News

Szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T‑Mobile

07.11.2017
Od miesięcy intensywnie pracujemy nad zwiększeniem zadowolenia klientów z naszej obsługi telefonicznej i z prawdziwą przyjemnością notujemy poprawę kilku kluczowych wskaźników:

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

- średnia odebranych połączeń jest o 12 punktów procentowych większa niż rok temu
- czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest o 10% krótszy niż przed rokiem, a aż o blisko 30% krótszy niż w okresie wakacyjnym
- wskaźnik ICCA (badający satysfakcję klienta po kontakcie z siłami obsługi i sprzedaży) poprawiliśmy dla Biura Obsługi Abonenta od okresu wakacyjnego o 10% a w październiku zanotowaliśmy najlepszy wynik w roku.

Przed weekendem uruchomiliśmy w naszym telefonicznym biurze obsługi nowy IVR, który przygotowywaliśmy wraz z grupą klientów. Mieli oni wpływ nie tylko na treść komunikatów, ale też decydowali o funkcjonalnościach, a także wybrali głos nowej lektorki :). Mocno uprościliśmy drzewo wyboru, które teraz składa się tylko z 5 opcji. Zlikwidowaliśmy też wszystkie dodatkowe komunikaty głosowe. Czas potrzebny na wybór właściwego tematu rozmowy poprzednio wynosił średnio prawie 2,5 minuty. Teraz wystarczy nieco ponad 20 sekund.

Pierwsze dni pokazują, że nowy system bardzo spodobał się klientom, którzy zauważyli zmiany i docenili zwłaszcza prostotę nowego systemu. Zgodnie z przekazanymi nam sugestiami, rozbudujemy część samoobsługową o najczęściej wybierane elementy.

Mamy też w planach na najbliższe tygodnie uruchomienie wyjątkowo wygodnej funkcjonalności. Choć nam też bardzo podobają się melodyjki, które odgrywane są w czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem uznaliśmy, że można ten czas wykorzystać lepiej :). Dlatego, jeśli dzwoniących do naszego Biura Obsługi Abonenta będzie nieco więcej niż zwykle, system przekaże informację o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem i zaproponuje, skorzystanie z opcji oddzwonienia.

Systematycznie rozwijamy także naszą aplikację Mój T‑Mobile, która wzbogaciła się w ostatnich miesiącach o całą listę funkcjonalności. Dodaliśmy, m.in., płatności on-line, listę faktur z 12 miesięcy wstecz, mapę salonów itd. Z dużą satysfakcją zaobserwowaliśmy, że na przestrzeni ostatniego roku liczba użytkowników którzy korzystają z naszej aplikacji wzrosła dwukrotnie.

Pod hasłem „frontline first”, które oznacza naszą strategiczną koncentrację na siłach obsługi klienta, zrealizowaliśmy już mnóstwo większych i mniejszych pomysłów i inicjatyw. Otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów, do pierwszej linii obsługi zatrudniliśmy kilkaset osób. Wiele wysiłku włożyliśmy, by najlepsza sieć oznaczała nie tylko infrastrukturę i ofertę, ale także najlepsze doświadczenie klienta.

T-Mobile T-Mobile Polska zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera

T‑Mobile zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera. Kolejne 450 tysięcy gospodarstw domowych znajdzie się w zasięgu oferty stacjonarnej T‑Mobile do 2020 roku. czytaj więcej

T-Mobile Nowy Członek Zarządu ds. Finansowych w T-Systems Polska

Od 1 października br. Daniel Walczuk, obecnie dyrektor ds. Kontrolingu w T‑Mobile, dołączy do Zarządu T-Systems obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. czytaj więcej

T-Mobile Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile

Wspólnie z Fundacją CoderDojo rozpoczęliśmy nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile. Inicjatywa, która skierowana jest do organizacji pozarządowych oraz aktywistów, służy popularyzacji wykorzystywania nowych technologii w edukacji. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać pomysły na wykorzystanie techniki druku 3D. czytaj więcej

T-Mobile Sony Xperia XZ3 w przedsprzedaży już w T‑Mobile

Od 7 września rozpoczęła się przedsprzedaż najnowszego flagowca od Sony – Xperia XZ3. Długo oczekiwany smartfon, skrojony pod potrzeby miłośników cyfrowej rozrywki, będzie można otrzymać wraz z taryfami w najlepszej sieci T‑Mobile i przy okazji wziąć udział w beta testach najnowszej serii kultowej gry Call of Duty. czytaj więcej

T-Mobile Gotowi na powrót do szkoły w dobrym stylu: smartfony i tablety w najlepszych cenach w T‑Mobile

Jak co roku, po leniwych wakacjach, przychodzi gorący okres w życiu każdej rodziny - czas na skompletowanie pomocy naukowych oraz często decyzja o zakupie pierwszego komputera lub tabletu. Wybór jest ogromny, ale na szczęście z odsieczą przychodzi T‑Mobile, który wprowadza właśnie do swojej oferty laptopy i tablety w zestawach z Internetem w najlepszej sieci. czytaj więcej

News T‑Mobile prezentuje najbardziej elastyczną ofertę dla rodzin

Począwszy od 30 sierpnia 2018r. T‑Mobile wprowadzi nową propozycję skierowaną do rodzin. Nowatorski mechanizm pozwoli dołączać do umowy przez całość jej trwania kolejne karty i dzięki temu uzyskiwać atrakcyjne rabaty. Wraz ze startem oferty ruszy ogólnopolska kampania reklamowa. czytaj więcej

T-Mobile Huawei Mate 20 Lite z inteligentną wagą w przedsprzedaży T‑Mobile

Fani nowinek technologicznych jak co roku czekają z wypiekami na twarzy na jesień – oraz zaplanowane na ten czas premiery nowych flagowców na rynku smartfonów. W tym roku jesień przychodzi wcześniej, ponieważ już dziś, 27 sierpnia, w T‑Mobile rusza przedsprzedaż oczekiwanego Huawei Mate 20 Lite, który jeszcze przed premierą skradł serca testerów, ekspertów i mediów. czytaj więcej

T-Mobile Spoty zachęcające do włączenia się w szóstą edycję akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami z tłumaczeniem na język migowy

Akcja T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami skierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów, niezależnie od sieci z której korzystają. Biorą w niej udział wszyscy, którzy dzięki swojej aktywności fizycznej, pokonując kilometry, realizują wspólny cel i tym samym sprawiają, że kolejne środki pieniężne trafiają do najbardziej potrzebujących. A walczymy już o 6. milion :) W tym roku po raz pierwszy komunikację o projekcie i zasadach włączenia do niego przygotowano również do osób głuchych. Spoty telewizyjne, zachęcające do włączenia się do wspólnego pomagania, tłumaczone są na język migowy czytaj więcej

T-Mobile Darmowe gigabajty i minimum 30 dni po doładowaniu w nowej ofercie T‑Mobile na kartę

Nowa oferta „Darmowe GB po doładowaniu” od T‑Mobile to idealna propozycja dla tych, którzy chcą swobodnie korzystać z internetu bez konieczności ciągłego doładowywania karty. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera

T‑Mobile zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera. Kolejne 450 tysięcy gospodarstw domowych znajdzie się w zasięgu oferty stacjonarnej T‑Mobile do 2020 roku. czytaj więcej

T-Mobile Nowy Członek Zarządu ds. Finansowych w T-Systems Polska

Od 1 października br. Daniel Walczuk, obecnie dyrektor ds. Kontrolingu w T‑Mobile, dołączy do Zarządu T-Systems obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. czytaj więcej

T-Mobile Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile

Wspólnie z Fundacją CoderDojo rozpoczęliśmy nabór wniosków w II edycji programu Fajne Granty T‑Mobile. Inicjatywa, która skierowana jest do organizacji pozarządowych oraz aktywistów, służy popularyzacji wykorzystywania nowych technologii w edukacji. W tym roku uczestnicy mogą zgłaszać pomysły na wykorzystanie techniki druku 3D. czytaj więcej

T-Mobile Sony Xperia XZ3 w przedsprzedaży już w T‑Mobile

Od 7 września rozpoczęła się przedsprzedaż najnowszego flagowca od Sony – Xperia XZ3. Długo oczekiwany smartfon, skrojony pod potrzeby miłośników cyfrowej rozrywki, będzie można otrzymać wraz z taryfami w najlepszej sieci T‑Mobile i przy okazji wziąć udział w beta testach najnowszej serii kultowej gry Call of Duty. czytaj więcej

T-Mobile Gotowi na powrót do szkoły w dobrym stylu: smartfony i tablety w najlepszych cenach w T‑Mobile

Jak co roku, po leniwych wakacjach, przychodzi gorący okres w życiu każdej rodziny - czas na skompletowanie pomocy naukowych oraz często decyzja o zakupie pierwszego komputera lub tabletu. Wybór jest ogromny, ale na szczęście z odsieczą przychodzi T‑Mobile, który wprowadza właśnie do swojej oferty laptopy i tablety w zestawach z Internetem w najlepszej sieci. czytaj więcej

News T‑Mobile prezentuje najbardziej elastyczną ofertę dla rodzin

Począwszy od 30 sierpnia 2018r. T‑Mobile wprowadzi nową propozycję skierowaną do rodzin. Nowatorski mechanizm pozwoli dołączać do umowy przez całość jej trwania kolejne karty i dzięki temu uzyskiwać atrakcyjne rabaty. Wraz ze startem oferty ruszy ogólnopolska kampania reklamowa. czytaj więcej

T-Mobile Huawei Mate 20 Lite z inteligentną wagą w przedsprzedaży T‑Mobile

Fani nowinek technologicznych jak co roku czekają z wypiekami na twarzy na jesień – oraz zaplanowane na ten czas premiery nowych flagowców na rynku smartfonów. W tym roku jesień przychodzi wcześniej, ponieważ już dziś, 27 sierpnia, w T‑Mobile rusza przedsprzedaż oczekiwanego Huawei Mate 20 Lite, który jeszcze przed premierą skradł serca testerów, ekspertów i mediów. czytaj więcej

T-Mobile Spoty zachęcające do włączenia się w szóstą edycję akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami z tłumaczeniem na język migowy

Akcja T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami skierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów, niezależnie od sieci z której korzystają. Biorą w niej udział wszyscy, którzy dzięki swojej aktywności fizycznej, pokonując kilometry, realizują wspólny cel i tym samym sprawiają, że kolejne środki pieniężne trafiają do najbardziej potrzebujących. A walczymy już o 6. milion :) W tym roku po raz pierwszy komunikację o projekcie i zasadach włączenia do niego przygotowano również do osób głuchych. Spoty telewizyjne, zachęcające do włączenia się do wspólnego pomagania, tłumaczone są na język migowy czytaj więcej

T-Mobile Darmowe gigabajty i minimum 30 dni po doładowaniu w nowej ofercie T‑Mobile na kartę

Nowa oferta „Darmowe GB po doładowaniu” od T‑Mobile to idealna propozycja dla tych, którzy chcą swobodnie korzystać z internetu bez konieczności ciągłego doładowywania karty. czytaj więcej