Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Badania miały na celu pokazanie którym markom produktów i usług skierowanych do biznesu najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy. W badaniu wzięło udział ponad 4,5 tysiąca ankietowanych, którzy proszeni byli o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. Wymienionych zostało łącznie ponad 200 znanych sobie i cenionych marek w 26 kategoriach produktów i usług.
- Zdobycie tytułu Marka Godna Zaufania w kategorii „Operator telekomunikacyjny” jest dla nas dużym wyróżnieniem, tym bardziej, że przyznane zostało przez samych przedsiębiorców, korzystających z nowych technologii każdego dnia. Chcemy, żeby klienci wiedzieli i czuli, że otrzymują najlepsze jakościowo usługi w Polsce. W T‑Mobile użytkownicy znajdą rozwiązania spełniające ich potrzeby, niezależnie od wielkości firmy czy profilu ich działalności. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię, aby nasi użytkownicy mieli poczucie, że wybrali najlepszą sieć w Polsce – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile Polska.
Kolejnym potwierdzeniem, że T-Mobile świadczy najwyższa jakość usług głosowych i transmisji danych są testy wykonywane przez znany portal Speedtest.pl. W rankingu za rok 2018 T‑Mobile zajął pierwsze miejsce w obu kategoriach: wśród dostawców internetu mobilnego oraz dostawców mobilnych usług sieciowych w technologii LTE. Ponadto od kilku lat firma uzyskuje najwyższą ocenę w badaniach jakości sieci realizowanych przez niezależną firmę P3 Communications.
News Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej