News

Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

29.03.2018
Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media.

Selectivv Mobile House działa na rynku od 2015 roku i zatrudnia aktualnie 30 osób. Firma świadczy obecnie swoje usługi na terenie Polski, Ukrainy, Rumunii, Rosji i Węgier, jednak technologia Selectivv nie jest ograniczona terytorialnie, pozwala na realizację kampanii reklamowych oraz zbieranie i analizę danych o użytkownikach mobile w dowolnym miejscu na świecie. Selectivv jako jedna z niewielu firm na polskim rynku zdecydowała się na wprowadzenie 7-godzinnego czasu pracy.  Jednocześnie ze względu na stały wzrost zainteresowania usługami firmy wzmacnia swoją strukturę o nowych specjalistów z branży reklamy mobilnej i internetowej. Od kwietnia do działu sprzedaży dołączą Tomasz Niewiński, Paweł Przybysz i Piotr Kozicki, wcześniej związani ze Ströer Digital Media.

Tomasz Niewiński

Tomasz Niewiński obejmie w firmie stanowisko Director of Business Development. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim. Z branżą Digital związany jest od 2007 roku. Z sukcesami zajmował się rozwojem nowych produktów, projektów wykorzystujących analizę danych oraz dostosowaniem oferty do wymagań rynku. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest ekspertem w obszarze negocjacji i obsługi największych domów mediowych w Polsce jak i współpracy z klientami bezpośrednimi. Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą Ströer Digital Media, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą oraz stabilizację, rozwój i monetyzację zakupionych sieci reklamy internetowej (Evolution Media Net, Advice,  Stroer Digital Media). Wcześniej pracował  jako Dyrektor ds. Reklamy Internetowej w INFOR BIZNES (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, infor.pl), gdzie odpowiadał m. in. za integrację produktów i stworzenie wspólnego biura reklamy.

Paweł Przybysz

Paweł Przybysz obejmie stanowisko: Business Development Managera, odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży, negocjacje i obsługę nowych oraz obecnych klientów spółki. Paweł posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce. W Ströer Digital Media pracował na stanowisku Agency Sales Managera i kierował zespołem odpowiedzialnym za obsługę, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji z największymi grupami mediowymi w Polsce (Magna, Vivaki, PHD). Z sukcesami wprowadzał na rynek produkty firmy w takich obszarach jak mobile, video oraz influencer marketing. Przez 8 lat pracował w sieci AdVice na stanowisku Key Account Managera, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz brał udział w tworzeniu strategii firmy. W sieci Adnet zajmował się projektami specjalnymi w pierwszych serwisach społecznościowych w Polsce takimi jak:  grono.net i nasza-klasa.pl.

Piotr Kozicki

Piotr Kozicki, podobnie jak Paweł Przybysz, obejmie w Selectivv stanowisko: Business Development Managera. W strukturach firmy będzie odpowiedzialny za obsługę nowych i obecnych klientów, negocjacje  oraz  rozwój sprzedaży. Z branżą mediów związany jest od 2008 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i współpracy z klientami, poparte wieloma wyróżnieniami. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv pracował przez prawie 2 lata jako Senior Sales Manager w Ströer Digital Media. Jest współtwórcą unikatowego modelu sprzedaży dla platform e-commerce. Był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie systemu, który aktualnie obsługuje największe marki modowe. Wcześniej pracował w Infor Biznes na stanowisku Key Account Managera.  Współtworzył projekty i obsługiwał takie marki jak:  Orange, Citi, Visa, Biedronka, Mercedes, Lexus Toyota, Peugeot, Citroen. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał pracując dla rozgłośni regionalnej RDC, w działach sprzedaży agencyjnej Polskapress Grupa oraz w wydawnictwach dla profesjonalistów (m.in. Wolters Kluwer Polska).

Wiadomości firmowe Majówka czy Wielkanoc? Kiedy w tym roku zaplanować wiosenny odpoczynek

Polacy, którzy wiosną chcą wypocząć za granicą, mogą zaoszczędzić średnio do 26%, rezerwując loty tydzień przed weekendem majowym. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Na myśl o poniedziałku Polacy planują wakacje? Niedzielne wieczory z największą liczbą wyszukiwań

Polacy najchętniej planują swoje wiosenne podróże w niedziele, wtorki i poniedziałki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Mieszkanie znoszące złote jajka? Ruszył serwis renters.pl z profesjonalną usługą zarządzania apartamentami na wynajem krótkoterminowy

Renters.pl działa obecnie w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz w kilkunastu najpopularniejszych miejscowościach nadmorskich. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Lato 2019: Kraków z największą liczbą nowych połączeń lotniczych

Wyszukiwarka KAYAK.pl sprawdziła, jakie nowe połączenia lotnicze pojawią się w rozkładach polskich lotnisk w zbliżającym się sezonie letnim. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Urlop na przełomie zimy i wiosny w gospodarstwach agroturystycznych Roter Hahn

Różnorodność i bogactwo natury Południowego Tyrolu najbardziej widoczne są właśnie na przełomie zimy i wiosny, kiedy to na szczytach górskich wciąż zalega śnieg, a w dolinach już rozkwitają pierwsze pąki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak rezerwując dwa osobne loty, zaoszczędzić nawet do 44%?

KAYAK.pl przedstawia topowe kierunki podróży dla ofert łączonych KAYAK Mix i podpowiada, jak Polacy mogą zaoszczędzić, rezerwując dwa osobne loty zamiast jednego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Relaks w spa oraz pyszna kuchnia, czyli Walentynki w gospodarstwach Roter Hahn

Relaks w spa oraz pyszna kuchnia, czyli Walentynki w gospodarstwach Roter Hahn
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Majówka czy Wielkanoc? Kiedy w tym roku zaplanować wiosenny odpoczynek

Polacy, którzy wiosną chcą wypocząć za granicą, mogą zaoszczędzić średnio do 26%, rezerwując loty tydzień przed weekendem majowym. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Na myśl o poniedziałku Polacy planują wakacje? Niedzielne wieczory z największą liczbą wyszukiwań

Polacy najchętniej planują swoje wiosenne podróże w niedziele, wtorki i poniedziałki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Mieszkanie znoszące złote jajka? Ruszył serwis renters.pl z profesjonalną usługą zarządzania apartamentami na wynajem krótkoterminowy

Renters.pl działa obecnie w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz w kilkunastu najpopularniejszych miejscowościach nadmorskich. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Lato 2019: Kraków z największą liczbą nowych połączeń lotniczych

Wyszukiwarka KAYAK.pl sprawdziła, jakie nowe połączenia lotnicze pojawią się w rozkładach polskich lotnisk w zbliżającym się sezonie letnim. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Urlop na przełomie zimy i wiosny w gospodarstwach agroturystycznych Roter Hahn

Różnorodność i bogactwo natury Południowego Tyrolu najbardziej widoczne są właśnie na przełomie zimy i wiosny, kiedy to na szczytach górskich wciąż zalega śnieg, a w dolinach już rozkwitają pierwsze pąki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak rezerwując dwa osobne loty, zaoszczędzić nawet do 44%?

KAYAK.pl przedstawia topowe kierunki podróży dla ofert łączonych KAYAK Mix i podpowiada, jak Polacy mogą zaoszczędzić, rezerwując dwa osobne loty zamiast jednego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Relaks w spa oraz pyszna kuchnia, czyli Walentynki w gospodarstwach Roter Hahn

Relaks w spa oraz pyszna kuchnia, czyli Walentynki w gospodarstwach Roter Hahn
czytaj więcej