incydentów związanych z bezpieczeństwem.

 

Znaczenie Polski dla Huawei

Polska jest jednym z priorytetowych krajów dla Huawei, a równocześnie ważnym rynkiem w obszarze B2B i B2C. Dotyczy to wszystkich rynków zbytu: konsumentów, przedsiębiorstw i operatorów. Przez ostatnie trzy lata Huawei zapłacił w Polsce 630 milionów złotych podatków, w tym 250 milionów złotych w samym 2018 roku. W tym samym czasie bezpośrednie zakupy dokonane przez Huawei wyniosły 800 milionów złotych, w tym 360 milionów złotych wyłącznie w 2018 roku.

Ponadto, w 2008 roku, Huawei utworzył w Polsce regionalną siedzibę, zarządzającą operacjami w 28 krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii (CEE&Nordic Region). Obecnie firma zatrudnia w Polsce blisko 1000 osób, a pośrednio tworzy łącznie ponad 3000 miejsc pracy.

 

***

HUAWEI to światowy lider w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Celem firmy jest zapewnienie wysokiej jakości łączności dla użytkowników na całym świecie. W tym celu firma wspiera rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez prowadzenie z nim dialogu oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami branży. Dzięki wysokim inwestycjom w badania i rozwój oraz strategii zorientowanej na klienta, a także otwartemu partnerstwu, tworzy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne typu end-to-end, umożliwiając klientom przewagę konkurencyjną w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej, sieciowej oraz cloud computingu. Ponad 180 tys. pracowników Huawei jest zaangażowanych w tworzenie nowatorskich rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw oraz użytkowników, które są wykorzystywane w ponad 170 krajach, docierając tym samym do jednej trzeciej populacji świata. Marka Huawei została założona w 1987 roku i w całości jest własnością pracowników.

 

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.huawei.com lub śledź nas na:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.google.com/+Huawei

https://www.youtube.com/Huawei

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Adam Tyszkiewicz

account manager

Multi Communications

e-mail: adam.tyszkiewicz|multipr.pl| |adam.tyszkiewicz|multipr.pl

tel: +48 604 089 930

Piotr Boiwka

junior account executive

Multi Communications

e-mail: piotr.boiwka|multipr.pl| |piotr.boiwka|multipr.pl

tel: +48 728 508 443

 

 

 

 

 

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej

Huawei Huawei podpisało z China Unicom umowę o strategicznym partnerstwie 5G

Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Szanghaju (MWC Shanghai) firmy China Unicom i Huawei zawarły porozumienie o partnerstwie strategicznym w obszarze 5G. W wydarzeniu wzięli udział Shao Guanglu, wiceprezes China Unicom Group, oraz Ryan Ding, dyrektor wykonawczy Huawei i prezes Huawei Carrier Business Group. Huawei i China Unicom skoncentrują się na weryfikacji technicznej E2E 5G, współpracy z partnerami w branży wertykalnej, budowaniu ekosystemu 5G oraz integracji i promocji usług dla sieci nowej generacji. czytaj więcej

Huawei Firmy Huawei i Audi podpisały porozumienie dotyczące współpracy w zakresie inteligentnych pojazdów

Firma Huawei podpisała w Berlinie porozumienie o współpracy z niemieckim producentem samochodów Audi. Dotyczy ona rozwoju inteligentnych pojazdów połączonych z siecią. Umowa stanowi część szeroko zakrojonego partnerstwa między przedsiębiorstwami z obu krajów, zainicjowanego przez premiera Chin Li Keqiang i kanclerz Niemiec Angelę Merkel. czytaj więcej