Huawei kampania #AddictedToYou
News

Smartfon wygra z telewizorem, ale nie z przyjaciółmi

12.02.2018
Dwie trzecie Polaków jest gotowych zrezygnować z oglądania telewizji dla smartfona, nieco więcej, prawie trzy czwarte, z jedzenia słodyczy. Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei, pokazuje jednak, że dla znakomitej większości z nas smartfon schodzi na drugi plan, gdy stawką są bezpośrednie relacje z bliskimi.

Smarfony to w tej chwili nieodłączny element naszej codzienności. Nosimy je przy sobie niemal non stop, zabieramy do kuchni, łazienki, nawet do łóżka. Druga odsłona badania Smart(fonowe) relacje dla Huawei pokazuje, że aż 67% badanych jest gotowych zrezygnować z telewizji, jeśli jej oglądanie miałoby oznaczać rozstanie ze smartfonem. Aż 72% zadeklarowało, że zrezygnuje z jedzenia słodyczy przez miesiąc, jeśli mieliby wybierać między nimi a telefonem.

Smartfon mniej ważny od ludzi

Okazuje się jednak, że kiedy zaczyna chodzić o podtrzymywanie prawdziwych relacji z ludźmi, stosunek do telefonów zmienia się – postrzegane są jako urządzenia, które mają nam te relacje ułatwiać, ale nie zastępować. 77% badanych stwierdziło, że wołałoby przestać korzystać ze smartfonu, niż zrezygnować z intymnych relacji z partnerem na pół roku. Badanie pokazuje też, że potrafimy przedłożyć relacje z przyjaciółmi i dziećmi nad telefon. Aż 81% zrezygnuje ze smartfonu dla wyjścia z przyjaciółmi, a 89% poświęci go dla zabawy z dzieckiem (pytanie dotyczyło rodziców dzieci do lat 12).

Technologia w służbie relacji

- Niektórzy uważają, że korzystanie ze smartfona zabija relacje między ludźmi szybciej niż trwa wyjęcie go z kieszeni. Jednak urządzenia mobilne mogą mieć pozytywny wpływ na związki – pozwalają nam na częsty, nierzadko intymny kontakt z partnerem. Sondaż przeprowadzony na zlecenie Huawei pokazuje, że jesteśmy uzależnieni nie od urządzeń, ale od osób, z którymi możemy być blisko dzięki ich pośrednictwu – komentuje Tomasz Sobierajski, socjolog.

- Narzekanie na to, że ludzie używają smartfonów, uważam za gnuśne i zbędne. Warto się zastanowić, dlaczego smartfony tak szybko przyjęły się pod niemalże każdą szerokością geograficzną. Moim zdaniem dlatego, że stworzyli je ludzie dla ludzi, i zrobili to po to, żeby ułatwić nam życie, pracę, wesprzeć relacje. Zadaniem dla socjologów i humanistów jest edukowanie ludzi, jak mądrze można korzystać z technologii. Jak robić to, żeby nie krzywdzić nikogo oraz nie zaburzać naturalnych procesów społecznych i komunikacyjnych – dodaje Sobierajski.

Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w styczniu 2018 roku, jest częścią kampanii #AddictedToYou, w której globalny producent smartfonów zachęca do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów i nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Kampanię promuje film reklamowy, w którym główne role zagrali w nim młody aktor Krzysztof Bagiński oraz modelka Cleo Ćwiek. Film pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. W tej historii przywiązanie do telefonu, potrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom. Link do filmu: #AddcitedToYou

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony

Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcej

News Jak dbać o smartfon? Przegląd niezbędnych akcesoriów

Współczesne smartfony to urządzenia o dużej wartości i ogromnym znaczeniu w codziennym życiu. Służą nie tylko do komunikacji, ale również do pracy, rozrywki, nawigacji i wielu innych zadań. Z tego powodu warto zadbać o ich ochronę, wydajność i żywotność. W tym artykule przedstawimy, jak kompleksowo dbać o smartfon, a także jakie akcesoria są w tym celu niezbędne. czytaj więcej

News Nowości w Samsungu S25 Edge

Samsung Galaxy S25 Edge to długo wyczekiwany przedstawiciel serii Galaxy S, który wnosi świeżość nie tylko pod względem designu, ale przede wszystkim w kwestii funkcjonalności. Nowy smartfon to nie tylko „ładniejsza wersja poprzednika”, ale urządzenie naszpikowane technologiami AI, zaawansowaną fotografią i nowymi pomysłami na ułatwienie życia użytkownikom. Jeśli zastanawiacie się, czy warto przesiąść się na Galaxy S25 Edge, ten przewodnik pomoże Wam to rozstrzygnąć.

1. Lepszy design i funkcjonalność
2. Galaxy AI i nowa jakość codzienności
3. Now Bar, Now Brief i dostęp bez blokady
4. Foto i wideo: Auto Trim, Photo Assist, Audio Eraser
5. Integracja z ekosystemem Galaxy czytaj więcej

News Jak szybko spieniężyć nieużywany smartfon bez kłopotów ze znalezieniem kupca

Posiadasz nieużywany smartfon i zastanawiasz się, jak szybko i bezproblemowo zamienić go na gotówkę? Profesjonalny skup smartfonów może być idealnym rozwiązaniem. W tym artykule dowiesz się, jak sprawnie sprzedać swój telefon bez straty czasu na poszukiwanie kupca, negocjacje czy spotkania. Poznasz prosty proces sprzedaży urządzenia online z dostawą kurierem lub do paczkomatu oraz zobaczysz, jakie korzyści oferuje skup telefonów w porównaniu do tradycyjnych metod sprzedaży. czytaj więcej