News

Szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T‑Mobile

07.11.2017
Od miesięcy intensywnie pracujemy nad zwiększeniem zadowolenia klientów z naszej obsługi telefonicznej i z prawdziwą przyjemnością notujemy poprawę kilku kluczowych wskaźników:

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

- średnia odebranych połączeń jest o 12 punktów procentowych większa niż rok temu
- czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest o 10% krótszy niż przed rokiem, a aż o blisko 30% krótszy niż w okresie wakacyjnym
- wskaźnik ICCA (badający satysfakcję klienta po kontakcie z siłami obsługi i sprzedaży) poprawiliśmy dla Biura Obsługi Abonenta od okresu wakacyjnego o 10% a w październiku zanotowaliśmy najlepszy wynik w roku.

Przed weekendem uruchomiliśmy w naszym telefonicznym biurze obsługi nowy IVR, który przygotowywaliśmy wraz z grupą klientów. Mieli oni wpływ nie tylko na treść komunikatów, ale też decydowali o funkcjonalnościach, a także wybrali głos nowej lektorki :). Mocno uprościliśmy drzewo wyboru, które teraz składa się tylko z 5 opcji. Zlikwidowaliśmy też wszystkie dodatkowe komunikaty głosowe. Czas potrzebny na wybór właściwego tematu rozmowy poprzednio wynosił średnio prawie 2,5 minuty. Teraz wystarczy nieco ponad 20 sekund.

Pierwsze dni pokazują, że nowy system bardzo spodobał się klientom, którzy zauważyli zmiany i docenili zwłaszcza prostotę nowego systemu. Zgodnie z przekazanymi nam sugestiami, rozbudujemy część samoobsługową o najczęściej wybierane elementy.

Mamy też w planach na najbliższe tygodnie uruchomienie wyjątkowo wygodnej funkcjonalności. Choć nam też bardzo podobają się melodyjki, które odgrywane są w czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem uznaliśmy, że można ten czas wykorzystać lepiej :). Dlatego, jeśli dzwoniących do naszego Biura Obsługi Abonenta będzie nieco więcej niż zwykle, system przekaże informację o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem i zaproponuje, skorzystanie z opcji oddzwonienia.

Systematycznie rozwijamy także naszą aplikację Mój T‑Mobile, która wzbogaciła się w ostatnich miesiącach o całą listę funkcjonalności. Dodaliśmy, m.in., płatności on-line, listę faktur z 12 miesięcy wstecz, mapę salonów itd. Z dużą satysfakcją zaobserwowaliśmy, że na przestrzeni ostatniego roku liczba użytkowników którzy korzystają z naszej aplikacji wzrosła dwukrotnie.

Pod hasłem „frontline first”, które oznacza naszą strategiczną koncentrację na siłach obsługi klienta, zrealizowaliśmy już mnóstwo większych i mniejszych pomysłów i inicjatyw. Otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów, do pierwszej linii obsługi zatrudniliśmy kilkaset osób. Wiele wysiłku włożyliśmy, by najlepsza sieć oznaczała nie tylko infrastrukturę i ofertę, ale także najlepsze doświadczenie klienta.

T-Mobile T‑Mobile Bieg na Piątkę – każdy kilometr ma podwójną wartość

Tradycją stało się, że finał akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, odbywa się podczas wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego biegaczy oraz amatorów zdrowego trybu życia. Tym wydarzeniem jest PZU Maraton Warszawski oraz towarzyszący mu bieg na 5 km, który w tym roku będzie nosił nazwę T‑Mobile Bieg na Piątkę. Impreza, łącząca siły dwóch największych akcji społecznych - T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami oraz #BiegamDobrze - będzie doskonałą okazja do tego żeby pomagać innym… ze zdwojoną siłą. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile dostarczy system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB IoT

T‑Mobile Polska we współpracy z firmą ABARO wdraża dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A kompletny system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB-IoT. Dzięki nowemu rozwiązaniu Geotermia stanie się tym samym pierwszą w Polsce siecią ciepłowniczą w której zdalny odczyt w całości oparty zostanie o najnowocześniejszą technologię transmisji NB IoT. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej

Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcej

T-Mobile Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych

Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska podpisał umowę, na mocy której T‑Mobile będzie świadczył usługi na łączach światłowodowych Orange. czytaj więcej

T-Mobile „Jeśli Wiesz Co Chcę Powiedzieć…” w nowej aranżacji sygnowanej T‑Mobile Electronic Beats POWROTY zabrzmi na zamku w Kazimierzu Dolnym

Rok 2018 jest dla T‑Mobile szczególny pod wieloma względami. Firma pomyślnie realizuje kolejne inicjatywy, odzyskuje klientów i cieszy się rosnącym ich zaufaniem. By to uczcić, Operator przygotował szereg działań: jedno z nich – muzyczny projekt „POWROTY” doczekał się właśnie drugiej odsłony. Podjęły przy nim współpracę dwie niezwykłe kobiety i sceniczne osobowości - NOSOWSKA i ZAMILSKA, które wystąpią też na specjalnym koncercie podczas tegorocznego festiwalu Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. czytaj więcej

T-Mobile Wakacyjne prace optymalizujące sieć T‑Mobile

Kilka dni temu SpeedTest.pl opublikował wyniki comiesięcznego rankingu prędkości mobilnego Internetu. Po raz kolejny T‑Mobile Polska zajął pierwsze lokaty zarówno dla pomiarów wykonanych w technologii LTE, jak i tych w 3G/LTE. czytaj więcej

News T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami zmienia jakość wypoczynku

Od 7 do 15 lipca na plaży w Kołobrzegu oraz od 20 do 22 lipca na plaży w Ustce staną strefy akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Będą to miejsca, w którym energia uwalniana podczas aktywnego wypoczynku, zamieni się w realną pomoc dla niepełnosprawnych dzieci. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchamia nowe nadajniki w popularnych lokalizacjach turystycznych w Polsce

Wakacje mają to do siebie, że popularne kurorty w całej Polsce będą pękać w szwach, a stacje bazowe sieci telekomunikacyjnych zanotują wzmożony ruch. Dobrze, gdy w czasie urlopu można odpocząć od świata, ale nie oszukujmy się: instastories z plaży, albo YouTube’owa playlista „Przy ognisku” to jest prawdziwy „must have”. czytaj więcej

T-Mobile Apple Watch Series 3 już od dziś dostępny dla klientów T‑Mobile

Począwszy od dziś, 28 czerwca 2018 r., w ofercie T‑Mobile dostępny będzie Apple Watch Series 3 – wspaniały towarzysz prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia. Urządzenie będzie oferowane w zestawach z iPhone’ami 7, 8 i X oraz samodzielnie w wybranych sklepach T‑Mobile. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Bieg na Piątkę – każdy kilometr ma podwójną wartość

Tradycją stało się, że finał akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, odbywa się podczas wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego biegaczy oraz amatorów zdrowego trybu życia. Tym wydarzeniem jest PZU Maraton Warszawski oraz towarzyszący mu bieg na 5 km, który w tym roku będzie nosił nazwę T‑Mobile Bieg na Piątkę. Impreza, łącząca siły dwóch największych akcji społecznych - T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami oraz #BiegamDobrze - będzie doskonałą okazja do tego żeby pomagać innym… ze zdwojoną siłą. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile dostarczy system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB IoT

T‑Mobile Polska we współpracy z firmą ABARO wdraża dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A kompletny system automatycznego odczytu ciepłomierzy oparty na technologii NB-IoT. Dzięki nowemu rozwiązaniu Geotermia stanie się tym samym pierwszą w Polsce siecią ciepłowniczą w której zdalny odczyt w całości oparty zostanie o najnowocześniejszą technologię transmisji NB IoT. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile zaprasza klientów do uczestnictwa w otwartych beta-testach nowej aplikacji mobilnej

Od dziś, 24 lipca 2018 r. T‑Mobile udostępnia wersję beta swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile do otwartych testów. W pierwszej kolejności zaprasza do nich swoich klientów abonamentowych, użytkowników systemu Android. czytaj więcej

T-Mobile Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych

Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska podpisał umowę, na mocy której T‑Mobile będzie świadczył usługi na łączach światłowodowych Orange. czytaj więcej

T-Mobile „Jeśli Wiesz Co Chcę Powiedzieć…” w nowej aranżacji sygnowanej T‑Mobile Electronic Beats POWROTY zabrzmi na zamku w Kazimierzu Dolnym

Rok 2018 jest dla T‑Mobile szczególny pod wieloma względami. Firma pomyślnie realizuje kolejne inicjatywy, odzyskuje klientów i cieszy się rosnącym ich zaufaniem. By to uczcić, Operator przygotował szereg działań: jedno z nich – muzyczny projekt „POWROTY” doczekał się właśnie drugiej odsłony. Podjęły przy nim współpracę dwie niezwykłe kobiety i sceniczne osobowości - NOSOWSKA i ZAMILSKA, które wystąpią też na specjalnym koncercie podczas tegorocznego festiwalu Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. czytaj więcej

T-Mobile Wakacyjne prace optymalizujące sieć T‑Mobile

Kilka dni temu SpeedTest.pl opublikował wyniki comiesięcznego rankingu prędkości mobilnego Internetu. Po raz kolejny T‑Mobile Polska zajął pierwsze lokaty zarówno dla pomiarów wykonanych w technologii LTE, jak i tych w 3G/LTE. czytaj więcej

News T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami zmienia jakość wypoczynku

Od 7 do 15 lipca na plaży w Kołobrzegu oraz od 20 do 22 lipca na plaży w Ustce staną strefy akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Będą to miejsca, w którym energia uwalniana podczas aktywnego wypoczynku, zamieni się w realną pomoc dla niepełnosprawnych dzieci. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchamia nowe nadajniki w popularnych lokalizacjach turystycznych w Polsce

Wakacje mają to do siebie, że popularne kurorty w całej Polsce będą pękać w szwach, a stacje bazowe sieci telekomunikacyjnych zanotują wzmożony ruch. Dobrze, gdy w czasie urlopu można odpocząć od świata, ale nie oszukujmy się: instastories z plaży, albo YouTube’owa playlista „Przy ognisku” to jest prawdziwy „must have”. czytaj więcej

T-Mobile Apple Watch Series 3 już od dziś dostępny dla klientów T‑Mobile

Począwszy od dziś, 28 czerwca 2018 r., w ofercie T‑Mobile dostępny będzie Apple Watch Series 3 – wspaniały towarzysz prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia. Urządzenie będzie oferowane w zestawach z iPhone’ami 7, 8 i X oraz samodzielnie w wybranych sklepach T‑Mobile. czytaj więcej